Ghost Encounters: Deadwood



The town of Deadwood is being terrorized by the ghost of a murderous outlaw in Ghost Encounters: Deadwood! Break Blackjack’s evil curse and save the day while enjoying the incredible Hidden Object Puzzle Adventure gameplay. After killing 21 men while he was alive, Blackjack is back to kill many more! Grave robbers have unleashed a phantom curse and condemned the entire town. One by one the townsfolk are dropping dead and now it’s up to you to save them in Ghost Encounters: Deadwood!288.21 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 296 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 49 yorum

24 Mart 2012 13:35

guide yok,walkthrough henüz yok,hint sadece HOS sahnelerinde var.
kasa kodu 30-70-90 idi veya 90-70-30 idi.dışarda yerde kağıtta 30,masada ağırlıkta 90 var,kasa üzerinde de taç işareti ve 1870 var,bu ipuçlarıyla bulduk.

grafik çok süper olmasa da zorlayıcı olabilir oyun.devam bakalım.

24 Mart 2012 13:40

valla sis sen başladıysan bende indirip bakacağım bu arada bu hafta bayağı bir oyun yüklediniz hepsini çok beğenmesekte bu zor dönemde uğraştığınız için hem sana hemde admine teşekkür ederim.

24 Mart 2012 14:05

ve kaldım.elimde saat,çekiç,spokes denen bi şeyler,puzzle parçası,makas,pitchfork,ve bir handle var.

24 Mart 2012 14:11

yettim geldim :D hehe savulunnn :PPPP

24 Mart 2012 14:14

sebnem başla valla,sanırsam bu oyun tek başına çözülmez.

şimdi bana gerekenleri de yazayım.mezarlık kapısına anahtar lazım.tabutun içindeki hayalet diyor ki ölüm sertifikası parmak izi vs isterim.
orta ekranda pencerede 2-4-5-6 rakamları beliriyor.

bi kapı var oyunda en sol ileri yapınca.o ekranda sağdaki piyanodan makasla nota kağıdı kesip soldaki çanların oraya koyduk.zilleri çalma sıralaması altta resimde.

http://img100.imageshack.us/img100/6381/adszokl.jpg

24 Mart 2012 14:26

ben de geldim aynı yere sis , nota kağıdını arıyordum sağolasın yardım için :)

24 Mart 2012 14:31

şerifin asılı olduğu yerde soldaki araba kapısı çekiçle asılıyor.

hos oyunu ile elde edilen kovayı suyla doldurup blacksmithde kullanıyoruz ateşi söndürmekte ve alınan charcoal ilk yolcu arabasındaki sadece kolu gözüken adamın parmak izini almaya parmaklarına konuyor. bi de kağıt vs gibi bi şey bulsak iyi olacak da..

24 Mart 2012 14:35

mercantile yazan dükkanın kapı şifresi 2564.camda rakamlar vardı ya,orda daire belirme sırasına göre. burdan bi önceki ekranda çift asma kilitli kapı bolt cutter ile açılıp içerden merdiven alınıyor.

ha gayret meraklı.1 saat daha oynayabileceğim.sonra çıkmam lazım.bitirirmiyiz sence :D

24 Mart 2012 14:36

hadi bakalım işallah :D

24 Mart 2012 14:47

parmak izini tamamlamak için gereken kağıt da adı certificate olup blacksmith önünde oynanan hos ile alınıyor

24 Mart 2012 15:00

ya arkadaşlar siz ilerliyorsunuzda benim size faydam yok çünkü oyun daha iniyor bende bir inse başlayacağım...biraz ara verirseniz akşama bende yetişirim inşallah size

24 Mart 2012 15:15

bi kapıya konacak 3 puzzle parçası var.biri fırın eldiveniyle tabut ve hayalet olan odada sobayı açıp tongs ile alındı.
biri şerif ofisinin arka kısmındaki odada alındı.
3cüyü de şeytan aldı götürdü şimdilik.

