Murder on the Titanic



RMS Titanic officially sank at 2:20 a.m. Of the over 2200 passengers and crew aboard, only 713 survived, including the survivors of Collapsible Boat B, who were rescued by the crew of Carpathia early in the morning of April 15, 1912.A month after the sinking, the partially-eaten body of Richard Bartholemew Greenfield III was discovered by the crew of the fishing vessel, Plymouth. The body was never identified, but the fishing boat's crew did find interest in a document found on the corpse that spoke of a plan to collect insurance money for the sinking of the RMS Olympic. The letter has been passed down through the generations and the weathered and faded remnant now hangs in the helm of the Plymouth IV, where it is generally ignored.101 MB

thanks to Leegt & xiaolin
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

31 Mart 2012 18:35

oyunun nasıl olduğunu anlatmak zor! düz değil ama alışık olduğumuz türde değil.nensi abla gibi bikbikler çok ama sorun yaratmıyor.oyunun ilk dakikası puzzle ile başladı.genelde hos ekran ağırlıklı ama ekşınlar çok,puzzle'lar zevkli.bir-shiver- oyunu beklemeyin ama sanki oynaneybıl duruyor.zaten down süresi çok az deneyin bakın derim.saygılar sevgiler tüm güzellikler sizinle olsun kalbiniz neşe ile dolsun etc..etc..etc..

31 Mart 2012 22:19

Çok teşekkürler Su,bencillik yapıp önce birilerinin indirip oyun hakkında yorum yapmasını bekliyorum.Sen fedakarlık yapıyorsun hepimiz için,pek çok oyunu senin önerine güvenerek indirdim,yanıldığına da rastlamadım.Şimdiye dek teşekkür etme fırsatım olmadı;teşekkür ederim.

1 Nisan 2012 13:46

kozet;rica ederim ne demek keyifle yapıyorum ancak bu oyunda şüphelerim var yani ortada kaldım ne iyi diyebiliyorum nede düz hidden diyebiliyorum ama vakit geçirtirmi evet :))

1 Nisan 2012 16:41

valla su bana hafif biraz genleriyle oynanmış düz hidden gibi geldi yani beni çok sarmadı o yüzden de oynamadım ama böyle oyunları sevenler için iyi bir seçenek

2 Nisan 2012 19:05

şebnem;işte arayıp bulamadığım cümle..evet genleriyle oynanmış oyun! bir daha bu tarz bir oyun olursa nitelendirme cümlesi budur :D

3 Nisan 2012 09:32

oynamıyorum ya.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template