Shiver: Poltergeist Collectors Edition



After inheriting a manor in England, you begin to explore the Kangale Estate and discover its history in Shiver: Poltergeist! Ricardo Chellini’s life is incredibly dull and full of repetitive tasks that leave him unfulfilled. One day, however, he receives a letter informing him that he’s the sole heir to an incredible manor in England. Travel with Ricardo to his new estate and discover its terrifying history in Shiver: Poltergeist, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game!562.24 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 579 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN ONCEKISERISI

Shiver Vanishing Hitchhiker Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 72 yorum

29 Mart 2012 16:59

Oyun super. Tavsiye ederim.

29 Mart 2012 18:56

teşekkürler altana bi bakalım nasılmış...

29 Mart 2012 18:58

thanks admin.nice game.

30 Mart 2012 11:40

yeni oyun için teşekkürler hemen indirmeye başladım

30 Mart 2012 19:51

Valla pek pek güzel oyun, schön, good, yahşi :D şükrannn dear admin :D

30 Mart 2012 21:35

Sayın admin yukarıdaki linklerle oyunu indirmek çok zor. Ben mediafire linkleri buldum. Bu linkleri de eklersen başka arkadaşlar da faydalanabilirler. Özellikle İDM kullanıcıları için büyük rahatlık.

http://www.mediafire.com/?utmkr0i76ygg6mt
http://www.mediafire.com/?ngn66jlbq9xovd4
http://www.mediafire.com/?o4rxi6lahj43gqp

30 Mart 2012 21:48

sn farukkiprik,
siteye sadece linkleri koymakla yetinmediğimizi, o linklerden indirilen dosyaların da sorumluluğunu aldığımızı belirtmek isterim.o yüzden oyun alemi dünya kadar oyun kırıcı ile dolu olduğu halde sadece güvenilir olduğuna inandığımız iki grubun dosyalarının linklerini paylaşmaktayız.koyduğunuz linklerden inen dosya içinde herhangi bir trojan varsa virüs varsa biz bu sorumluluğun altına girmeyiz. o yüzden linkleri diğer linkler arasına eklemiyorum.bugünlerde gerek Tr içi gerek yurt dışı upload ve file host sitelerindeki sorun sebebiyle de bu dosyaları indirip test etmem için yeterli zamanım yok. o yüzden belirtmek isterim ki, biz sorumluluğu altına girebileceğimiz dosyaları linklere koymaktayız.siz kendi tasarrufunuzla mediafiredan indirebilirsiniz.ama başka indiren olursa belirteyim.

BU YAZILMIŞ MEDİAFİRE LİNKLERİNDEN İNEN DOSYALARLA İLGİLİ SORUMLULUK ALMAZ BU SİTE.

iyi niyetiniz için teşekkürler, ama konunun bilmediğinizi tahmin ettiğim bu yönünü öğrenmiş oldunuz .

31 Mart 2012 02:01

kapılar kapalı
madalyonun küçük anahtarını bulamadım
portrelerim eksik
dolanıp duruyorum

31 Mart 2012 03:03

Ben çalışmalarınızı takdirle takip ediyorum. Bloğunuzdan çok oyun indirdim ve oynadım. Ama son zamanlarda siz daha iyi bilirsiniz linklerde baya bi sıkıntı var. 500 mb lık dosyayı 4 saatte indirebiliyoruz. Ama mediafire da 1 saatte indirdim. Şu anda da oyunu oynuyorum. Antivirüs programım da hiçbir virüs tesbit etmedi. Sıkıntı yok yani. Ben tamamen iyi niyetimle, paylaşımınıza bir katkım olsun diye verdim linkleri. Siz admin olarak silebilirsinizde Blog sizin, boynumuz kıldan ince. :))

31 Mart 2012 13:48

alpaydın;eğer oyunun guide'si varsa genelde buradan walk yazmayız,oyun ekranında verilen guideden bakıp yardım alabilirsin ama yinede takılırsan yaz oynayan biri cvp verir.

31 Mart 2012 18:02

farukkiprik estağfurullah, blogun sadece yöneticisi bizleriz.blog oyuncularındır.imkan oldukça mediafire eklemeye çalışıyoruz merak etmeyin.

31 Mart 2012 18:37

nihayet son zamanlarda keyifle oynayabileceğim bir oyun çıktı valla billa....