24 Mart 2012 15:22

o da aynı tabutlu odada hos oynanıp alındı.
benden bu kadar şimdilik.iyi oyunlar

24 Mart 2012 18:35

oyyyy walk yazılan oyunnnnnn.....

24 Mart 2012 23:40

ühühühü ne güzel oynuyodum HOS taki glove u görüyorum ama vermiyor uyuz oyun, hint de çalışmıyor basınca, getti de gettttiiiii güzelim oyun, potakal meraklı orda kaaallll....:((((

24 Mart 2012 23:57

meraklı hiç bir forumda bug duyurulmadı henüz. hangi hos ekranı hangi bölümde oyunun? mümkünse ekran görüntüsü alıp koysan ?

25 Mart 2012 00:55

rakamları gördüğümüz bir pencere vardı.o pencere oyunkartıyla açılacak.

istasyon gibi yerde merdivenle saate çıkılıyor.eldeki taşla binanın soluna yere zoom yer karosu kırılıp keskin taş alınıyor.duvardaki poster kesilip altından akrep-yelkovan alınıp büyük saate takılıyor.poket watch da sola konunca puzzle çözülecek.

mayor room var yatak odası.pencereden girilen evde en arka oda.hani kilitli gardrop olan ve duvarda 4 daire olan bir kasa var .bulduğumuz 2 adet yırtık not kağıdı o kasanın şifresi.

25 Mart 2012 10:59

Sis oğlanın sayesinde bunu da öğrendim, evet işte HOS ekranı bu, çekmecede glove var ama alınmıyor, hint dolu gibi görünüyor ama ona da tıklanmadığı için HOS tamamlanamıyor ve eksik obje olduğu için de oyun oynanamıyor anacım :(

25 Mart 2012 10:59

linki koymayı unutmuşum :P

http://i.imgur.com/vzQK3.jpg

25 Mart 2012 11:08

Bu arada bu ekran nerde derseniz, şerifin bürosunun arka kapısından çıkınca sağdaki tekeri C-clamplı arabadaki clampın demiri bulunup araba yoldan çekiliyor, sağa yukarıdaki eve gidiyorsunuz ve o evin kapısındaki puzzle çözülünce içeri giriyorsunuz. Karşıdaki çalışma masasındaki HOS ekranı bu. O kadar da ilerlemiştim ühühühühühüüh....

25 Mart 2012 12:47

oyunu yeni indirebildim başlayacağım bu gün oynamaya inşallah
meraklı bazen bu tür şeyler bana da oluyor ve ben önce oyunu silip yeniden kuruyorum zaten kayıtlı olduğundan baştan oynamak gerekmiyor kaldığın yerden devam edebiliyorsun ve genelde de sorun çözülmüş oluyor - bende bu sorun hep oyunda farkında olmadan bir sahne geçişini beklemeden tıkladığımda vs falan olur - istersen bir dene belki kurtarırsın oyunu

25 Mart 2012 14:08

meraklıcım ben bu dediğin yeri dün gece oynadım.hatta oynarken de düşündüm acaba meraklının dediği glove bu mu diye.önce tıklanmadı eldiven.sonra ben patır kütür rasgele tıklarken bi baktım tüm nesneler bulunmuş ve bitti. tabii o masada birden fazla hos oynayacakmıyız bilmiyorum ama bende bu ekrandaki ilk hos sahnesinde sorunsuz ilerledi.

şebnemin dediğini deneyebilirsin bence.

25 Mart 2012 15:01

blasting powder için gereken 3 malzemeden sadece sülphür tarifin olduğu odada alınıyor. diğer ikisi cemetery key bulup mezarlık kapısı açıldıktan sonra mezarlıkta sol ilerde bulunuyor.

lock pick patlattığımız madende kafesteki çocuğu kurtarmak için kullanılıyor ve magnet alınıyor.

kütüphanedeki kitapların tıklama sırası:

sol alt
sol üstten 3cü
sağ alt en sağdaki
sağ üstün altı
en sol üstteki
sağda en üstteki
diğer ikisi kolay.

