Rita James and the Race to Shangri La



Rita James and the Race to Shangri La combines hidden objects with classic adventure gameplay. Join the "more brave than brilliant" aviatrix Rita James on another whirlwind adventure, this time in search of the mythical paradise of Shangri La! Travel with Rita, Sebastian, Dr. James, and Marbles--the one-eyed monkey--to a land of mystery where few have ventured. Escape a small mining village filled with murderous thugs; traverse steep Himalayan passes rumored to be guarded by a hideous Yeti; and all the while, escape the sinister Dr. Stroheim--who is only driven by greed and revenge! Can you save Shangri La before this paradise is lost? This light-hearted, yet thrilling storyline is pays homage to the 1930s adventure serials.311,16Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

1 Mart 2012 08:56

Oyunsuz kalmıştım sağolasın Sissssss.....muckk...

1 Mart 2012 16:47

kısaca oyun hakkında şunu yazabilirim:
-dandik bir grafik
-guide yok ama sağ altta dünya'ya tıklayınca ne yapmamız gerektiği yazıyor.
-hos ekranları düz değil araya ekşınlar konmuş
bence oyun kötü grafiğine rağmen oyalayıcı...henüz çok başlardayım o yüzden zorlarmı bilemedim.hint çok yardımcı olacak gibi yoksa bulduğum anahtarı takacak anahtar deliğini asla bulamazdım :))
iyi oyunlar,esen kalınız lütfen.

1 Mart 2012 22:52

jenaratör gibi şeyi çalıştırmak için önce vagonların olduğu bölümdeki 6 adet düğmeyi -on- yapmak lazım ,bunu için düğmelere inv.de bulunan tüfekle tıklayın.(ay çok aradımda ben)aynı tüfek daha sonra girilen mekandaki x rays lerde de kullanılacak.

1 Mart 2012 23:15

daha hiç bir oyunda sevgili-crowbar-ımızın bu kadar yarareybıl olduğu başka bir oyun olmadı :D
sol alttaki yuvarlakta şimdilik sadece ateşleyici özelliğim var,bazı yerleri onunla açıyoruz.demekki daha 3 özelliğimiz olacak.giderek ailecek seviyoruz oyunu efendim...

1 Mart 2012 23:23

oyunu sevdim ben. hemen çöpe atmayın biraz sabredin sonra seveceksiniz eminim.
iyi oyunlar

2 Mart 2012 11:20

Sevdik efendim sevdik, değişik bi oyun, Su sağol valla o 6 sviçi nasıl açıcam diye az dolaşmamıştım :)

3 Mart 2012 15:17

Oynadık bitti efenim, güzeldi, scooby doo tadında bi oyundu :D

5 Mart 2012 02:32

buzul mağaranın olduğu yeri çözemedim. elimde meşhur crowbar, zincir silah 2 meyve 2 yeti tırnağı var . fuel bidonu yukarı çıkarttım,kütüğün buzunu çözemedim. ekranda pırpırlıyo sinir etti. bilen varsa yardım etsin pls:((

5 Mart 2012 02:41

buzlar itemlerin solunda yuvarlakta kırmızı gem gibi bişey olması gerekiyor ateşi simgeleyen onunla eritiliyor

5 Mart 2012 04:37

eğer kırmızı ateş görevini yapan gem yoksa mağaranın ağzında yanan ateşin içinde o kırmızı gem. ateşi sarı gemle söndürüp öyle alıyorsunuz.

11 Mart 2012 17:37

tşk.ler aysberg:) yaptım ilerledim sayende:) oyun bitti ama gözlerimde bitti söylemeden geçemeyeceğim.

17 Mart 2012 09:14

çok güzel bence evt grafik kötü ama aradaki çizgi filimlere bayıldım. yav valla bu crowbar dr. who daki sonick anahtarıda geçti. o anahtar bazen şarj falan istiyodu bu bişi istemiyo. karın tokluğuna çalışıp duruyo. he he

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template