1 Nisan 2012 02:24

merhabalar bu oyunu oynuyorum bir yerinde takıldım bana yardım edin ocak yanıyor demir örsü var kürek var etrafı çevrili tank var içinde su var ama birtürlü bulamadım yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar

1 Nisan 2012 02:27

alvin,
inventory solunda guide yazan bi şey var.oraya tıkla adım adım çözümü göreceksin

1 Nisan 2012 15:57

sevgili sis ben guideyi takip ediyorum. ama bulduğum materyaller ocağı söndürmüyor bana yardım edin.sevgimle...arkadaşlar lütfen bana yardım edin sevgimle kalın..

1 Nisan 2012 16:01

alvin hatırladığım kadarıyla ocağı söndürmeyeceksin zaten. o ocakta iki kere eritme işlemi yapacaksın.ilki sanırım ok veya yay yapılacaktı.metal neydi unuttum ama elinde tongs olması lazım.o metali tongs ile ateşte ısıtıp sonra ortadaki anvil üzerine koyup çekiçle döveceksin,tekrar tongs ile tutup soldaki suda soğutacaksın.
2ci defa da 2 adet yarım anahtar parçası bulup bir kalıpta anahtar kalıbı hazırlıyorduk.ve bir metal parçasını uzun saplı bir pot içine koyup o ocakta eriteceksin sonra da anahtar kalıbına dökeceksin.

1 Nisan 2012 18:06

sevgili sis elimde tongs var dediğin gibi diğeri yok bu yüzden devamını getiremiyorum . acaba tekrar mı yüklesem oyunu baştan oynasan .çünkü bu oyunu bitirmek istiyorum ......

1 Nisan 2012 19:30

inv.de duran fotoğraf makinasının sırrını yeni anlamış bulunuyorum iyimi :)))

2 Nisan 2012 11:35

ekstranın sonuna yaklaştım ama devam edemiyorum.hintte vermiyor. günlüğü ve elindekileri kontrol et yazıyor.elimde sadece torch var. lütfen yardım :((

2 Nisan 2012 11:43

ıron bar'ı al diyor ama radyonun orda öyle bir eşya yok ki...

2 Nisan 2012 12:38

jasy oyunun guidesi var oradan bakarsan daha iyi olur guidede girdiğinde bonus kısmı diye en altta veriyor o radio kısmında bende epeyi takılmıştım önce bir şişe mantarı bulacaksın diğer odada lavabo var oraya çatıdan söktüğün oluk parçasını takıp damlayan suyu içine aktardığında lavabo deliğinden mantarı alıyorsun sonra sanırım yatağın üstünde olan sivri bir nesne ile o mantara delik açıyorsun ve onuda radionun eksik düğmesi olarak kullanacaksın, birde kulaklıklar var onlarıda radioya takacaksın ve sonra bir odada mı ne kağıt parçası vardı üzeerinde frekanslar yazan sol 33 sağ 80 di sanırım onu ayarladığında sol üsteki radio düğmesinden birileri ile konuşup yarım çağıracaksın ve ayrıca tüm 3 odada ki perdeleri toplayacaksın ha bahsettiği o demirde yalnış hatırlamıyorsam ya aynı oda da ya da yan odada daha önce Hos ekranı olan yerde saplı duran uzun bir demir onuda alıyorsun

2 Nisan 2012 12:46

Şebnemciğim dediklerini yaptım.guideyede bakıyorum. ama yerdeki kapağı açamıyorum işte.üzerinde ip asılı , ipe bişey takmak lazım bulamıyorum.neyse ... yine başarısızlık yada hata oldu oyunda. :((

2 Nisan 2012 13:09

yok yok bak bende aynen oralarda çok takılmıştım olay şu ki bir yerde sanırım dış alanların birindeydi uzun bir ip mi ne vardı bıçak buluyorsun ve o bıçakla o ipi oradan kesiyorsun bir yerde de sana şu demiri veriyor işte o demirle kapağı açıp içinde çıkan tüpe uzattığın ipi takıyorsun onuda yukarıya çekip fenerin gaz sistemine bağlıyacaksın zaten orası da son sahne eğer elinde malzemeler eksikse öncelikle onları tamamla bazen bana olur gitmeyi atlatığım yada dikkat etmediğim bir sahne olduğunda oyun böyle nedensizce akmaz

2 Nisan 2012 13:24

jasy ben eğer yanlış kalmadıysa aklımda dışarıda yerde duran bir ip vardı ondan bir parça kestiğimi hatırlıyorum sanırım ipi oradan almıştım

2 Nisan 2012 18:54

ocakta takıldım guıde bakıyorum yine olmuyor bana yardım edin lutfeeeeeennnnnnnnnn

2 Nisan 2012 18:55

ocak olmadan olmuyor canlarım yardım edin

2 Nisan 2012 19:08

hekko; ocakta hangi işlemde takıldın detaylı yazarsan yardımcı olabiliriz.