şimdiye kadar bulduğum kemiklerin yeri:
1-ortada kütüphane sağda tepedeki eve gidiliyor soldan istasyona .bu ekranda
2-patlatılan maden kapısı girişi
3-oyunun başında şerifin asılı olduğu darağacı
4-mezarlık kapısı önü undertake yazan mağazanın çatısı
5-mezarlığa girip en sola gidince kuyu olan ekranda.

sonuncu yok henüz

25 Mart 2012 15:06

son kemik de mezarlıkta sağda yeraltı mezarına girince.magnet ile ızgaradan lever alıp sağ kapıya takıyoruz,bantla yapıştırıp içeri giriyoruz.

25 Mart 2012 19:25

ve de biter. oyunu ne kurarken ne 2 gündür oynarken gıkını çıkarmayan antivirüsüm oyun bitip de pc den kaldırırken vayy vayyy ne şüpheli bi işlem bu,aman sakın diyim çoğ zararlı bi iş yapıyosun diye ortalığı birbirine kattı ya.allah tepenizden baksın antivirüs şeyleri

25 Mart 2012 21:09

Oldu oldu başardım, ben de bitirdim, güzel oyundu yardımlarınız için sağolun arkadaşlar :)

25 Mart 2012 21:27

Eee şimcik netcezzz :( kaldık mı oyunsuz, şebnem demişti sömürmeyelim diye ama nerdeee bizde o dirayet, pöfff :SS

26 Mart 2012 01:13

bu arada meraklı valla alemsin bir stress oynadım oyunu ve bahsettiğin sahneye geldiğimde çekmece de ki eldivene tıladım ve alamayınca da " ana alınmıyor demeki bende de aynı sorun olacak" diye panik yapıyordum ki o HOS sahnesinde sol kenarda duran ufak taburenin yanında bir eldiven daha olduğunu gördüm ve o alındı...
arkadaşlar o sahneye geldiğinizde panik yapmayın bahsi geçen sahnede 2 eldiven var yani biri olmazssa diğeri de iş görüyor :-D

26 Mart 2012 01:24

ya sinir oldum ardaşlar valla yardım edin şerifin evinin arka bahçesinde kapısında ay ve güneş olan evden girdim içeriye masada ki lambayı yaktım ama şimdi bana diğer mumlar çok uzakta erişilmiyor diyor her sahneyi yeniden gezdim elimde de bir sürü nesne var ama hiç bir uymuyor diyor nasıl yakılacak bu merdivenlerin başında ki şamdan ???

26 Mart 2012 01:58

şebnemcim o şamdan dediğin kütüphanedeki avize mi? onu bi kancalı ip bulup kendine çekmen gerekiyor.he kancalı ip nerde dersen bi HOS oyununda alınd ama nerdeki unuttum.

26 Mart 2012 02:30

blackjack i nasıl kafese sokucam ki bulamadım

26 Mart 2012 02:38

alpaydın,bi sandık olan oda var kapısını patlattığın madenden girince. ordaki çocuğu lockpick ile serbest bıraktıktan sonra o kafesi alacaksın.ve mezarlıktan girip sol yapınca kuyuya sarkıtacaksın.ama önce mezarlkta sağdaki crypt odasında altarın üzerinde kara gölgenin çıkmış sonra da kuyuya gitmiş olması lazım.

