Borgia: Faith and Fear



Travel to Florence and treat your old friend’s mysterious illness in Borgia: Faith and Fear! Basilius Valentius is a medic from the monastery of Camaldoli who is off to tend to his friend Lorenzo. Shortly after arriving, however, Lorenzo dies and Basilius discovers evidence suggesting foul play. Determined to find the culprit, Basilius begins a dangerous mission. Discover the truth and survive a power struggle in 15th century Rome in Borgia: Faith and Fear!534.6 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 614 MB

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

7 Mart 2012 18:38

Kurdum oynadım az biraz ilerledim.sonra bir evin önünde kaldım.içeri giriyorum içersi karanlık.hint hem içerde hem dışarda yapacak bir şey yok diyor. task olarak da sadece lorenzoyla konuş diyor. yeni profil açmayı denedim oyun kitleniyor. sildim tekrar kuruyorum bakalım ne olacak?

7 Mart 2012 20:26

ben de yüklüyorum bakalım ne olacak?

8 Mart 2012 11:48

şu meşhur borgia ailesinin tarihçesi ile ilgili bir oyun sanırım merak ettim bakalım nasılmış?
partlar değişmeli mi ( gerçi değişmeli olduğunda belirtiyorsunuz) ben indirmeye başladım ama nedense her zaman çok hızlı inen depositfile bu gün inanılmaz yavaş çalışıyor :(

8 Mart 2012 11:51

sis senin yazını yazdıktan sonra fark ettim oyunda sorun mu var ?
şimdi indirmeye başladım ama eğer düzeltme falan yapılacaksa indirmeden bekleyelim mi?

8 Mart 2012 14:16

sebnem bigfish daha yeni yayınladı oyunu.fix çıksa bile zaman alır. şu anda düzeltme yapma durumu yok ortada.

8 Mart 2012 15:16

ok sis sağol bilgi için bakalım o zaman bizde deneyelim eğer aynı sorun olursa bekleriz artık

8 Mart 2012 15:27

şimdi big fishte bu oyunla ilgili yorumlara baktımda bazıları hog sahenelerinde nesleri alamamaktan şikayet etmiş, bazılarında oyun alakasız yerde donmuş, özellikle teknik sorunlar kısmında bir çok kişi ortak yaşadığı sorunu dile getirmiş, yani kısaca anladığım kadarıyla oyunda bazı hatalar var bakalım artık big fish ne zaman gerekli düzeltmeleri verecek

9 Mart 2012 22:23

Valla oynuyordum ama evde adam öldü onunla ilgili zehir bul filan dedi, 3 tane item buldum sonra başka bir şey bulamadım, içeri dışarı yapa yapa bi hal oldum hint de bişey yok diyor, portakal orda kal deyi kalakaldım :(

14 Mart 2012 09:27

ben indirdim ama yazılardan dolayı daha kurup başlamadım. hiç oyun kalmayınca ben de denerim

18 Mart 2012 13:00

İlk bölümde karanlık oda ile karşılaşanlar, Windows 7 kullanıcısı iseniz oyunu başlatırken Yönetici Olarak Başlatın. Buna rağmen oynarken masaüstünüz görünüyor geri geliyor falan. Bence bu oyunda hata çok arkadaşlar. İndirmek de oynamak da boşuna zaman kaybı. Bu tür oyunlarda ''Surface Mystery of Another World'' u tek geçerim. Sitede var bence mutlaka indirin oynayın.

25 Mart 2012 14:03

bu oyunda ki bug la ilgili henüz bir fix falan çıkmadı herhalde ???

29 Mart 2012 07:49

bende oynıyamadım az oynayınca oyun egze hatası verip kendi kendine kapanıyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template