2 Nisan 2012 20:24

hinte soruyorum ocağı gosteriyor elimdeki nesneleri veriyorum almıyor ocak yanıyor zaten demir bulmam lazım ama bulamadım

2 Nisan 2012 20:51

ocağı yaktım ondan sonra körukle ateşi körukledim daha sonra oraya yine bir şey koyacağım fakat elimdekileri almıyor zannedersem oraya demir koyup ısıtıp doveceğiz fakat demiri bulamadım elimdeki nesneleride her yere koydum fakat acamadım

2 Nisan 2012 20:57

hekko 16 numaralı yorumda ben ocakla ilgili aklımda kalan ayrıntıları yazdım.okuyabilirsin

2 Nisan 2012 21:22

hekko ocakta 2 işlem vardı nerde takıldın bilemiyorum ama aklımda kalana göre yazıyorum bir konserve bulmuş olman lazım yine o konserveyi konserve açacağıyla açıp içini boşaltıyorsun daha sonra dere gibi bir yer ver oradan o konserveyi çamurla dolduruyorsun ve o 2 anahtar parçasının izini orada çıarıyorsun o çıkardığın iz üzerine bir yerden almış olduğun metal parçasını ocakta eritip çıkan anahtar kalıbınıda tongs la alıp köşede duran suda soğutuyorsun

3 Nisan 2012 00:29

şebnemcim çok teşekkürler ölü linklerle ilgilendiğin için.başladım yenilemeye. haa haberin olsun,hangisini yenilediğimi unutmayayım diye linkini düzelttiğim oyundan senin linkle ilgili yorumunu kaldırıyorum.yoksa takip edemem.
muck

3 Nisan 2012 00:39

şebnem konserveyi bulamadım cok gezdim fakat bulamadım dere var ama konserve yok deli olacam acaba oyunu yeniden indirsem nasıl olur

3 Nisan 2012 00:48

bakın oyunda bug yok.eksiksiz bitiren bir dolu insan oldu.o yüzden tekrar indirmeniz bir anlam ifade etmeyecek.eksik bir şey vardır onu bulun.

3 Nisan 2012 00:57

sis anladımda eksik olan ne var hint bile ocağı gosteriyor her şeyi denedim olmuyor oyunu baştan oynasammı acaba

3 Nisan 2012 01:07

sevgili hekko aynı yerde senin gibi takıldım. sis banada anlattı ama herşeyi denedim olmuyor . sevgili sis 2 gündür bunun peşindeyim ama yılmayacağım .sevgili hekko bulursan lütfen bana da çözümünü ulaştır .bende deniyorum ...arkadaşlardan muhakkak bitiren vardır bir ipucu verirlerse sevinirim kaldığım yeri tarif ediyorum. ocağı yaktım ..bendeki materyaller bunlar yazıyorum..BOLT CUTTERS,SHAFT,OİL CAN,TONGS,LİGHTER,HAMMER,BOLTS,HOSE,KEYHALF,BROKEN CROSSBOW...işte materyaller bunlar ..hiçbiri olmuyor sevgili hekko sende de aynısımı var .lütfen yazışalım buldukmu paylaşalım tamammı....

3 Nisan 2012 01:19

sevgili hekko 2 tane daha metaryel var onları yazmayı unutmuşum ..BARREL, ve BOTTLE....

3 Nisan 2012 01:38

alvin ve hekko,
oyun options ayarlarından oyunu casual modda oynadığınıza emin olun.imlecinizi aynı yerden custon-m cursor olarak değiştirin ve eğer büyük ekranda oynuyorsanız ekran büyüklüğünü de değiştirin. eğer bunlar işe yaramazsa sırayla denenecekler:
oyunu yeni profille açmak,
oyunu uninstall etmeden tekrar başka bir dizine yüklemek ( kaldığınız yerden başlayacaktır)
oyunu unistall edip tekrar yüklemek ve yeniden başlamak.

