Between the Worlds 2: The Pyramid




The residents of a small American town are anxious: a fellow resident – an eccentric but famous professor – has mysteriously disappeared. On a dark, stormy night an odd old gentleman suddenly appeared at the door of your detective agency. He vanished as quickly as he appeared, but he left a message with a request for help on behalf of the missing Professor.
There are too few clues and too little evidence to unravel the puzzle, but it makes for an even more intriguing challenge for the sophisticated detectives. While leading this captivating investigation, you will have to push your intellect to its limits and be alert for the tiniest of details. Search the Professor’s abode for hints, decipher his messages, put to use a magic artifact, play fun and brainy mini-games, and delve into a world of technology and magic.488,99 MB

System Requirements
Operating System: Windows XP or better.
Processor Speed: 1.6GHz or better.
System RAM: 512 MB or more.
Hard Drive: 500 MB free hard drive space or more.
Resolution: 1024x768 or higher.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN
Between the Worlds
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

10 Şubat 2012 21:24

yeni oyun da gelmiş diğeri az önce bitmişti bende ne yapsam diye düşünürken bu bana süprüz oldu
teşekkürler Sis

10 Şubat 2012 22:17

Buyrun guide falan olmayan zorlayıcı gözüken bir oyuna. labrotaruarda kağıdı kimyasallara tıkladım ve kalakaldım.

oyun notlarını yazayım. düz hidden değil hatta daha çok point click gibi.çok tıklamayın mouse kızınca ekran donuyor. hint sistemini ve cursorın nasıl aktifleşip hot point gösterdiğini bulamadım henüz

10 Şubat 2012 22:46

duvardaki meşaleye kimyasala tıklanmış kağıdı tıklayınca kağıt tekrar boş hale geliyor.doğru kimyasalda solda askıda duran 3 sıvıdan biri.önce sıvı sonra meşale ve kağıtta yazı belirdi.

niye hinti yok la bunun yoksa ben mi bulamıyorum?

11 Şubat 2012 00:08

sanırım oyun buggy.kasayı açmak için gereken soketlerden sol üsttekini hiç bulmadım.kasaya kodu uygulamaya kalktığımda sağdaki 2 düğme çalışıyoır ama en sona geldikten sonra restlenmiyor ve kıpırdamıyor.soldaki 2 düğme ise hiç kumanda etmiyor.

böyle kalakaldım.kasayı ve düğmelerin çalışıp çalışmadığını yazan olursa sevinirim

11 Şubat 2012 01:52

Şimdi bu oyunun tikisine fot koyacağım da hani bizi edepsiz bulanlar var koymayayım:D

ARKADAŞLAR KASANIN SOL TARAFINDAKİ DÜĞMELER İÇİN SAĞ MOUSE CLİCK KULLANIN.

ya ben salağım ya da bu oyunu yapanlar..b.ku mu çıktı nan her işe sol mouse click kullanmanın.kaç saatimi yedi

11 Şubat 2012 10:18

Sis teşekkürler oyun ve bilgiler için daha yeni yüklemeye başlıyorum, hadi hayırlısı :))

11 Şubat 2012 11:21

captcha'yı çözmek oyun oynamaktan daha zor!haydi insin bakalım :)

11 Şubat 2012 12:10

aman ortalık ne olmuş böyle ben daha başlamadım bu oyuna şimdi de yorumlara bakıyorum sanırım başlayanlarda pek mutlu olmamış :D

11 Şubat 2012 12:47

ay bu nasıl bi oyun ?sis 3. yorumu yazmasa asla çözemezdim ordaki inceliği..şimdi o nota yazıyı yazdırdımda kitapla ve yazıyla öylece kalakaldım ben !
birde hint çalışmıyor sanıyorum.neyse bünye şu an bu oyuna müsait değil :)

11 Şubat 2012 16:35

meşhur kasa açma olayını benim gibi anlamayanalar için daha detaylı yazıyorum:
-öncelikle mahzenden 10 adet soket buluyoruz-ki burda hint yardımcı oluyor.
-yine mahzenden crowbar ve socket wrench alınıyor
-kitaplıkta sağdan 2. olan yeri tıklıyoruz.üst köşelerden zoom yaparak,gerekli olan yere ona uygun şekli takıp wrench lede söküyoruz.
sol üst olan sa şekli yok bu yüzden crowbar la sökülüyor.

