Hidden Mysteries: Royal Family Secrets



After discovering that the Queen has been having a secret relationship with Alphonse Pieter you are sent away to Roanoke Island in Hidden Mysteries: Royal Family Secrets! Find proof of the relationship to nullify your death warrant and survive in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game. Uncover Alphonse’s ulterior motives and save the Queen from his dastardly plan in Hidden Mysteries: Royal Family Secrets!307.75 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 346 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
STRATEGY GUİDE
STRATEGY GUİDE
OR / VEYA
STRATEGY GUİDE
WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ:

Hidden Mysteries Civil War
Hidden Mysteries: Secrets of the White House
Hidden Mysteries Buckingham Palace
Hidden Mysteries Titanic:Secrets of the Fateful Voyage
Hidden Mysteries: Vampire Secrets
Hidden Mysteries: Salem Secrets
Hidden Mysteries Notre Dame
Hidden Mysteries The Forbidden City
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

30 Mart 2012 18:26

güzel grafik,bol mekan,haritamız da çok yardımcı oluyor haydi kolay gelsin :)

30 Mart 2012 19:56

Bunu da indirdim emme, sömürmeden hafta sonu keyifle oynamayı düşünmekteyim :D bilgilendirme için sağolasın sucuum :)

30 Mart 2012 21:29

iyi bende düşünüyordum acaba indirsemmi diye bilgi için sağol sucuğum :)

30 Mart 2012 22:01

şişşşttt sebnemmm bi daha oyunların önceki serilerini yazmaycam he. arşiv kurdu seni iş çıkarıyosun :))))
( şaka bu,keşke tüm eski arşivi tarasan da tüm ölü linkleri yenileyebilsek sayende.hepsine tek tek bakmamıza imkan olmuyor cidden.sağol canım)

31 Mart 2012 16:05

ya ben aslında arşivin %80 de hangi linkler ölü hangisi çalışıyor biliyorum ama çoğunu sana yazmadım hani zaten yeterince uğraşıyorsun bide ben gereksiz iş çıkarmıyayım diye ama eğer işine yarayacaksa ben kontrol eder sana kısaca altlarına not düşerim sende fırsat oldukça sırayla değiştirirsin linkleri
ay ben seviyorum arşivde dolaşmayı bana eğlenceli de gelir

31 Mart 2012 18:02

yaz sen yaz sebnemcim vaktin oldukça,yenileriz linkleri.

31 Mart 2012 21:25

Oyun gayet güzeldi tavsiye edilir efem :)

3 Nisan 2012 09:33

güzel oyun zevkliydi objeler rahat bulunuyo istediğiniz gibi tıklayın kızan falan yok.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template