Time Dreamer 2 Temporal Betrayal



After joining a research team you are sent out to mine valuable krawtite in Time Dream: Temporal Betrayal! Before the mission can get underway, the entire operation crashes on the runway. Use your Time Dream skills to find the saboteur and prevent the deadly accident from occurring again in this incredible Hidden Object game. Invistigate a 60s flower child, a gruff professor, and an annoying slob as you try to track down the criminal in Time Dream: Temporal Betrayal! 412,99 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 428 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN

Time Dreamer
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

7 Şubat 2012 16:58

yeni oyunda gelmiş indirmeye başladım bakalım
teşekkürler Sis

7 Şubat 2012 21:30

oyunda guide yok,içimden bir ses zorlayacak diyor...birazdan ilk izlenimler as sonaaaa

7 Şubat 2012 21:53

-oyunda garfik dandik
-çok tıklamayın mouse agrasif
-her ekşından sonra skip skip ne bu?
-anonun birisi yardım istemişti ona cvp veriyorum:kulanin şifresi 48151623.ama bunu girmeden önce anteni ve çanak kısmını takacaksın,sonrada bulduğun 2 adet password kartını şifre gireceğin ekrana koyacaksın.
-sonuç;sevdim oynayacam :D

7 Şubat 2012 22:42

su bende şu an yel değirmeni tamir etmiş ve biraz ara vermiş durumdayım ve bende oyunu şu ana kadar sevdim diyebilirim devam edeceğim yani :-D
gerçi önce 1. sini oynamıştım ve bana o - şu ana kadar oynadığım bölüme göre - daha sürükleyici gelmişti...
oyunda hint çok yardımcı oluyor ama azda olsa ing bilgisi gerekiyor zira hint talimatları yazılı şekilde veriliyor - yani diğer bir çok oyunda ki gibi ekranda işaretleme yapmıyor hint -
konuşmalar biraz fazla ama sıkılmazsanız okumanızı tavsiyederim zira bir sonraki aşamalar için yardımcı oluyor...
şimdilik bu kadar oyunda ilerledikçe bilgi vermeye çalışırım - isteyen olursa -

7 Şubat 2012 22:44

bu arada yazmayı unuttum eğer oynarken çok takılırsanız oyunun walk var buradan yardım alabilirsiniz
http://www.bigfishgames.com/blog/walkthrough/time-dreamer-temporal-betrayal-walkthrough/

7 Şubat 2012 23:10

şebnem teşekkürler, walk linkini oyun yazısına ekledim

8 Şubat 2012 09:46

şimdi ben bu oyuna başladım da valla hala neyi neden yaptığımı anlamış değilim. uçak düştü. uçak daha sonra düşmemiş gibi yaptı. kız camdan uçtu nereye KONDU?... Adam ikidebir niye millete silah çekip duruyo. Ayrıca o silah çeken adamla skiplerde hiçbişi yapmamış gibi duran adam aynı mı? Aman ya bana ne ben oynuyabildiğim kadarıyla oynıycam.

8 Şubat 2012 09:58

Bozo benim anladığım zamanda hoplama zıplama yapıyoruz sanırım, çünkü kız ölmüştü baktık sonra yaşıyor, adam da şükür kurtardım onu gibilerden bişeyler söyledi, sanırım geçmişte bişeyleri değiştirip geleceği yeniliyoruz gibi gibi...

8 Şubat 2012 16:44

3.yorumumda -sonuç-kısmına yazdıklarımı geri alıyor ve bu oyunu zevkle uninstall ettiğimi tüm herkeze bildiriyorum :p

8 Şubat 2012 19:36

Su, şevkimi kırma ben halen zevkle oynamaktayım anacım :)

8 Şubat 2012 21:00

yok ya o kadar kötü değil ben son chapterdayım elbette öyle çok heyecanlı oynadıklarımız gibi değil ama ben şu ana kadar pek sıkıldım diyemem hayret su aslında genelde sen hep dayanırsın biz pes ederiz oyunlarda ama sen inatla oynarsın şimdi oyunu sildiğine çok şaşırdım?

8 Şubat 2012 23:44

NEMO harflerini kapıya taktım orda kaldım ben. kapı açılmadı. walkthrough ta da baktım ama elimde ordakinden fazla container diye bi nesne var onu kullanamadım. bazı yerlere deniyorum olmuyo ne atladım anlamadım ki

9 Şubat 2012 09:52

Ben oyunu hiç walk bakmadan bitirdim, bence hiç de fena değildi,teşekkürler Sis...

9 Şubat 2012 10:19

aysberg bahsettiğin nesne eğer profosörden aldığın bardak gibi bir şeyse onunla garaj kapısının yakınında duran ufak arabamsı şeyin içindeki çantadan buzları alacaksın sonrada kazı alanında ki duvara tıklayıp o buz dolu kabı o duvardaki nesneyle dolduracaksın o kabı profa geri iade ettiğinde o sana zaten ondan makina parçası yapıp verecek yalnız benim hatırladığım tüm bu işlemleri nemo kapısı açıldıktan sonra yapıyordun sen sanırım bir yerde işlemleri öne almışsın bahsettiğim şekilde yapmaya çalış bakalım olursa o zaman kapınında açılması gerekiyor zaten kapı açıldıktan sonra fazla sürmeden bitiyor oyunun son aşaması o kapı kısmı

9 Şubat 2012 10:28

şebnem teşekkür ederim.

benim gibi kapıda takılanlar için yazıyorum. hiç uğraşmayın. oyunu kapatıp tamamen çıktım ve bugün yeniden açtığımda kapıyı açılmış buldum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template