House of 1000 Doors: The Palm of Zoroaster Collectors Edition



A cursed gem that has left a trail of smoldering bodies in its wake is threatening the residents of the House of 1,000 Doors, prompting the head of the mystical dwelling, Gabriel, to once again summon Kate Reed to its aid. Guide Kate as she searches Tibet, Jerusalem, Madagascar and more for the artifacts that can break the power of the gem, solve a massive array of cleverly designed puzzles and find hundreds of ingeniously hidden objects. Production values that rival the quality of theatrically released animated 3D films and superbly performed voiceovers will draw you into this story of supernatural intrigue, unbounded adventure and sweeping scope. The House needs you. Will you answer its call?The Collector's Edition of House of 1,000 Doors: The Palm of Zoroaster comes with concept art, dazzling desktop wallpapers, a step-by-step walkthrough and a captivating bonus chapter that lays bare the mysterious past of Gabriel.529.6 MB

System requirements :
Windows XP, Vista or 7 /
Pentium 4 or Athlon 1.5 GHz /
512 MB RAM /
128 MB 3D video card /
550 MB hard drive space

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ:

House of 1000 Doors: Family Secrets Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

22 Mart 2012 21:26

ben bunun ilk bölümünü çok sevmiştim bakalım bu nasılmış eğer ilk bölümü gibiyse sevdiğimiz tarzda HOG lardan arkadaşlar hemen indirmeye başlayalım bakalım

22 Mart 2012 21:31

ya merak ettim de oyun 529 MB görünüyor ben rapiden indirmeye başladım ama orada 493 mb görünüyor ???
depositfile ve rapidgatora baktım onlarda da 529 mb görünüyor rapid dosyaları daha mı fazla sıkıştırmış bu fark ondan mıdır hani şimdi 2 saatden uzun bir süre bekleyeceğim insin diye her halde sorun yoktur???

22 Mart 2012 22:29

şebnem sorun yok.sonradan eklediğim linklerden rapidshare ve farklı paketleme.boyut o yüzden farklı.

22 Mart 2012 22:39

ok teşekkürler

22 Mart 2012 23:28

aman da aman pek güzeldi ilki, bu da güzeldir herhal :D Siss sömürüyoruz anacum, ne diyim sağolasın :))))))

23 Mart 2012 12:39

bende şimdi indiriyorum. şeklen güzele benziyor bakalım oynarkende güzel olacak mı.. ellerine sağlık....

23 Mart 2012 18:12

yokluğumdan istifade edip bir dolu yorum yazmak haa? hepinizi şu an kınadım !

23 Mart 2012 20:02

valla haklısın anacığım o kadar da söyledim durun yapmayın bekleyin su da gelsin diye ama dinletemedim sevgili arkadaşım :d

23 Mart 2012 20:07

ya ben rapidgatordan tek linkten indiremedim dün sürekli koptu bu gün 2 partlı olandan 1. partı indirdim ama 2. partı indirmeye çalışırken normal sayaç işliyor kodu yazıyorum inme aşamasında bana boş bir sayfa geliyor üzerinde sadece :
502 Bad Gateway
nginx/1.0.11

yazıyor neden acaba ?? sorun bende mi rapidgator bağlantısında mı???

23 Mart 2012 20:10

şebnem ben rapidshareden sorunsuz indirdim açıyorum şimdi bakalım ne olucek :D

23 Mart 2012 21:37

meraklı bende nihayet 2. partı indirmeye başlayabildim sanırım sitedede sorun vardı ki sürekli hata vermişti bakalım şimdilik 2. partında rapidgatordan inmesini bekliyorum inşallah tiz inerde bende yetişirim size yafu :)

23 Mart 2012 22:51

sorunsuz oynanıyor, ilkinden epey benzerlikler var, oynayanlara başarılar efenim :)

24 Mart 2012 11:10

Bi yorum yapmadan geçemiycim :D Su kusura bakma canım :P yaf bu ablamızın saçları nedir öyle, ilk bölümde de aynıydı, hele elbisesi ve inci kolyesi kopardı beni hepten :D Yazık başka da giysisi yok galiba, bunca macera dolu bölümlerde o giysiyle hoplayıp zıplayabilmek de ayrı bi beceri tabi :P tabi ablanın imac meykırına da en içten teessüflerimi sunuyorum :)))Bu arada bonusa geçtim, hadin kalın sağlıcakla :D

24 Mart 2012 12:01

valla meraklı oyunu sömürmemek adına dünden beri bekledim oynamadım ama sen yorum yazdıkça daha fazla dayanamadım cazibesine hemen başlıyorum oynamaya - su seni bekleyeyim dedim ama yafu oyunda beni aç diye gözüme gözüme giriyordu kusura bakma lütfen :)

24 Mart 2012 13:59

Çok keyifli bir oyundu sadece nesne bulma bölümleri beni biraz sıktı ama extrası oyundan bile daha iyiydi.Ayrıca çookta uzundu özellikle oduncu amcayı çok sevdim.Oldukça akıcı bir oyundu

24 Mart 2012 16:13

böyle haritadan zıplamalı gidilen ve nerde iş yapılcak gösteren oyunlara bayılıyorum

24 Mart 2012 22:13

oyun güzeldi.
evet sis . bende aynı şeyi yazacaktım. nereye gidileceğini haritadan bakmak daha keyifli. yoksa ki dön dön başı dönüyo insanın.
teşekkürler emeğinize sağlık.

27 Mart 2012 11:32

haritadan zıplaya zıplaya oyunu bitirdim . güzeldi sıkılmadan oynanıyor.

27 Mart 2012 15:25

merhaba ben sizlere bişey danışmak istiyorum ne zaman bir oyun yüklemeye kalksam yüklemenin sonunda "bu program karşıdan fazla yüklenemedi ve bilgisayarınıza zara verebilir mesajı alıyorum.. ve tabiki oyun çalışmıyor yüklenmiyor =( bunun neden olduğu ve nasıl çözüme kavuşturulabileceği konusunda bana destek olabilirseniz çok sevinirim...

27 Mart 2012 15:29

antivirüs ve firewall ayarlarınız buna sebep sanırım.güvenlik ayarlarınızı değiştirin.

27 Mart 2012 15:30

eğer fazla olmazsam nereden yapacağım Sis?=/

27 Mart 2012 15:52

hangi antivirüs kullanıyorsunuz?onun kontrol ara yüzünü açıp orda ayarlardan bulursunuz. bir de denetim masası-sistem ve güvenlik-güvenlik durumu ayarlarına bakın.tahminim internetten gelen tüm programları engelleme ayarınız var orda.onu değiştirin

27 Mart 2012 19:09

antivirüs kullanmıyorum bilgisayara güvenim tam=]P smartscreen diye bi uygulama var onu kaldırdım şuan..ya denetim masasından kaldırdım tüm engellemelere açık oldu bu sefer, izinli listesine rapidi ekledim...ama sorunun geçtiğinden emin değilim çünkü çok yavaş yükleniyor bakalım sonunda ne diyecek bu sefer ?

27 Mart 2012 19:54

smartscreen internet explorer ve msn ile ilgili bir uygulamadır.kimlik avı yapan sahte maillerin takip edilmesi için microsoft tarafından kullanılır. pek sanmam onun sebep olacağını.

internet explorer yerine mozilla firefox veya chrome gibi bir tarayıcı kullanmayı deneyin.

ve mutlaka bir antivirüs kullanın.

27 Mart 2012 20:31

pekala efem =)...dediğinizi yapacağım yardımlarınız için tekrar tekrar teşekkür ederim..site şahane de birde ben teknolociden anlasam süper olacak =O)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template