Atlantic Journey: The Lost Brother



Go on an amazing global search with Mia and her scholarly uncle in Atlantic Journey: The Lost Brother! Travel across different continents and solve the mystery behind Mia’s brother’s disappearance. Team up with Mia’s uncle and follow in Jack’s footsteps to discover a secret that could save all of humanity! Explore gorgeous scenes and solve clever puzzles in Atlantic Journey: The Lost Brother and save the day!97,46Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

4 Şubat 2012 13:12

guide'si olmayan,grafikleri dandik,bik biki çok,amma ve lakin oyalayan bir oyun :)bu izlenim oyunun ilk 5 dakikası için geçerli,içimden bir ses zorlaşacak diyor.

4 Şubat 2012 15:29

Su kardeş biraz zorlaştı evet, bi kere o bonus itemler zor bulunuyor, yani kamarayı dayayıp döşediğimiz objelerden bahsediyorum, hint de vermiyor o objeler için.

4 Şubat 2012 16:13

-evet,bonus itemleri ancak resimlerine bakarak bulmak zorundayız,hint yok
-kelime olarak bulunan hos lar kabus! bazen minnacık şeyi bulmak lazım
-sanırım bu oyunda hint en çok kullanılan şey olacak
-yine kelime bulunan ekranda bile bonus objeleride bulacağız,unutmayın.
her yerden bişey çıkıyor yahu! yok bu oyun deli işi valla

4 Şubat 2012 16:34

ya bu oyunu yapanların psikolocik durumlarını merak ediyorum ben :)))valla ne yapan normal nede oynayan :D
zaten hintsiz bi halt edilmiyor,bu yetmezmiş gibi birde şimdi karanlıkta fenerle aratıyor objeleri
hay bin879kunduz !!

4 Şubat 2012 16:35

alıngan üyelere özel not;oynayan normal değil derken kendimi ve sisi kastettim sadece :D

4 Şubat 2012 18:57

Oyunu bitirdim ama son bonusu toplamak için adaya geldim ordaki makine dairesi gibi odada mahsur kaldım,bi bonus alamadım yani :((( bonusları da tamamlayınca ne olduğunu göremedim, ühühühhü...

4 Şubat 2012 23:18

su ve meraklı arkadaşlarım sağolun açıklayıcı bilgileriniz bu oyunu oynamayayım ben kalsın, zaten akıl kırıntıları ile geçiniyorum onlarıda buralarda dağıtmayayım :- D

4 Şubat 2012 23:22

Ben sevdim oyunu valla. Uğraştırıyor

5 Şubat 2012 13:51

şebnem; bu oyunu bitirmeyen (bak oynamayan demiyorum dikkat edersen) hog'cu olamıyor,sertifika da alamıyor haberin olsun :D

5 Şubat 2012 17:44

bonuslarla odanızı dizayn edeceğiniz bir takım malzemeler oluşuyor. haritaya tıklayabildiğiniz oda. bonustan kastınız gemi parçaları ise eğer.
bu gidişle bitiremiycem galiba. sıkıldım.
bırakıp normale döneyim diyorum..D

5 Şubat 2012 18:49

oyunun final bölümünü yapamadım.şimdi;
tüm bonusları odaya yerleştirdikten sonra yani oyun tamamen bittikten sonra,odadaki objeleri doğru yerlere koymamız gerekiyor.bunun için ipucu yok! bir defterimiz yokki bakalım.odada,inv.dekilere tıkladıkça objeler diğeriyle yer değişiyor.doğru objeyi doğru yere koymak lazım.,
bulan hayrına resmini koysun lütfennn...

6 Şubat 2012 23:00

bak su senin yazdıklarını gördükçe sertifika uğruna bile olsa elim oyunu oynamaya gidemiyor...
ya lütfen lütfen beni "skip" yaparak geçin bu oyunda olmaz mı :-p

6 Şubat 2012 23:39

Ahahah şebnem tamam seni skipledik bu oyunda. Ama sen yine de hazır dosyayı indirebilirken at bi kenara. Malum oyun indiremeyeceğimiz günler yakın olabilir.
Ve bu arada ciddi zorlayıcı oyun.ben hala bitiremedim

7 Şubat 2012 13:55

ben daha başlamadım cesaretimi toplamaya çalışıyorum.

7 Şubat 2012 16:55

Bozo bende senin gibiyim valla yazıları okudukça cesaret edipte oyunu oynayamıyorum...
Sis çaktırma kimseye oyunu indirdim :-D, ama c klasöründe sakince bekletiyorum, bakalım ilerleyen günlerde lazım olursa hemen devreye sokarım artık ne yapalım

8 Şubat 2012 23:57

ben diğer oyunda yaşadığım sinir krizini bu oyunla pekiştirmek adına bir cesaret 1 saat önce başladım oyun gerçektende sürükleyici ha şu bonus itemler olmasa zevkli bir oyun ama bonus itemler gerçektende sinir bozuyor çünkü ne toplamak zorunda olduğunuzu ve bunu ne için topladığınızı bilemden rastgele deli gibi her m2 ye tıklıyorsun
bakalım bu oyunu şu an fransa yolunda bıraktım devamı yarın oyunu bitirip bitiremediğim ise iler ki sürede belli olacak :)

9 Şubat 2012 17:09

oyunu gayet güzel oynuyordur hatta ilginç bir şekilde de sorunsuz ilerliyordum ki oyun birden mavi ekrana geçti ve kendini kapattı pc yeniden açtığımda ise inv olan nesnelerim kaybolmuştu :(
bende oyunu sildim demekki pc desteklemedi diye düşündüm

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template