Dark Strokes Sins of the Fathers Collectors Edition



When Evil comes for the people you love, what will you do? That moment of reckoning has arrived for Ethan Black, a young man whose bride-to-be was snatched up in the blink of an eye by a terrifying menace known as the Faceless Ones. Guide Ethan as he explores a decimated city, interacts with its remaining inhabitants, searches for clues that will lead him to his beloved Clair, and peels back the layers of a chilling supernatural mystery that began with the stroke of a paint brush and will end in a dramatic confrontation near a fiery abyss.653,16 MB

System requirements:
Windows XP, Vista or 7 /
1.7 GHz processor /
512 MB RAM /
DirectX 9.0b-compatible video card /
DirectX-compatible sound card /
DirectX 9.0b or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

17 Şubat 2012 00:45

teşekkürler Sis
bu gece insin yarın bakarım artık nasılmış diye

17 Şubat 2012 13:16

oyunu çok beğendim tam istediğim tarz HOG lardanmış... ♥ ayrıca çok sürükleyici hiç sıkmıyo ve film gibi konusu var...

17 Şubat 2012 13:38

o değilde,bu Clair şu ana kadar ki en güzel çizilmiş kız bence:) o nasıl bir güzellik ayollar :D
oyun harika !
kendime not: yavaş oyna sömürmeeee :p

17 Şubat 2012 13:57

oyun gerçektende çok güzel ve de sürükleyici hani hep sevdiğimiz tarzda olan HOG lardan grafikler harika konu güzel...
inanılmaz bir tren kazasından nasıl olduysa çizik bile almadan kurtulduk ve kahraman olma yolundayız :-D
Hog sahnelerinde nesneler sorunsuz bulunuyor gözlerimiz bozulmadan rahatça oynayabiliriz :)
cursor çok sinirli değil size bir sürü tıklamaya izin veriyor...
oyunda guide de var çok takılırsanız size yardımcı olacaktır şimdilik bu kadar herkese keyifli oyunlar dilerim ve tekrardan teşekkürler Sis

17 Şubat 2012 15:35

Ayolcum bu oyun harika :)) Su ya katılıyorum Barbara Cartland karakteri gibi kızımız maşallah, konu güzel, grafikler güzel, eh daha ne isteyelim dimi:) Sağolasın Sis...

17 Şubat 2012 15:46

ahahaha güzeller hepinizi bigfishe üye olup yorumlarımızla orasını dağıtmaya çağırıyorum.bi bizim yorumlara bi de orda sanki fularını dolamış piposunu dişlerken yapılmışcasına duran yorumlara baktım da.biz daha eğlenceliyiz:)))

17 Şubat 2012 15:52

Bigfishe de neymiş anacığım bizim gibi BIG WALK'cılar varken :)
nasıl tereyağı gibi oyun bu böyle ya bitecek diye korkuyorum valla sindire sindire oynuyorum

17 Şubat 2012 16:29

hahahhaah, şebnem bu ne güzel yorum ayol tereyağı gibi :PPPP Sis evelallah dağıtırız, lafı mı olur deerrrmişimmm....:))))))))))

17 Şubat 2012 20:06

tüm yorumlara kocaman bir gülücük :D

18 Şubat 2012 12:08

oyun güzel,grafik muhteşem,hikaye iyi eeee...sorun ne peki ?niye sarmadı beni ? sanırım tam oyuna dalarken ikide bir çıkan uzun konuşmalar,onları skip yapıp durma birde çok klişe bir hog olması mı acaba ?ben mi manyakım acaba ?kınayım mı kendimi ?çok mu leyla ile mecnun seyrettim acaba? nasııllll :p

21 Şubat 2012 15:32

oyun güzel de sanki daha yapılacak çok şey varmış gibi sürerken bitti. ya hakkat banada HOG lardan fenalık geldi. bide bukduğumuz itemler her oyunda hemen hemen aynı. iyi tamam ing. kelime haznem epey genişledi inkar etmiycem de artık değişik şeyler arıyalım yada hiç aramıyalım.

5 Mart 2012 19:43

bu güzel oyun için teşekkür ederim.kaliteli grafikler ve müzik.

7 Mart 2012 17:22

arkadaşlar ben bu oyunu pcnet dergisinin vermiş olduğu dvd de buldum yükledim beğendim zaten bu tür oyunların hastasıyım gayet başarılı buldum bir de TOTEM TRIBE diye bir oyun var bu nu bitirdim sizlerinde gerçekten çooook beğeneceğinizden hiç şüphem yok ayrıca ben de LEYLA İLE MECNUN u HİÇ KAÇIRMAM su HER PAZARTESİ 21:55 TE TRT 1 DE yiz :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template