Aaron Crane: Paintings Come Alive



Find Aaron’s missing father and discover the meaning behind his eerie paintings in Aaron Crane: Paintings Come Alive! Aaron’s father paints spooky images from his subconscious and no one seems to know what they mean. Suddenly, he disappears and it’s up to Aaron to track him down! Finding an address on one of the paintings, Aaron has found his first clue and must now go on an amazing adventure in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game.183,04Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

17 Şubat 2012 23:52

sağol Sis diğer oyunda bitti kara kara düşünüyordum ne yapsam diye birde baktım yeni oyun:-)
hemen indirmeye başladım bakalım nasılmış

18 Şubat 2012 00:27

oyyy walk yok bu oyunda ve sanırım bizi zorlayacak :))
yanlız şöyle bir problemim var,sağ sol ekrana geçiş yaparken ekran pat diye geçmiyor ve önce 1-2 saniyelik ekranda yarım kararmalar oluyor.yoksa yoksa ekran kartımmııı?
bu arada şebnem sanırım sende başladın bana 3. zımbırtı nerde gömülü bi desene :D

18 Şubat 2012 00:40

3. gem en sağ ekrandaymış..
-grafik dandik ötesi
-ekranın yarısını kaplayan bir inventory
-hint sadece şunu yapsan iyi olur diye tavsiyede bulunuyor
-henüz hos görmedim,puzzle da görmedim

şu an itibarıyle eve girdim,güvercini besledim,köprü yaptım etc..etc..

sonuç:zorlayabilir.

18 Şubat 2012 09:16

Ben de yüklüyorum, bakalım ne olcek :) Sinir katsayılarımıza tikkaaattt :P

18 Şubat 2012 11:37

Helpppp, güvercini neyle besliycez, elimde 2 tane köprü kenarı ve köprü tabanı var bi de bi parça kömür, eve de giremedim :( Bu köprü nereye yapılacak, ayy ne gıcık :S

18 Şubat 2012 11:50

meraklı;güvercine ekmek bulacaksın,oda alttaki evde.köprüleri en son ekranda suyun üzerine kur.önce eve girmelisin yani

18 Şubat 2012 15:49

bir kere oyun pat diye başladı bende hani ne açıklama ne bir şey - yada varsada ben görmedim- ben kimim neyim burada ne işim var bilinçsizce kuşların cıvıldadığı bir baçede dolanıp duruyorum???
ok yakışıklı bir çocuk koymuşlar oyuna ama oda bu oyunu kurtarmaya yetmemiş ekran ilk açıldığında yaralı bir kaplanmı ne vardı o ne oldu hiç anlamadım zaten ?
3 tane gem bulacaksın diyor ki bence onlar kaya parçası oyun yapımcıları bu konuda kesin yanılıyor hani gem dediğin şöyle küçük taş şeklinde olur
hint sağolsun hiç bir işe bulaşmıyor "ne yapacağın sana kalmış ben sadece tavsiye ederim " diyen cinsten
ama oyunu oynamaya karar verdim bakalım sonuç ne olacak bende merakla bekliyorum

18 Şubat 2012 15:58

meraklı arkadaşım öncelikle köprüyü kuracak ve karşıya gececeksin orada bulacağın demir parçası ve vana gibi bir şey var o demir parçasıyla da evin tahtaları sökülecek ancak o şekilde eve girebiliyorsun..

18 Şubat 2012 16:17

eve girip emeği aldıktan sonra güvercine vereceksiniz güvercin size anahtar veriyor o anahtarla içeriye girip sol köşede gongun üstünde ki kasayı açacaksınız, oradan çıkıp havuz parçalarını tamamlayıp havuzun hemen sağ ön kısmında ki vanayı yapacaksınız havuz aktifleşince balık size göngun sopasını verecek tekrar eve girip gongu çalın ve aktifleşen çiçek puzzelini yapın puzzel bitince alta size K M harflerinde oluşan kodu veriyor o kodu komidinde ki çekmecelerde bulunan puzzeli yaparken kullanacaksınız
kömür parçasını duvarda duran canağa koyacaksınız ve puzzeleri yaptığınızda size verilen büstü tekrar dışarıya çıkıp pompanın üstüne bırakacaksını su akmaya başladığında da daha önce köprünün orada aktifleşen şişeye su dolduracaksınız
bu arada evde ki puzzellerden aldığınız bir lighter var onunla kömür parçasını yakıp sonrada doldurduğunuz şişedeki suyla tekrar söndüreceksiniz ki kutsal duman oluşsun ve oda diğer taraftaki portalı aktifleştirecek...
valahi yazarken bile kafam karıştı buraya kadar nasıl oynadım sakın sormayın ama dediğim gibi ilginç bir oyun şu an için devam etmekteyim :)

