Agency of Anomalies 2: Cinderstone Orphanage Collectors Edition



Save the souls of prodigy children and their caretaker who disappeared during the fire in The Agency of Anomalies: Cinderstone Orphanage! As an agent of the Agency of Anomalies, it’s up to you to find the phantoms and find out who started the deadly fire. Help the inhabitants of the orphanage use their extraordinary abilities to break the plans of the mystical brotherhood and escape! Search gorgeous Hidden Object scenes and solve a paranormal mystery! 450 MB


Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download



OYUNUN DAHA ONCEKI SERISI

The Agency of Anomalies: Mystic Hospital Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

9 Şubat 2012 16:19

yeni oyun gelmiş süper yanlış hatırlamıyorsam bunun bir önceki bölümü daha olacaktı
http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/agency-of-anomalies-mystic-hospital.html
benim gibi önceki serileride oynama takıntısı olanlar vardır diye belirteyim dedim :-D

9 Şubat 2012 17:32

Sağolun sn admin, şunu da belirtmeden geçemiycem tanrı şu mediafire dan razı olsun aynı anda 3 partı birden indirmeye izin veriyor,hem de kısa zamanda, favorim mediafire....

9 Şubat 2012 18:36

oyyyyy yeni oyunnnn :p

9 Şubat 2012 18:42

her zaman ki gibi kapı dururken,pencereyi kırarak girdik içeri :))) harika grafikler,süper oyun ! iyi eğlenceler....

10 Şubat 2012 15:47

oyun epeyi sürükleyici genelde benim sevdiğim HOG türlerinden guidesi var ama çok gerek duymadan oynuyorsunuz zaten ayrıca hint de sorduğunuzda size şemasıyla ne nedir gösteriyor :)
ben oyunu bayağı sevdim şu ana kadar bence en iyi kısmıda elde ettiğin güçleri oyun içinde gerekli yerlerde kullanıyorsun

11 Şubat 2012 11:34

Oyunu da bonusunu da hallettik :) Gayet güzeldi efenimm...

12 Şubat 2012 02:41

oyunu kapatıp yeniden açınca baştan başlıyor. yazdığım isim siliniyor. quest olarak açılıyor. böle sorun yaşayan oldu mu. oyunu yarılamıştım hepsi uçtu.

14 Şubat 2012 08:14

benim gibi save sorunu yaşayanlar varsa çözümü buldum. oyunu rardan çıkardıktan sonra extrak yaparken brows dan hiç müdahale etmiyordum. oyun kendisi C/ nin altında game ye kuruluyodu. bu sefer müdahale edip masa üstüne kurdum ki biz genelde masa üstüne oyun kurup pc yi ağırlaştırmama ya çalışırız. bu sefer mecburen denemek için kurdum ve oyunun artık kapanıp açıldığında baştan başlamadığını gördüm. şimdi sorunsuz oynuyorum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template