The Surprising Adventures of Munchausen



The Heart of the Kingdom has been destroyed and now it’s up to Munchausen to save the day in The Surprising Adventures of Munchausen! With the light and prosperity of his kingdom gone, the king has no choice but to marry his daughter to an unknown stranger in exchange for a huge sum of money. Sensing the stranger’s evil, she writes to Munchausen who must now stop the wedding in The Surprising Adventures of Munchausen!303 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

18 Şubat 2012 17:45

çok keyifli....
-hos ekranları klasik değil
-her yerden bişey buluyoruz
-aranan objeler sadece o ekranda olmayabiliyor
-hint te obje ararken o objeyi hintin üzerine getirin
-adamın topla atıldığı bir puzzle var,orda topun ipini uzatın yoksa amcam uçamıyor.
-oyun çok atraksiyonlu valla alışılmışın dışında..eferim not veriyorum 10 :D

18 Şubat 2012 17:56

bende indircem bende
su keyifli diyorsa keyiflidir valla oynayın arkadaşlar :)

18 Şubat 2012 19:31

cidden çok keyifli oyun.

rıhtımdaki gemilerden yük boşaltma mantığı match 3 oyunu gibi.3 aynı yük peşpeşe olacak şekilde yerleşecek.

sonraki ateş yanan ekranda kalmış durumdayım.hint habire ağaç kovuğunu gösteriyor ama henüz çözemedim

18 Şubat 2012 20:39

no panik, ağaç kovuğunu değil ağacın sağ yanındaki bidicik eldiven tekini gösteriyomuş hint. ee iş arasında oyun bu kaa oluyor :D

18 Şubat 2012 22:45

amcanın havadaki kuşu vurduğu oyunda,saati dokuza 10 kalaya getirin,birde tabak tam amcamın önüne düşecek şekilde düzeneğin en solunda olsun..( püfff çok uğraştımda ben )

18 Şubat 2012 23:28

ya kriz geçiriyorum bir ördek ve bir tabakla saatlerce uğraşılır mı???
ne yaptıysam olmuyor ya ördek düşüyor tabak yok ya da tabak düşüyor ördek yok bu nasıl bir zaman-obje çelişkisidir anlamadım imdat lütfen ya bu bölümü geçen varsa bana bir yardım etsin

18 Şubat 2012 23:29

Bunun kitabı vardı 'Palavracı Baron' diye,yüz kere okumuştum çocukken ama unutmuş gitmişim bir garip oldum görünce.Hemen oynayalım,çocukluğu hatırlayalım.

18 Şubat 2012 23:32

aman neyse sonunda bir tabak ördek almayı başardım offf
benim gibi burada takılan olursa saati 9:10 yapın ve tabağıda düzeneğim ortasından amcaya doğru koyun ki düzenek çalıştığında ördek içine düşebilsin

18 Şubat 2012 23:48

yaaa oyunu işyerindeki pc de bıraktım.pzts den önce oynayamayacağım ve resmen aklım oyunda. sömürmeden oynayın :D

ya bu arada oyunları değerlendirme buttonlarımızı kimseler kullanmıyor.kullanın arkadaşlar ki diğer oyunculara fikir versin.

18 Şubat 2012 23:58

Ya çok utanıyorum Sis o bahsettiğin kısmı şimdi sen söyleyince bakıpta gördüm S
çok kınadım kendimi oyun yükleme linkleri vs derken ben oraya nasılda hiç bakmamışım

19 Şubat 2012 09:47

Off yaza yaza kafama oyunu taktınız yaf, ben bi işi bitirmeden diğerine başlamayı pek sevmem, diğer oyunu oynuyorum, bunu da acaip merak etmekteyim.(huyum kurusun :P )

19 Şubat 2012 12:33

benim gibi bazı yerlerde takılan olursa oyunun walkı var ben 1-2 kere bakmak zorunda kaldım belki sizede lazım olur :)

http://www.bigfishgames.com/blog/walkthrough/the-surprising-adventures-of-munchausen-walkthrough/

19 Şubat 2012 12:52

Çok şükür pek sevmediğim Aaron'u bitirip buna başladım,Şebnem bu tereyağı değil :) pamuk şeker pamuk......:DD Bayıldım ben ,çizgi film mi desem, masal mı desem, film mi desem çok şekerrrrrr.......Ayrıca walk bilgisi için de teşkler, lazım olmaz umarım ama ne olmaz ne olmaz :)))

19 Şubat 2012 12:59

meraklı valla öyle yerler var ki emin ol lazım olacaktır :-)
ben oyunu bitirdim çok kısaydı pat diye bitti :-(
ama en son sahnede bir odayı bira ile doldurmanın bu kadar zor olacağınıda ilk defa gördüm nasıl bir mantıkla yapılmışsa çok espirili bir zeka anlayışı olan birisi hazırlamış o kesin bi de kastım walka bakmadan yapacağım diye ama çok eğlenceliydi tekrar teşekkürler Sis
bu arada sanırım bunun devamıda olacak inşallah da olur

19 Şubat 2012 14:41

Walka bakmadan bitirdim şükür :D Çok eğlendirici ve ilginç bi oyundu, teşekkürler Sis :))) Bomba patlatma düzeneği ve bira doldurma işi epey uğraştırdı ama nihayet geçtim :D

19 Şubat 2012 16:43

şebnem seni kınıyorum :)) kırk saat aradığın şeyi ben 5. yorumda yazmışım görmemişin ayol! şimdi ben takıldım,walk danda anlamadım bana yardım please
şu saati 12 yaptım,amcam dönüp selam çakıyor,topu koyuyorum olmuyor,kapıya ateş ediyorum olmuyor,tüm objeleri buldum bunun sırası nedir yahu ?

19 Şubat 2012 16:57

su önce gun poder diye bir kese var ya onu markette yanan ateşe atacaksın sonra topu yerleştireceksin kapı açılıyor kapılardan içeriye girmek içinde eline 2 adet apuleti alıp kapıya tıklayacaksın o şekilde giriliyor odaya ve o oda da ayrı bir komedi ama maalesef orasıda son bölüm canım

19 Şubat 2012 17:00

kuzum senin yazdığın saatle benim sorduğum saat aynı değil ki :-)
ben en sonda ki kulenin saatini ayarlayana kadar göbeğim çatladı ama azimle çözdüm hemde walke bakmadan :)

19 Şubat 2012 17:02

aaaa sıralama bumuymuş ? çokkkkkk teşekkür ederim özlemcim ( aslında ben biliyordumda seni denemek için sormuştum :P )

19 Şubat 2012 17:04

bende genelde sana hep seni denemek için soruyorum zaten ödeştik işte fena mı:-D

19 Şubat 2012 18:11

şebneme özlem diyen bünyemi kınıyorum :D

23 Şubat 2012 19:50

o saat varya o saat benide bezdirdi. gelip burayı okusaymışım. inatla okumadım. neyse bitti çok şeker bi oyundu.

11 Mart 2012 17:34

biraz zordu ama çok keyif aldım değişik ve zevkli:))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template