Fantastic Creations: House of Brass Collector's Edition



Escape an underground vault of clockwork wonders with the help of its mysterious and eccentric inventor in Fantastic Creations: House of Brass! Manipulate the steam-driven contraptions expertly, and listen to Edwin Q. Cogglethorpe’s helpful advice. Reactivate the house floor by floor until you reach the top. Will you survive the treacherous malfunctioning devices and make it back to the world above? Find out in Fantastic Creations: House of Brass!616,03Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

25 Şubat 2012 18:30

LÜTFEN BUNDAN SONRA MEDİAFİRE LİNKİ TALEP EDİLMESİN.MEDİAFİRE SERVER TÜM DOSYALARIMIZLA BİRLİKTE HESAPLARIMIZI SİLMİŞ BULUNUYOR

25 Şubat 2012 18:32

Rapidshare olduktan sonra :)Sağolasın Sis bol bol da link vermişsin zaten, Mediafire'a da yazıklar olsun iyi dedik bağrımıza bastık, hıhhhh.....

26 Şubat 2012 00:01

güvendiğimiz dağlara da karlar yağmaya başladı demek ki hadi hayırlısı olsun neyse artık bizde elde mevcut olan serverlerle idare ederiz artık ama esas oyunları bize hazır hale getirmeye çalışanlara allah kolaylık versin sizleri işin daha zor bu kadar zahemete ve uğraşa tekrar tekrar teşekkür ederiz

26 Şubat 2012 11:15

Çok güzel,çok güzel zevkle oynadım, şimdi bonustayım :))))

26 Şubat 2012 18:59

ay bana bişeyler oldu valla,bu oyunu da sevemedim !2 de bir dolan kum saati,grafik,oyunun teması amann bahanem çok işte sildim kurtuldum !!

26 Şubat 2012 21:50

Oyunu oynayanlara ipucu, eğer bahçe kısmında güneşi oluşturmada( bulduğunuz firefly ları güneşe doldurma olayı) sorun yaşadıysanız benim gibi, bulduğunuz sun lidini metal döküm kısmındaki düzelticide düzeltip öyle takacaksınız güneşe, ben baya bi uğraştım da :P

14 Mart 2012 09:10

oynadım bitti fena değildi yaratıcı bi oyun. bide itemler hep aynı cinsten bulunuyodu iyi oldu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template