Amulet of Time: Shadow of la Rochelle




When the ghost of the beautiful Diane de Poitiers appears in front of you, you are transported back in time in Amulet of Time: Shadow of la Rochelle! Explore France and an incredible love story in this amazing Hidden Object Puzzle Adventure game. Uncover a conspiracy against the king’s mistress and protect her to return to the present. Live through an incredible tale in Amulet of Time: Shadow of la Rochelle!486.18 MB

This version fixes the following issues-bug cozumlenmis oyundur :
1) Game not starting, followed by one of these 2 error messages:
• Personal Directory does not exist
• Panic File.store.cpp line 61
2) Missing texts in game. (no tasks or objectives)

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 572 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

19 Şubat 2012 15:40

sebnem on 15 Şubat 2012 01:22 dedi ki... 1

yeni oyun gelmiş bakalım nasılmış
teşekkürler sis
> Meraklıturşucu on 15 Şubat 2012 11:19 dedi ki... 2

güzel güzel oynarken bi yerde ekran beyaz oldu ve düzelmedi, bişeyler yazdı oynanmadı sonra :( silip yeniden yükliycem bakalım :(
> sebnem on 15 Şubat 2012 13:37 dedi ki... 3

oyun fena değil, grafikler düz HOG gibi genel olarakta oyun zaten düz hiddenlerin biraz daha ileri seviyede atraksyon eklenmiş gibisi.
ben çok ısınamadım nedense, hani böyle sürükleyici ve sizi oyalayan tarzda değil ama vakit geçirmek adına bir köşede dursun oyunsuz kalındığında oynanır.
> sebnem on 15 Şubat 2012 13:39 dedi ki... 4

yalnız sayın admin ve Sis bunu mutlaka belirtmek istiyorum, oyun bilgisi yazarken hep tedirgin oluyorum zira oyun yüklemek hele de bu sıralar epeyi uğraş ve emek isteyen bir olay.
oyunlar hakkında fikir belirtirken bunu göz ardı etmiş değilim, sadece oyunu yüklemek isteyen arkadaşlara yükleme öncesi kısa bilgi olsun diye yazıyorum.
> su on 15 Şubat 2012 13:59 dedi ki... 5

şebnem bilgiler için teşekkürler :)bende aynı fikirdeyim,oyunu ilk açtığımda guide olmadığından bir helecan yaptım ama sonra oyununu kolay,rutin ve grafik yoksunu olduğunu gördüm.yinede dediğin gibi bir köşede durabilir.ve bu arada çok düşüncelisin ben direkt allah ne verdiyse yazıyorum oyun hakkında yaaa..kınıyorum kendimi !
> sebnem on 15 Şubat 2012 15:42 dedi ki... 6

alemsin su :)
ya ben genelde hep bu tedirginliği yaşarım böyle hazıra konduğum konularda ama bu elbette senin veya bir başkasının eleştiri yazarken düşüncesiz olduğu anlamına gelmez; hele ki senin oyun yorumların benim oyun indirme guidem olmuşken :-D
Lütfen sen sakın tarzını bozma yoksa ben ne yaparım senin yorumların olmadan :)
> Serdar Gç on 15 Şubat 2012 15:50 dedi ki... 7

Merhaba,

Oyunda zindana geldiğimizde, soldaki kapıyı açmak için anahtarı buluyoruz ancak kapıyı açtığımızda oyun hata veriyor ve "panic call" diye bir uyarı çıkarak kapanıyor. Sizde de bu sorun oldu mu? Çözümü var mıdır?

Şimdiden teşekkürler...

19 Şubat 2012 15:41

su on 15 Şubat 2012 17:07 dedi ki... 8

merhaba serdar;
zindan da anahtarla kapıyı açınca girdiğimiz mekanda her yer mavi oluyor.bunun için sağda inv.de olan elixir'i kullanarak ( gece modunu) ortamı aydınlatıyoruz ve oyun akıyor.yani panic call-mall çıkmadı bende...
> Sis on 15 Şubat 2012 17:15 dedi ki... 9

Serdar bey eğer aşağıdaki uyarı ise çıkan bigfish forumda da aynı sorunu yaşayan bir kaç kişi olduğu yazılmış. oyun forumumda da sadece 1 kişi yaşamış bunu.neye bağlı henüz bilinmiyor ama herkeste olmadığı kesin. bigfish fix yayınladığı zaman linkler değiştirilecektir.

Panic.File:\LuaMan.cpp line: 282 (string "module" loc 08_2, package seeall): 148: attempt to call field get childs´ (a nil value).
> Meraklıturşucu on 15 Şubat 2012 19:33 dedi ki... 10

bende de hata verdi ve sahne beyaz oldu, yeniden yüklemiyim bari madem sorun var :S
> bambam on 15 Şubat 2012 19:37 dedi ki... 11

bendede hata verdi sayfa siyah oldu
> Serdar Gç on 15 Şubat 2012 19:47 dedi ki... 12

Merhaba Sis,

Evet, sorun buydu. Sanırım tek yaşayan da ben değilim. Umarım çözülür yakında. Çok teşekkürler ilginize...
> Meraklıturşucu on 15 Şubat 2012 22:57 dedi ki... 13

Panic. File:.\LuaMan.cpp line: 282 [string ''curs=0...'']:109: deleteFromClickQueue.deleteFromClickQueue failed:object not found yazıyor bende de...
> bagi on 16 Şubat 2012 16:37 dedi ki... 14

evet bende aynı serdar beyde olan sorunla karşılaştım bunun bir çözümü varmıdır yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
> su on 16 Şubat 2012 17:40 dedi ki... 15

arkadaşlar,oynayamadım die aklınız kalmasın.ben oynuyorumda ne oluyor? sadece oyunsuzluktan valla! sı-kı-cııı
> aysberg on 17 Şubat 2012 20:05 dedi ki... 16

tüm yorumlara kocaman bir gülücük :D
> aysberg on 17 Şubat 2012 20:07 dedi ki... 17

yorumum dark strokes içindi. yanlış adres :D
> Meraklıturşucu on 19 Şubat 2012 14:53 dedi ki... 18

Çok da sıkıcı değildi o kadar ama hata verdi yarım kaldı :SS

20 Şubat 2012 10:24

Partlar değişimli mi?

23 Şubat 2012 11:02

Çok şükür oynayabilip bitirdim, çok da fena sayılmazdı canım, bu oyun yokluğunda :D

9 Mart 2012 08:33

zaten pek sevmedim kapatmayı düşünüyodum ki panic call bende de çıktı. sildim ve kurtuldum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template