Flower of Immortality



To avoid imprisonment, a deal is made to retrieve an artifact in Flower of Immortality! Set in the 1930’s, this amazing Hidden Object Puzzle Adventure Game takes you across the world in search for a hidden treasure. Find the artifact and uncover its secrets! Journey though this incredible adventure in Flower of Immortality!287.02 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 294 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

14 Mart 2012 20:26

teşekkürler admin :)

ilk izlenim:çok iyi olmayan bir grafik-guide yok-cursor'un hareket değişikliği tek yardımcımız-hos'larda skip var.
bence oynanılır bu oyun.

16 Mart 2012 15:23

Valla ben takıldım, yok mu bi insan evladı, helppp...Hocanın olduğu evde soldan ikinci odadaki ateşi filan yaktım ancak yerdeki yarım daire şeklinde puzzleda hangi taşlara hangi sırayla basıp açılacağını bulamadım bi türlü, diaryde notre dame de paris, odyssey, war and peace ve ivanhoe kitaplarından bahsediyor ama bunlar hangi taşlar anlaşılmıyor ki :S Pöff dene dene kafayı yedim :(

16 Mart 2012 18:38

dur bakem bu hocanın evi nereymiş :D

16 Mart 2012 22:24

meraklı,soldan sağa 8,4,2,1 şeklinde açılıyor cnm :)

16 Mart 2012 22:26

bitiş yorumu:kötü grafik,kötü hikaye,hos lar puzzler ne varsa 10 üzerinden 3 ! hadi tamamını oynadım bari 5 olsun !
imza:başladığıheroyunubitirmedenrahatedemeyenşapşal.

17 Mart 2012 01:27

taşları simgelerine gore yazarmısın

17 Mart 2012 01:29

lutfen oyun yarıda kaldı canım kardeşim yerdeki taşları simgelerine gore sırayla yazarmısın

17 Mart 2012 01:36

lutfen dedik biri yardım etsin

17 Mart 2012 01:51

hekko,
oyunu oynayanlar online değil demek ki kimse yazmıyor.yorumunu yazar sorunu sorarsın ve oynayan birisi gördüğünde cevabı da varsa cevabı yazar.lütfen herkesin 24 saat online olmadığını unutmayın ve cümlelerinizi dikkatli seçin.

17 Mart 2012 11:05

Sucuuum ben de aynen öyle yaptım resimlere bakarak,emme açılmadı canım kardeşim,açılaydı da başladığıheroyunubitirmedenrahatedemeyenşapşal ların başında gelen meraklı da muradına erip bitirebileydi :(( ühühühühühü....

17 Mart 2012 11:08

Aha sonunda başardım 8,4,3,1 olacak basılacak taşlar, yani sırasıyla notre dame kamburu, sonra gemi, sonra iki çapraz kılıç ve son olarak napolyon tipli amca :D

17 Mart 2012 14:52

canım kardeşim hekko;11. yorumda meraklı arkadaşımız sıralamayı hem rakamsal hemde resimsel yazmış.umarım yardımcı olmuştur.birde dün sen sorduğunda hemen cvp yazamamışız nolur kusura bakma birdaha asla olmayacak !

17 Mart 2012 17:31

kardeşler cok teşekkur ederim sağolun canlar oyun acıldı su on canım benim kardeşim tşkkkkk

21 Mart 2012 10:23

bazı yerleri zorladı aynen yerdeki pazılda da zorlandım ne alakaysa bi seçenekte napolyona baınca oldu. noturdamın kamburuna bastım bastım olmadı. neyse az uğraştım deneme yanılmayla buldum. grafik kelek ama olsun oyaladı oyun benim hoşuma gitti.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template