3 Nisan 2012 02:11

alvin bulursam paylaşırız senin yazdıklarının aynısı bende de var bende denedim olmuyor aynı nesleler

3 Nisan 2012 09:03

Arkadaşlar biz oyunu oynayıp bitirdik, ben şahsen öyle bir sorun yaşamadım, acaba eksik bir şey mi yapıyorsunuz? almadığınız bir item veya dolaşmadığınız bir yer olabilir, oyunu oynadıktan sonra siz de takdir edersiniz ki sahneler aklımızda kalmıyor, resetliyor beyin otomatikman , keşke yardımcı olabilseydim sizlere..

3 Nisan 2012 09:38

herneyse güzel oyundu sorunsuz oynadım bonusta o günlük denen naneyi ben de yapamadım. onayla diyor radyoda frekansları giriyorum ama günlükte çek olmuyo. ya takıldı. ya eksik bişi var zaten oyunun sonu bitiremedim yani ve sildim.

3 Nisan 2012 13:02

alvin ve hekko arkadaşlar ben şimdi bakıyorumda bahsettiğiniz bölüme gelindiğinde yani ocak sahnesinde o denli çok nesne kalmıyordu elimizde bunu çok iyi hatırlıyorum zaten o bahsettiğim konservede sanırım bir hos ekranında veriliyordu bize şimdi o elinizdeki nesnelerle çatıya çıkıp anteni tamir ettiniz mi çünkü o vidalardan birtanesi antene takılacak ve anten sabitlenecekti (çatıda en üste çıkacaksınız ve oradan aşağıya bakacaksınız elinizde olan bastonla aşağıya düşmüş anteni yukarıya çekip yerine sabitlemeye çalışacaksınız) bazı nesneleri biliyorsunuz inv birleştirip ayrı bir nesne yapmanız gerekiyor oyunlarda genelde bir işlem yapılmadığında diğer işlem aktifleşmiyor bunun içinde oyunu baştan yüklemek anlamsız.
elinizde yağ var bu yağlada bir yerde yağlanması gereken bir araç vardı oraya gitmeniz gerekiyor işte bunca eksik işlem varken diğerleri aktif olmaz maalesef her sahneye geri gidip tek tek objelere tıklayıp elinizdekileri sırayla denemek en iyi çözüm oluyor bence oyunu sıfırdan silmek ve yüklemek yerine bu aşamayı denemeniz daha sağlıklı ben oyunu bitirdim ama çok takılırsanız akşam bonus kısmı sizin için yeniden baştan oynaır ve birlikte takıldığınız yerleri sırayla geçeriz

3 Nisan 2012 13:06

sis o yorumları silmekle iyi yapmışsın zaten durmasında öyle "linkler iptal olmuş" şeklinde ben şimdi hafta sonuna doğru devam edeceğim zaten arşive yığılma olmasın diye bilerek bekliyorum hem sende sıkıntısız zamanlamanı yaparak linkleri yenilersin sırasıyla
bunca emeğin içinde ayrıca teşekkürler valla sağol sayende sorunsuz eğlenceli vakit geçiriyoruz

3 Nisan 2012 13:11

sevgili sis senin dediğini yaptım custonum cursor olarak vede ekranı küçülttüm ama bir işe yaramıyor sizin yapabileceğiniz birşey varmı...sevgimle kalın

3 Nisan 2012 13:25

sebnemcim oyunu sahne sahne oynadım şu anda ocaktayım senin dediği gibi bir çatı yok hint e basıyorum ocağı gösteriyor elimde bolts var fakat çatı yok .....ya ben 3 gündür manyaklaştım afedersiniz çok gerildim...

3 Nisan 2012 13:27

hekko senden bir ses çıkmıyor ne yaptın...bulabildinmi.

3 Nisan 2012 13:40

alvin bonus kısmındasın değil mi???
yani orada bir çatı var ve bahsettiğim çatıya aklımda yanlış kalmadıysa eğer o 3-4 odası olan radionun olduğu evden çıkılıyor zaten eğer gene aklımda yanlış kalmadıysa eğer o radiolu odada bir kapı vardı kilit takılı olan onu o bolt cuttersle mi ne kesmek gerekiyordu

3 Nisan 2012 13:42

bak alvin benim şimdi çok zamanım yok ama eğer az sabrederim dersen ben akşam bonus kısmı yeniden oynayacağım ve buraya aşama aşama her sahneyi üşenmeden yazacağım şimdi başlarım ama senin olduğunu bölüme ancak akşam bakabilirim bir oyunu bitiremediğimde bende çok sinir olurum o yüzden nasıl bir şey olduğunu gayet iyi anlıyorum :-D
bence az daha sabır gösterirsen bu oyunu bitiririz

3 Nisan 2012 13:48

sebnemcim işin tuhafı ben o radioyu geçtim şimdi ise o kısımlar açılmıyor tekrar dönüş yok mesela o raidiyo geri dönemiyorum gidebileceğim yerler ağaçta kalp var kuş kafesi var su yolu var ikincisiyani nasıl anlatayım gidebileceğim birkaç yer var...

