The Scruffs: Return of the Duke



Find the Lost Regalia that will help Grandpa Scruff prove that he is the true Duke of Scrufford in The Scruffs 2: Return of the Duke! After discovering Grandpa's regal identity, you return to Scrufford with the quirky Scruff family. An evil impostor is preparing to become the next Duke, and it’s up to you to stop him. Thwart the impostor’s devious plans and help your family in The Scruffs 2: Return of the Duke! 215,11 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 224 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ONCEKI SERISI:

The Scruffs
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

18 Şubat 2012 09:14

Teşekkürler sn admin, yüklüyorum :)

18 Şubat 2012 12:24

oyunu indiripte başlayan var mı ben 1. si eğer yanlış hatırlamıyorsam oynamıştım ama sanki düz hiddendi gibi kalmış aklımda acaba bu bölümü nasıl??
başlayan olursa bilgi verirse sevinirim
teşekkürler

18 Şubat 2012 12:57

şebnem,senin için oyunun ilk 10 dakikasına baktım.oyun düz hidden gibi gözüküyor ama o kadar neşeli ki...hint bile çok komik.sıkıcı bir düz hog değil gibi duruyor.

18 Şubat 2012 13:07

-guidesi var
-hint yapınca,gösterilen objeyi bulmak için bile hint lazım ,sadece kıpraşıyor bul bulabilirsen :))
-çok düz değilmiş,arada atraksiyonlar var
-az biraz ing. bilgisi gerekiyor gibi ama sonuçta guide var.

sonuç: sevdim ben bunu valla billa ;)

18 Şubat 2012 13:44

sağol su ya sen olmazsan ben ne yapardım bilmem :-D
bu oyunun 1. si de süper eğlenceliydi zaten karakterler acaip neşeliydi
dede torun vs falan vardı sanırım gene aynı tarz yapmışlar ama indirip bekleteyim bari zaten 1-2 güne kalmaz gene oyunsuz kalacağım için oynarım bunu

18 Şubat 2012 16:54

Ben bu oyunu yükledim ama açılmadı bende :(((

18 Şubat 2012 17:23

eğer bir başkası da meraklı ile aynı sorunu yaşarsa diye çözümü yazıyorum.eğer ekran çözünürlüğünüzle ilgili bir uyarı alırsanız ve oyuna giremezseniz.sizden istediği çözünürlük değerlerine değiştirin.masa üstü ortasına sağ tık-grafik özellikleri-ve istenen değerlere değiştirin.orjinal değerlerinizi kaydedin ki oyunu bitirince tekrar onlara dönüş yapabilesiniz.

18 Şubat 2012 18:11

Teşekkürler Sis, sen de olmasan biz napardık :)

19 Şubat 2012 14:49

Oyun güzeldi, oynuyodum yumuşak yumuşak ama 9. bölümde çatal kaşık bıçak takımı temizleme olayında bişeyler oldu hepsini temizleyemeden elimdeki bez kayboldu ve ben de topların 2 sini bulamadım bu yüzden ve orda takıldı oyun. Makus talihimmmm..... :((((

20 Şubat 2012 21:17

meraklı,bez kayboluyor zaten çatalları silince,daha sonra bir sıvı daha sürüp yerlerine koyacaksın
oyun nasıl şeker bişeydi yaaa:) hem konuşmalar çok espiritti,hem hint bi alemdi bayıldım ben bu oyuna :D

21 Şubat 2012 15:14

Su, o sıvı ne ola ki? bende çatal kaşıkların yarısı kutuya konuluyor ama kalanını tıklayınca bunlar daha temizlenmedi gibi bişey yazıyor :S

21 Şubat 2012 15:34

şu acces violat benide buldu. oyunu kurarken hiç müdahale etmedim. zaten extrak yaparken brows çıkmadıki. kendi bildiği gibi kurdu ama ne yapsam what fayda çalışmıyor.
oyunun herşeyini sildim şimdi birinci linkten indiriyorum bakalım nolucak.

21 Şubat 2012 16:55

bozom bu oyunda ilk sen acces violation sorunu yaşadın.genel o sorun yaşanan oyun amulet of time idi, o da değiştirildi zaten.

22 Şubat 2012 01:01

he buraya yanlış yazmışım bu oyunu indiremedimdi. yarın tekrar deniycem. acces violet sorunu ise aaron crane de yaşamışım. özürdilerim dalgınlık işte gelip buraya yazmışım.

13 Mart 2012 14:40

arkadaşlar ben çatal bıçak kısmını geçemedim...yardım ederseniz çok sevinirim...bezle temizledim ama yerine yerleştiremiyorum olmuyor...son top orda ama alamıyorum yrdım eder misiniz rica etsem...

14 Mart 2012 09:21

bu oyuna başladım ama valla bitirdimmi bitirmedim mi hatırlamıyorum. sanırsam şu objeleri bulmada bayağı bi sıkıntı yaşadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template