Film Fatale: Lights, Camera, Madness!



Rita Ray, your mother and world famous film star, has disappeared! Her last known location: The island studio of former film director M.W. Vernon. Head to the island studio in search of your mother but beware of the various traps that await you at the studio’s fantastical movie sets. You never know when you might encounter a giant robot or killer crocodile. Be careful, in this movie there are no second takes! It’s up to you to save Rita Ray and stop M.W. Vernon in this exciting hidden object adventure game!324,29Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

5 Şubat 2012 11:02

yeni oyun gelmiş teşekkürler sis
indirip bakalım nasılmış

5 Şubat 2012 11:24

Oynayıp bitirdim gayet güzeldi arkadaşlar, teşekkürler sis :)

5 Şubat 2012 13:53

düz mü? eğri mi ? bi yazaydınız yav..

5 Şubat 2012 16:04

düz değil...çokta eğride değil...biraz ondan biraz bundan...oynayın oynayın...şimdi oynamadan geçersek ayıp olur oyuna.. :)

5 Şubat 2012 18:59

Yok yahu gayet maceralı ne düzü :)) Gez dolaş dur ordan oraya, vernon amca da epey karizmatikti :P

5 Şubat 2012 20:57

daktiloda takıldım. kodları hatırlayan var mı?

6 Şubat 2012 00:00

buldum açıklamaya ve not defterine dikkat etmemişim.p

6 Şubat 2012 23:04

valla oyun güzel ama bana kısa geldi o kadar ağırdan almama rağmen hemencik bitti :s
bu arada oyun düz hidden değil genelde oynadıklarımıza benzeyen puzzelli ve nesne bulup yerleştirmeli vs hog sahneleride sorunsuz cursor ne kadar tıklasanızda size kızmıyor

8 Şubat 2012 16:41

oyunu 3 kez oynamaya niyetlendim ve her seferinde ilk 5 dakikasında, sonra oynamak üzere kapadım.ve şimdi de zevkle siliyorum.ısınamadım ben bu oyuna !

8 Şubat 2012 19:35

Güzeldi su öyle deme, ama şebnemin de dediği gibi çabuk bitti :((

21 Şubat 2012 00:44

Yav arkadaşlar oyun benim pc de tuaf davranışlar sergiledi nedeni ni anlamadım acaba oyundan kaynaklı mı değilmi bilemiyorum sizde de ekranda pırpırlanma oluyormuydu oyunu oynarken...Pırpırlanma yüzünden oyundan zevk alamadım kaldırdım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template