Living Legends Ice Rose Collectors Edition



Novelist Edward Grand has found evidence of a terrible tragedy in the city of Rosemount and sets off to investigate in Living Legends: Ice Rose! Help Edward gather information for his new book and explore the Castle of Ice Queen in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game. Scour the frozen landscapes and thaw out important locations as you solve an intriguing mystery in Living Legends: Ice Rose! 575.1 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 585 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

22 Mart 2012 16:33

süper ya yeni oyun gelmiş bu "ice rose" ismide insana nedense aşina geliyor valla ismi bana sanki tamda sevdiğimiz HOG lardanmış gibi çağrışım yaptı inşallah sorunsuz inerde akşam hemen başlarım :)
teşekkürler admin

22 Mart 2012 16:40

valla sanırım akşam geç saate falan indirmek lazım filefactory hariç tıkladığım indirme linklerinde en kısa süre 4 saat fallan diyor :(
hay şu yasayı çıkaranlara...bip....

22 Mart 2012 17:48

file factory tek part 1 saat 12 dakikada iniyor.yapmak isteyen olursa diye tekrar file factory linklerini nasıl açılır hale getireceğimizi yazayım.

Şu dizini açın:

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

Bu klasördeki "hosts" dosyasını sağ tıklayın ve birlikte açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:

85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com

(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)

Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım

22 Mart 2012 18:26

Sis merhaba,filefactory ile ilgili yazdığını uygulamaya çalıştım ama değişiklikleri kaydetmeye çalışınca "Bu konuma kaydetme izniniz yok.İzin almak için yöneticiye başvurun." yazısı çıkıyor,ne yapabilirim?Şimdiden teşekkürler.Not:Windows 7 kullanıyorum.

22 Mart 2012 18:37

kozet admin oturumu açık olmalı pc de.sen sanırım oturum profillerinde kullanıcı atadın ve kullanıcı adıyla oturum açtın.ctrl+alt+delete ile kullanıcı değiştirebileceğin ekrana gelebilr ve yönetici oturumu açabilirsin.

22 Mart 2012 19:02

Bilgisayarımda tek bir kullanıcı hesabı görünüyor Sis,internetten "admin olarak oturum açma"yı aradım ama oradaki çözümler de işe yaramadı.Teşekkür ederim yine de yardımın için.

22 Mart 2012 19:05

Aaaa olmuş,yanlışlıkla filefactory linkine bastım açılıverdi sayfa,nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok yalnız :)

22 Mart 2012 21:25

depositfile den yaklaşık 4 saate falan indi ama olsun şimdi açıp bakacağım bakalım nasıl oyunmuş

22 Mart 2012 23:12

oyuna başladım arkadaşlar tahmin ettiğim gibi - gerçi daha başındayım ama- alıştığımız ve genelde istediğimiz tarzda olan HOG lardan oyun kendiliğinden akıyor zaten çok kasmıyor karşıma çıkan puzzeller ise kolaydı skipsiz çözüldüler, hog sahnelerinde bazı nesneler saklı ya da eklemeli şeklinde ama kolay bulunuyor objeler yani gözleriniz çok yorulmayacak, hint de kısa sürede aktifleşiyor...konu klasik bildiğiniz karlar kraliçesi hikayesinin bir versiyonu...ha unutmadan guidesi var yani çok takılan olursa hintin hemen altında duruyor oradan bakabilir ...
iyi eğlenceler her kese uzun zamandır zaten bu tarz oynayamamıştık bir heves oynarız artık :)

22 Mart 2012 23:14

sömürmeyin oyunları sömürmeyin :DD

22 Mart 2012 23:16

valla sis bence bu oyun ekmek - peynir gibi bir gece de biter, zira herkes oyuna acıkmış bak bende sömürmeden oynayayım dedilçe oyun sanki inadıma hızlı ilerliyor :p

22 Mart 2012 23:25

hehehehe ben de oynuyorum, sağolasın admin, güzel oyun , problem yok :D

23 Mart 2012 20:08

Güzel güzel oynadım bitirdim amma bonusta takıldım :( Binanın yanındaki balkon gibi yeri gaf ile indirip içinden çıkan kutuya halka şeklinde puzzle parçasını koyuyorum ağaç şekli oluşuyor ama düzgün yapsam da bir türlü kutu açılmadı :( ben de portakal orda kal diye kaldım, sinir ve hırs yapıp uzun süre uğraştım ve sonunda hay bin ekşili köfte, karamba karambita, gölgelerin gücü adınaaa güç bende artıkkk diye çaaattt diye kapadım....Şimcik 1000 kapılı eve doğru yola çıkıyorum, hadi gazam mübarek olsun :D

23 Mart 2012 20:21

gzl bi oyundu gerçekten ve sömürdüm bitti :D:D devamıda gelcek Frozen Beauty :))) çok sevindim görünce :D

24 Mart 2012 11:39

annemi istiyorum!!

25 Mart 2012 21:34

kukis annen oğlunu buldu kızını unuttu :D az sabır :)

26 Mart 2012 12:40

Mekanı bol kolay bir oyundu Meraklı tursucu ağaç şekli için guideye bak bende öyle çözmüştüm ayrıca bonusuda oldukça uzun ve keyfliydi oynamayanlar hemen başlasın

Teşekkürler admin :))

26 Mart 2012 13:25

Sağol anon en sonunda pc'yi kırmadan ağaçlı puzzle'ı da çözdüm ve nihayetinde şükür bonusu da tamamlayarak muradıma erdim :)

27 Mart 2012 11:35

yav şu ağaç pazıla ben de çok uğraştım quide falan baktım ama what fayda. olmadı olmadı aynen bende kirize girip oyunu imha ettim. peki çözenler nasıl çözdükü bu ağaç zımbırtısını çok merak ettim.

27 Mart 2012 14:33

bozo ben oyunu baştan sildim tekrar kurdum, aynı yerden başladı tabi ama bu sefer nasıl olduysa sinirle çevirirkene çevirirkene çatt açıldı da ben de devam edip bitirebildim, yoksa az kalsın elimden bi kaza çıkayazdı :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template