18 Şubat 2012 16:42

evet 3. aşamaya gelince oyunun mantığını nihayet çözdüm :)
bu arada başta kaybettiğim leoparıda - leoparmış ben kaplan sanmıştım - 3. bölümde buldum oyun gayet kolay arkadaşlar ve de farkına varmadan oyalıyor sizi en başta bşr portal var ve biz her bölümde eksikleri birleştirip yerine yerleştireceğiz ve bu prtalın bir parçasını tamamlayacağız sanırım bu adam bu şekilde babasını bulacak
her bölüm bir diğer bölümden ayrı ve bitirdiğiniz her ekranda zaten area clear diye belirtiyor zaten işlem yapılması gereken veya alınması gereken nesnelere denk geldiğinizde ışıldıyorlar yani onları ıskalama şansınız yok
HOG yok sanırım bu oyunda ama benim sevdiğim puzzel birleştirmeden var bolca gibi görünüyor

18 Şubat 2012 17:13

kayıgı onardım ilerde denizin içindeki yere gittim ama merdiveni alamıyorum

18 Şubat 2012 18:45

oyun bitti kısa çok uzun degil ama çok degişik bir oyundu teşekkürler

18 Şubat 2012 18:50

access violation at adress 0000000 read of adress 0000000 yazıyor devamında unexpected error occured when running the game yazıyor ve oyun açılmıyor. yardımcı olabilirmisiniz?

18 Şubat 2012 19:33

oyunu rardan çıkarttıktan sonra exeyi çift tıkladığınızda bir extract aşaması var. o aşamada oyunun kurulacağı dizini değiştirmişseniz bu uyarıyı alırsınız. rar hariç oyunu silin ve kurulum sırasında müdahalede bulunmadan tekrar kurun.win 7 veya vista işletim sistemindeyseniz exeye sağ klik yönetici olarak çalıştır.bu işe yaramazsa uyumluluk sorunlarını gider seçeneği deneyin.

18 Şubat 2012 19:45

haklısın sis oyunun kurulacağı dizini değiştirmiştim. oyunu silip tekrar kuruyorum ama hep değiştirdiğim dizine yüklüyor. rar dosyasını da silip tekrar yükledim ama yine aynı dizine kurdu.. ve sorunu çözemedim.

18 Şubat 2012 20:38

antik extract sırasında eski dizine döndürmeyi başaramıyorsunuzdur. kalıcı dosyaları da herhangi bir temizlik programı ile silmediğinizden oyun kurulumu kendisine son verilen komutta devam ediyor. birinci linkten tekrar yüklerseniz oyunu bu sefer inen dosyada extract olayı olmayacak direkt exe inecek ve çift tıklayıp kuracaksınız.ltf yine dizin değiştirmeyin.

19 Şubat 2012 14:51

Oyun biraz grafik açısından vasat, bi de sahneler zor geçiyor takıla takıla ve ekran arada kararak , ama çok zor değil bitirdim ben, çok beğenmesem de fena değil diyebilirim...

22 Şubat 2012 01:04

evet bende acces violet sorunu yaşamıştım oyunun tamamını silip ilk linkten indirince sorunsuz açıldı oyun. teşekkürler sis.

23 Şubat 2012 08:07

elimde tavşan şeklinde ki sponge ile kalakaldım napıcamı bulamadım.

23 Şubat 2012 19:48

neyse oyun takılmış yeniden girince jeneratör odasındaki iguanadan batery alıp devam ettim.

27 Şubat 2012 17:22

ben bir yerde takıldım yardım edebilecek kimse varmı? sandallı ve ejderhalı bölüm sonrasındayım sanırım. havuç ektim eşeği besledim gitti,fıskiyeli havuzdan iksir yaptım vs ... elimde sincap için kullandığım bank ve iksir var , her yerde clear yazıyor yani iksir ve bank nerede kullanılacak sinir geldi yawww:(((

27 Şubat 2012 18:58

Üstünden 1 hafta geçmeseydi anımsardım ama maalesef resetlendi bilgiler moon :S

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template