Natural Threat: Ominous Shores



Use your powers of observation to save your friends from the genetic aberrations that populate a forgotten island in Natural Threat: Ominous Shores! Brave the escalating threat that unfolds before you and save your companions! Each scene will bring new challenges, horrifying discoveries, and clues to what brought the monsters that populate the island to life. Be smart, and you might survive long enough to make the most shocking discovery of all in Natural Threat: Ominous Shores!606,76 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 648 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

25 Şubat 2012 18:29

Hemen indiriyorum, teşekkürler Sis :)

25 Şubat 2012 23:11

oyun keyifli,kolay,guide yok ama sanırım gerek de yok.eksik objeler yine aynı mekanda ki yerlerde kullanılıyor.mekan mekan gezilmiyor yani..puzzler insanı germiyor,skipsiz çözme zevkine varıyoruz :)
şimdilik oyunun ilk 15 dakikasının özeti budur! esen kalın .....

25 Şubat 2012 23:59

bende indirmeye çalışıyorum ama maalesef çok sorun yaşanıyor linklerde sanırım şu an en yoğun kullanılan serverler bunlar ki aşırı bir doluluk var bakalım şimdi inmeye başladı sorun çıkmazsa bende oynarım artık yarın :)
teşekkürler sis

26 Şubat 2012 00:01

indirdim oyunu açıldı.skipi geçti ekran siyah oldu sağ başta skip yazılı kaldı.kaç kez denedim aynısı oldu.sizdede sorun varmı

26 Şubat 2012 21:45

Oyun sorunsuz oynanıyor ancak bi sahneden diğerine geçişlerde azıcık siyah ekran oluyor, sekiz sütuna manşat bi oyun, oyna oyna kapı kapı üstüne oda oda üstüne geze dolaşa başım döndü epey ama güzel :)

28 Şubat 2012 12:39

Güzel oyundu teşekkürler,yalnız oyun bitince Bonus kilidi açılmadı hevesim kursağımda kaldı,aynı sorunu yaşayan var mı?

5 Mart 2012 09:26

bonus bende de açılmadı bişileri eksik bıraktık belkide. baktım baktım bonus lafını da bulamadım. sadece kilitli bişi var onada nekadar dürtersen dürt what fayda.

5 Mart 2012 09:59

Ben de bonus filan bulamadım, oynadık bitti napalım :(

6 Mart 2012 11:02

oyunu severek oynuyordum son sahnelere doğru birden ekran karardı ve oyun kapandı sonra yeniden açtığımda oyun benim olduğum bölümden 3 bölüm geriden başlamıştı ama inv. ve alınması gereken itemler maalesef tamamlanmış görünüyordu bende oyunu restart yaptım yeniden açılmadı ana sayfa geliyor play dediğimde ise masa üstüne şöyle bir dosya geliyor: dump__call_stack0.dmp
birde bir readme sayfası geliyor masaüstüme (dosya içeriği) :
Type:
Adress: 44affb
Param0: 0 (dec 0)
Param1: 18 (dec 24)
AtomStart(): 4f8120
AtomEvent(): 4f92b0
C:\Documents and Settings\EGE ELNAZ\Desktop/\dump_

oyunu yeniden indirdim ama açtığımda maalesef yine aynı şey oldu :(
buna yapabilecek bir şey var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler

6 Mart 2012 19:07

oyun çökmüş ve microsoft visual ccc sorunu çözmeye uğraşmış .raporun anlamı bu.oyunu silip pc de artık dosya temizlemesi yapıp sonra tekrar kurmayı dene.eğer aynı sorun tekrarlanırsa veya başka oyunlarda aynı sorunu yaşarsan o zaman visual ccc güncellenmesi yapman gerekebilir.teknik destek linkinde gerekli bilgi mevcut.

7 Mart 2012 00:09

teşekkürler sis, ben her ihtimale karşılık visual c yeniden yükledim (teknik destek kısmında linkler vardı) şimdi bende ccleaner var zaten ama ben teknik destek kısmında verilen diğer başka bir temizleyici de yükledim pc ama şimdi takıldığım olay şu ki bir sürü seçenek var ben bu artık dosya temizleme yapmak için hangisini kullanacağım? cleaneri açınca bir yere tıklamaya korkuyorum ya lazım olan bir şeyi de silersem diye:(
bu indirdiğim "Glary Utilities" aslında türkçe ama işte bende hat safhada pc özürlüyüm terimler bana maalesef çok karışık geliyor :( ve korkudan bir şey silemiyorum

7 Mart 2012 00:27

şebnemcim glary kumanda ekranında 6 seçenek vardır. bunlardan sadece sağ sütundaki kayıtlı parolalar vs diyen seçili olmasın diğerleri seçili olsun,yanlışlıkla bir şey uçurmazsın o ayarlarla.cccleaner paneli biraz daha karışık haklısın,ama glary yeterli olur tek başına.

7 Mart 2012 13:31

teşekkürler sis bakalım şimdi hemen deneyeceğim akşama akşama sana detaylı başaraı ya da hasar raporu veririm artık:-D

8 Mart 2012 17:18

Merhabalar ))
Çok uzun zamandır bloğunuzun ve paylaştığınız oyunların müptelası sessiz bir takipçiyim. Tüm güzel paylaşımlarınız için içtenlikle teşekkür ediyorum.

Sebnem'in yaşadığı problemin benzerini ben de yaşadım. Müzik notalarını bulup chapel'e dönerken oyun kendiliğinden kapandı, tekrar açtığımda üç bölüm geriden "Bölüm 1: Shipwrecked'den" başladı. Ben de başka bir sorun yok ama oyunun sonlarına gelmişken sil baştan oynamak istemiyorum :)
Sevgilerimi ve tüm emekleriniz için tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum :)
Fatma

8 Mart 2012 17:46

oyun çökmelerinde standart denenecek sıralama.
1- oyunu silip aynı rar dosyası veya exe dosyasından tekrar kurun.sorun giderilmişse büyük ihtimal kaldığınız yerden devam edecektir
2- 1ci madde işe yaramadıysa yine oyunu silip yukarda Şebneme açıkladığım şekilde artık dosya temizlemesi yapıp tekrar kurun.büyük ihtimal kaydedilmiş verileriniz gitmiş olacağı için en baştan başlamanız gerekecektir.
3-oyunu pc içinde 2ci bir sürücü varsa o sürücüye kurmayı deneyin.yine baştan başlamanız gerekecektir.
4- son çare oyunu farklı bir dosya şekliyle indirip yeniden kurmanızdır.ama bizim linklerimizde genelde aynı dosya paylaşılmaktadır. bu konuda sitede yapabileceğim bir şey yok ne yazık ki
5- ehh bu oyunu da bu kadar oynamak kısmetmiş deyip başka oyunlara yönelin :)))
bu son yazdığım şaka tabii ki.iyi oyunlar .

11 Mart 2012 17:31

bendede çöktü oyun pek zevkle oynuyordum yaff:((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template