11 Şubat 2012 16:54

- kasa açıldıktan sonra mahzene geçip sağdaki amcanın cebinden mavi bir obje alınıp,kasanın tam ortasına takılıyor.
-daha sonra kasanın şekilleri;J harfi,yeşil renk,baklava şekli oluyor.sağ alt şekli hatırlayamadım.deneme yanılma bulun artıkın :)

11 Şubat 2012 17:24

şu kafesteki kuşlara gelince;renklere tıkladıkça soldaki kuşun göz renginde sırayla hangi renklere tıklamamız gerektiğini görüyoruz.sanırım kırmızı- sarı-yeşil-maviydi

11 Şubat 2012 17:53

ilk hos ekranına,büyüteci piramite takarak geçiliyor.ve yine tek bir ekrandan 3 farklı hos' geçiliyor.her birinin kelimeleri ayrı.birde atraksiyon yapılmış mesela şampanya şişesini mouse ile iyice sallamanız lazım....
bazı objeleri arasanızda bulamıyorsunuz.çünki bulutların arasında kalıyor.bunun için imleci,sol klikle devamlı tıklarsanız bulutlar dağılıyor ve objeler ortaya çıkıyor.
mouse katili bir oyun bu :P

11 Şubat 2012 18:21

12. yoruma ek:
kafeste,her bir renk farklı melodiler çalıyor.öylesine bir sırayla tıkladıktan sonra,kuş kendisi müziği bir bütün olarak çalmaya başlıyor. işte o anda soldaki kuşun göz renklerine dikkat edin ve o sıralamayla kuruktaki renklere tıklayın

11 Şubat 2012 18:38

hos ekranı bittikten sonra piramit sağa ve solada dönebiliyor.birisine daha önce alınan şekilli taşlar konacak.diğerinde slide puzzle var-ki skip olmadığından oyun benim için o noktada noktalanacak galiba :((

11 Şubat 2012 22:18

piramidi çözdükten sonra anlamsız şekilde oyun bitti gaip bir garip bir son

11 Şubat 2012 22:55

slide puzzle kısmını uzun dualar sonucu geçtim !!diğer yüze konacak olan parçalarda ,her sıraya farklı koymak gerekiyormuş taşları..onu bile keşfetmek ömrümü aldı :))
bu arada piramit,hos'a bağladı,her yüzeye büyüteç tutarak obje buluyoruz.

11 Şubat 2012 23:17

oyun bitti demek ne kolay yaaa :((
şimdi takıldığım yeri bulan yazsın lütfen:inv.deki 4 adet renkli lensi koyduktan sonra başka bir boyuta geçiliyor diğer renkli taşları koymak için.o büyük şekil kendi içinde dönebiliyor nereye hangi lens nasıl konacak bir el atın !

11 Şubat 2012 23:28

neyse geçtim ! sağdaki renkler konacak diye uğraşıyordum meğerse şekli kendi içinde döndürerek doğru sıralama yapılacakmış.sonra renkli taşlarıda koyarak oyun bitiyor.beta gibi ve şaka gibi :D

12 Şubat 2012 11:56

İmdat bu şampanya nasıl shake oluyor yahu bi türlü shake yapamadım :(

12 Şubat 2012 14:29

biraz hainlik gibi olacak ama oyunu oynamaya çalışan sayın arkadaşlarım sizce ben bu oyuna bulaşayım mı yoksa oynamasamda bir şey kaybetmem mi dersiniz :-D
hani baktım yazdıklarınıza anlaşılan oyun size çok keyifli dakikalar yaşatmış :q

12 Şubat 2012 15:11

meraklı;la biraz yorumları okumayı denesen diyorum :)) boşamı yazıyoruz kardeşimmmm,bak ne demişim ?salla salla şampanyayı mouse ile sallaaa :P

şebnem;oyun çok yorucu anacım :) ama skip olmadığı için her bulduğun sende bir kendine güven,bir hava oluşturuyor :D

12 Şubat 2012 16:23

Sucumm yorumları da okudum, şampanya şişesini sallamaktan da ne el kaldı ne parmak canım, patlamıyo namussuz, bi de piramitin diğer yüzünde peanut var evin içinde o da alınmıyo ne yaptıysam, bu oyunda bi gaspetlik var ya neyse :(

12 Şubat 2012 21:55

Azmin elinden bişey kurtulmazmış, yemedim içmedim tekrar baştan başladım oyuna bu sefer alamadığım peanutu da alabildim, şampanyayı da şerefe patlattım, akabinde oyun hızlı biçimde bitti ben de bişey anlamadım :PP

15 Şubat 2012 09:35

ömrümü söktü ömrümü bu kum saati. ne nan böle bekle allah bekle. ya benim pc yetersiz yada oyun kelek.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template