26 Mart 2012 02:48

:) buldum kafesi kuyudan sarkıtıyorsunuz
balckjack kafese girior.
sonra lahitin üzerine şapkayı , içine şarabı koyup, kağıdı mumla yakıp şapkayı ateşe veriorsunuz.
içine tabancayı atıyorsunuz.

lahdin üstünde gül çıkıyor
gülü ninenin şerif yıldızını billy nin mezar tasına koyuruyorsunuz
---------------- finish**************

26 Mart 2012 02:48

teşekkürler sis

26 Mart 2012 12:25

evet o kütüphaneye gidilen avize mi şamdan mı ne işte orası ama hangi hos ekranı bana hos ekranı falanda vermiyor hüüüüü hüüüüü kaldım buralarda ben

26 Mart 2012 12:30

evvvveeeettt işte buldum benim gibi takılan olursa diye yazıyorum şerifin ofisinin arka bahçesinde ki açıklıkta sağda kalan eve gidilecek ve orada halinin bir köşesi çivilenmiş onu daha önce hos ekranından aldığınız çekiçle açıyorsunuz kapak çıkıyor o kapağıda yine daha önce almış olduğunuz tornavida ile açıp içinden kancalı ipi alıyorsunuz o iple de kütüphaneye inen merdivenlerin üstünde asılı olan şamdanı çekeceksiniz

26 Mart 2012 13:31

aman ya bitti en sonunda ama güzel oyunda ne zamandır böyle uğraşarak oyun oynamamıştık iyi geldi :)
tekrardan teşekkürler oyun için

27 Mart 2012 11:31

evet bencede güzel oyundu bazı takıldığım yerler oldu. emeği geçenlere teşekkürler. keşke sırayla güzelce yazsaymışız. genede arada zorlananlar olacaktır. iyi oyundu bence.

27 Mart 2012 13:21

ya meraba ben de takıldım lütfen yardım edin elimde cep saati,serifin yıldızı,1 tane puzzle disk sülfür,whisky,merdiven sapka ve balta var napıcam bilmiorum herseyi denedm yardm edinnn:(:(:(

27 Mart 2012 13:29

kafesi alamıyorum ve elimde kürek var kullanamıyorum. lütfen nolur yardım edin ...

27 Mart 2012 14:30

Jasy kafesi alabilmek için oynanan bir HOS ekranından mıydı tam anımsamıyorum ama demir keskisi bulacaksınız o keskiyle kafes kesiliyor ve alınıyor. O kadar arka arkaya oynuyoruz ki oyunları, karıştırıp unutuyoruz valla :(

27 Mart 2012 14:43

bulamıyorum. çıldırıcam ya .hos ekranıda yok .. kesicide yok. elimde kürek şapka viski kağıt ve mum var.:(((

27 Mart 2012 14:50

Kürek, şapka, viski, kağıt ve mum blackjackin lanetini kaldırmada kullanılacak, ama demir keski blackjackin tabutundan bulunuyor.
jasy buradan bak çözüme
http://www.bigfishgames.com/blog/walkthrough/ghost-encounters-deadwood-walkthrough/

27 Mart 2012 15:18

sanırım benim oyun bozuk çıktı. ama arkadaşta aynı yerde takıldı. hiçbirşey yapamıyorum :(((

27 Mart 2012 15:28

jasy,
mezarlık kapısından girince sola doğru bir gidiş var.o ekranı atlamış olabilirsiniz.ileri gidişdeki ekranda yerde tabut var kürek orda kullanılacak.sağ ekran zaten yeraltı kripte giriş.walkthrough linkinden adım adım kontrol edebilirsiniz.
oyunda hiç bir bug yoktur.eksik bir şey kalmıştır.

27 Mart 2012 16:07

sis ben o ekrana girdim ama sadece kuyuyu tıklayabiliyorum.kuyuda siyah gölge var ama bişey yapamıyorum.gerçekten olmuyor.iğne ucu kalmayacak heryeri tıkladım ve araştırdım.:((

27 Mart 2012 16:11

valla jasy resimli çözüm linkini oyun linklerinin altına ekledim.ordan kontrol edebilirsiniz.gerçekten çok detay hatırlamıyorum oyun bittiğinden beri

27 Mart 2012 16:21

yine de çok teşekkür ederim ...

28 Mart 2012 10:07

Jasy kesici mezarlıkta sagda bi yer patlatıyoruz ya orda fıçıyı oynat altından cıkıo hos ekranından deil

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template