Phenomenon: City of Cyan



Help Monica uncover the secrets and tragedies of her childhood in Phenomenon: City of Cyan! 20 years ago a dangerous experiment destroyed most of Cyan City and turned many of the citizens into strange creatures. Explore the deserted city, overcome supernatural enemies, and find powerful allies on your quest to find out what happened to Monica’s parents in this fantastic Hidden Object Puzzle Adventure game.304 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 600 Mhz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 325 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

24 Mart 2012 11:54

yeni oyun da gelmiş teşekkürler çabuk iner inşallah bakalım şimdi başladım indirmeye

24 Mart 2012 11:58

gene hatlarda sorun var sanırım bitshare sürekli error veriyor diğer file4share de 300 mb den büyük dosyaları download yapamak için premium olmanız gerek diyor??
o linkten indiren varsa nasıl indirdiğini bana da açıklayabilir mi lütfen ben çözemedim bu file4share linkini.
teşekkürler

24 Mart 2012 12:34

pardon yanlış yazdım, filfactoryden indiriyormuşum, yorumu sildim o yüzden , filfactory den denedin mi şebnem???

24 Mart 2012 12:34

bu arada filfactory de ne yaa :D file anacım hey allam :DD

24 Mart 2012 12:51

yeni link ekledim

24 Mart 2012 13:36

:D alemsin meraklı valla canım ben de filefactory açık değil o yüzden oradan indiremiyorum ama sağolsun sisciğim hemen yeni link eklemiş oradan deneyeceğim şimdi

24 Mart 2012 14:10

Filefactory bende de çalışmıyordu bi ara acep benim oğluş mu bişey yaptı ki çalışıyor :D imza: pcsindeneyapıldığındanbihabermeraklı :PPP

24 Mart 2012 15:02

ayarlarla oynamıştır siz sağolsun isteyen açsın ayarları diye kaç kere nasıl yapılacağının tarifini verdi de ama anlayabilen kim :-S
bende o yüzden bıraktım olayı kendi akışına yani filefactory olunca kaderime razı oluyorum:)

24 Mart 2012 20:57

oyun hakkında yazı yazılmamış bende onu yazayım...
grafik güzel,hikaye biraz karışık ama hiç umurumda olmaz,hos'lar çok atraksiyonlu ve zevkli,puzzle'lar enterasan,sık sık oyun boyunca puzzle ve hos dışında da ekşınlar var.pek oynaneybıl buldum şimdilik....

24 Mart 2012 23:42

Güzel güzel oynuyoruz, puzzle içinde puzzle ve hos içinde hos bi oyun, grafikler de pek güzel :)

25 Mart 2012 12:38

Oynadık bitti, keşke collectors edition olsaydı :( bonusu olurdu, teşekkürler Sis bence pek güzeldi :)

25 Mart 2012 14:01

yafu ben daha diğerini bitirmeden siz buna da başlayıp bitirmişsiniz alemsiniz valla
eh neyse allahtan sömürmeden oynuyoruz oyunları :-D

26 Mart 2012 22:43

bu oyuna başladım bu gün sindire sindire oynayacağım artık sonra oyunsuz kalınca arşivleri tırmalamaktan yoruldum valla :-D
oyun gayet sevimli başladı ve de ilginç yapmışlar hos içinde ayrı puzzeler falan pek güzel olmuş

27 Mart 2012 19:13

ben de bitirdimmm :))

27 Mart 2012 23:09

ya bu kadar uğraşıp oyun yapmışlar hani acaip güzelde sürükleyici ama adam sonunu böyle mi baştan savma yapar : S
chapter değişecek gibi oyun bitti!! ok, anlaşıldı 2. bölümü olacak ama bence oyunun sonu çok acaip bitti başta ki tüm sevimliliği gitti bende oyunun :(

29 Mart 2012 07:41

bende oynadım ama nedense pek hoşlanmadım bi garip geldi oyun bana fazla zorlama uyduruk gibi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template