3 Nisan 2012 13:51

kuş kafesi ve ağaçta kalp bonus kısmında değil ki ana oyunda ve son sahnesinde olan yerler ya sen acaba oyunu açarken normal playden falan mı girdin??? yani bonus kısmını diğer extra yazan yerden açıyorsun???
kafam karıştı bak şimdi

3 Nisan 2012 14:06

BONUS KISMI (şimdi aşama aşama yazacağım kaldığım yerden akşam devam edeceğim)
-giriş sahnesi deniz fenerinin aşağısı solda gömülü bir sandık var bakıp geçiyoruz - ona daha sonra onu çıkaracak bir şey bulduğumuzda döneceğiz
- direk karşıya geçip kırık kapısı olan eve geliyoruz
-kapı kırık ve sıkışmış açmak için bir nesne bulup daha sonra döneceğiz oraya
-kapıda asılı lambanın altından yağlık kısmını söküp alıyoruz
-lambanın altında duran çekici alıyoruz
- yukarıya fenere doğru merdivenleri çıkıyoruz

3 Nisan 2012 14:08

sevgili sebnem ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim.ben bu oyunu kapatıyorum çünki sinirlerim laçka oldu .diğer arkadaşlarada teşekkürler duyarlı oldukları için ...sevgimle kalın

3 Nisan 2012 14:11

ya arkadaşlar ben oyunu baştan oynadım ve aynı ocakta kaldım yine acılmıyor catı diyorsunuz catı yokki aynı aynı aynı anlamadımki bonus diyorsunuz bonus nerede cıldıracam yok kardeşim ya olmuyor bu oyunu oynayan bölum bölum yazsın lutfen oyun yarıda kaldı

3 Nisan 2012 14:13

fenere çıktığımızda kapısı açık olduğunu görüyoruz
-sol tarafa geçip orada duran sandığı ve sandığa ait (sonra eksik olan parçalarıda bulacağız) ok parçasını alıyoruz- bu sandığı daha sonra diğer eksik parçaları bulduğumuzda inv de puzzle şeklinde birleştireceğiz
- sandığın bulunduğu mermer bankın hemen önünde (sağa doğru) yerde bir ip var onu not ediyor ve onun önünde duran cımbızı alıyoruz
-mermer bankın yanındaki demir (en sol) açıklıktan aşağıya doğru bakıyoruz
- arada boşluk var ve üstünde de bir ağ asılı ama şu an ona yapacak bir şey yok
-yeniden yukarıya deniz fenerinin kapısına dönüyoruz orada kapının sağ tarafında duran uzun bir çubuk var onu kontrol ediyoruz
-vidası sıkışmış onu elimizde ki yağla yumuşatıp alıyoruz
-orada takılı olan sopayıda alıyoruz
ve fenerin içine (eve) giriyoruz

3 Nisan 2012 14:15

hekko bonus dediğimiz yer ana oyun bittikten sonra ana ekranda en sağda "extra play" yazan kısım sen hangi kısımdasın???

3 Nisan 2012 14:16

ben bonus kısmı akşam aşama aşama yazmaya devam edeceğim eğer oradaysan oradan takıp edersin

3 Nisan 2012 14:27

ben daha oraya gelmedimki kardeşim ocağı gecemedimki extra playa gelmedim bak şimdi be ocağa metel verdim ocaktaki metalı alamıyorum hinte soruyorum hep ocağı gösteriyor fakat olmuyor delirecem ya iki gündur yapamıyorum

3 Nisan 2012 17:06

son zamanlarda oynadığım en güzel oyundu.extrası bile süperdi yani sık sık hos' larla sıkmadı,hikaye desen iyiydi.eferim oyunu yapanlara :))

3 Nisan 2012 18:39

Aynı yerde ben de takılmıştım. Tam ekrandan çıkınca çözüldü sorun.

3 Nisan 2012 23:43

hekko metali almak için tong denen bir şey lazım yani maşa gibi bir şey onları almadan metali alamazsın onla metali alıp orada bulunan suya sokacaksın ama aklımda kalana göre daha önce metali aldıktan sonra yani çekiçle döğmen lazım sanırım elinde tongs diye bir şey yok onu bulmadan da metali zaten alamazsın bence guide den kontrol et tongs nerden alınıyordu diye oraya bak sonra oyun çözülür

3 Nisan 2012 23:59

sebnem tongs var ama ocaktaki demiri almıyor nasıl olacak bilmıyorum şaşırdım kaldım oyunu yeniden oynayacağım bakalım aynı olacakmı

4 Nisan 2012 00:00

hekko bak ben de şimdi guideden kontrol ettim ve bahsettiğim o tongsları (eğer almadıysan) - bahçeye çıktığında yanan bir ağaçlık var orayı söndürüp ilerlediğinde ahırların falan olduğu yerde ağacın altında duran bisikletin arka kısmında bir cam var o camı kırıp alıyorsun yani aklımda öyle kalmış sonra zaten bir kaç işlem daha yapıp ocağa geliyorsun ve eğer elinde ki malzemeler tamsa ocakta önce demiri koyacaksın eriyen demiri tongsla alıp öne bulunan demir dövere koyup çekiçle ezeceksin sonra gene tongsla alıp sol arkada duran suda soğutacaksın

4 Nisan 2012 00:04

bak bazen bu tip sorunlar bende de olur oyunlarda ve ben tecrübeyle sabittir hiç kasmıyorum önce bakıyorum atlatığım bir işlem varmı diye çünkü daha önce yapmam gereken bir şey varsa o zamanda çünkü takılıyor oyunlar ( bu oyunda da şu not kağıtları onları almayı bir yerde unuttuysan oyun takılıyor sonraki aşama aktifleşmiyor) eğer tüm işlemler ok ve oyun yinede takılmışsa baştan oynamak çözüm değil oyunu silip - sadece kurduğun şeklini yeniden yükle genelde kaldığın yerden devam ediyor eğer aynı yerden başladığında sorun düzelmemişse o zaman oyunu komple en ufak kalıntısına kadar sil ve yeni bir proffille baştan kurup oyna bu şekilde bende çoğunlukla sorun çözülmüş oluyor

4 Nisan 2012 00:29

Oyunu tam ekrandan çıkartıp denerseniz olacağını düşünüyorum. Ben de maşa vardı ama alamıyordum demiri. Tam ekrandan çıkınca oldu.

4 Nisan 2012 01:45

tam ekrandan nasıl cıkılacak lutfen onu yazarmısın

4 Nisan 2012 01:52

hekko oyunda ana menüde options tıkla ve full screen seçeneğini kaldır.38ci yorumda teknik açıdan oyunu düzeltmek için deneyebileceklerinizi yazmıştım zaten

4 Nisan 2012 02:12

şebnem senin dediğin gibi yaptım yine olmadı sildim yeniden oynadım yine olmadı kafayı yemek uzereyim ya inan her yere yuzlerce baktım kağıt falan kalmamış ne yaptımsa olmadı birde tam ekrandan nasıl cıkılacak yazarmısın lutfen ya kafayı bozdum bu oyunla yardım edin

4 Nisan 2012 02:38

tamam canlarım oyunu kucuk ekran ve cursos modunda acıldı canlarım size verdiğim rahatsızlıktan dolayı hepinizden özur dilerim sağolun var olun kusura bakmayın hepinize çok çok teşekkur ederim goruşmek dileğiyle

4 Nisan 2012 12:35

aman şükür valla hekko emin ol senin kadar sevindim bende acaip gıcık bir duygu oyunda takılıp ilerleyememek bilirim yani ama tebikler neticede azmettin ve başardın :-D

4 Nisan 2012 16:51

Hele şükür valla ben bile bunalıma girmiştim, ben de en az sizler kadar sevindim ,kolay gelsin :)

5 Nisan 2012 00:26

oyunu oynadım bitti şükurler olsun sizlere çok ama çok teşekkür ederim meraklıturşucu, şebnem.feslikan,sis,alvin ismi aklıma gelmeyen tüm arkadaşlara teşekkurlerrrrrrrrrrrrrrrrrr.

9 Nisan 2012 20:20

Oyun gerçekten çok güzelmiş... Heyecan içinde oynadım hep :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template