Witches' Legacy: The Charleston Curse Collector's Edition



End the Charleston Curse before it wipes out an entire family and save a young girl in Witches’ Legacy: The Charleston Curse! After finding out that you are the last living relative to a young orphan named Lynn, you discover the terrifying tale of her family. The Charlestons have been systematically killed by a witch and now it’s up to you to protect Lynn! Confront the terrifying witch and save Lynn in Witches’ Legacy: The Charleston Curse!648 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.26 GB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

19 Ocak 2012 21:28

teşekkürler hemen indirmeye başladım bakalım nasılmış :)

20 Ocak 2012 10:58

Register key istiyor ancak kodu bulamadım...

20 Ocak 2012 12:42

Sorun olduğu için dosyaların hepsini indirmek zorunda kaldım ancak sorun devam ediyor. Ya pak dosyaları eksik ya da register key yok.

20 Ocak 2012 13:37

lütfen oyun postlarında sadece linklere tıklamak yerine diğer yazıları da okuyun ki böyle sorun yaşamayın.bakın yazmışım zaten.

- extract the game-oyunu rardan çıkartın
- run start_WitchesLegacy.exe-bigfish ikonlu exeyi çalıştırın.bu ikon sonra çıkmayacaktır.

eğer 4 parttan indirdiyseniz bu işlemi yapacaksınız. 2li linklerden böyle bi işleme gerek yok

20 Ocak 2012 13:52

evet ilk 4 parttan indirdim. oyun ikonu yerine bidfish game yazan ikondan açtım. key istemiyor. normal oyun ikonu key istiyor. daha sonra oyunu kapayıp açınca ilk açtığımız bigfishli ikon yok oluyor deamını normal oyun ikonundan oynuyoruz. çok güzel oyun. rahat yürüyo. hintler yardımcı

20 Ocak 2012 15:11

güzel oyundu teşekkürler :)

20 Ocak 2012 15:58

Çok güzel oyun, bonusu oynuyorum teşekkürler Sis :)

20 Ocak 2012 17:12

meraklı guide 22ci sayfada yazdığı gibi o samanlıktaki kediye ben kedi mamasını veriyorum ama almıyor? guide kontrol ettim bi eksiklik yok gibi. sen nasıl verdin mamayı? guide da yazmıyor ama önce bi yerde konserveyi açmak falan mı lazım?

20 Ocak 2012 17:52

evet ya hint kullanarak diğer yapılanları da yaptım ve hint sadece kediyi gösteriyor artık.kedide tık yok...

20 Ocak 2012 18:33

maalesef kedide takılanlar için bug var. forumlara göre aynı dosyalarla oynayan kiminde by bug olmuş kiminde olmamış, kimi önce mamayı veremeyip aynı oyunda yeni profil açınca verebilmiş.oyunu silmek tekrar yüklemek vs çözüm olmadı. fix eklenmiş dosyayı beklemek dışında seçenek yok.

20 Ocak 2012 19:09

Sayın Sis, sadece link'lere tıklamadım ve diğer yazıları da okudum bilinçli bir kullanıcı olarak. bigfish ikonlu dosyayı çalıştırınca da benden register key istedi ki ben de buraya bu durumu yazdım...

20 Ocak 2012 19:28

serdar bey, dediğim gibi ancak 4 part olan linkten oyunu indirdiyseniz bu durum oluşabilir. Çünkü diğerleri zaten exe olarak çıkacaktır rardan. Şimdi yapmanız gereken rar dosyaları hariç kurulu oyunu tümden silin. Ve rardan tekrar çıkartın,ardından adında bigfish yazısı olan exeden çalıştırın. Key sormayacaktır. Ve akabinde bu exe oyun klasöründen kaybolacaktır. İyi oyunlar.

21 Ocak 2012 00:24

Oyunu başka bilgisayarda güya fix koyduğumuz dosyalarla denedim bi de onca şeyi yeniden oynadım ama kedi sorunu hala var. Sorun bigfish fix yayınlamadan düzelmeyecek bilginize.

21 Ocak 2012 17:09

kedi sorunu için bigfishe yazılan.
Re:Cat won't lay down

Hi everyone,

It sounds like a number of people are having troubles with the cat. If you've taken the paper first, the cat may not lay down in order to receive the chalk. This is an issue that we're currently looking into...

In the meantime, players have had success with starting over with a new player profile and feeding the cat first, then taking the paper from the wall.


eğer kağıdı önce alırsanız kedi yatmayabiliyormuş.ve yeni profille başlamak sorunu çözüyormuş.

21 Ocak 2012 18:19

son aylarda oynadığım en keyifli oyundu. çok akıcı bir oyun ve görüntü harika.

22 Ocak 2012 09:42

ilk 4 partı indirdim. sorunsuz oynadım. yalnızca benim avira gene trojen var dedi. anında trojeni delete yapınca oyun egzesini siliyor. herşeyi göze alıp oyunu antiviri kapatıp kurunca ancak bigfish game li ikon çıktı. oyunu sorunsuz oynadım kedidee hiç problem olmadı çok hoş oyundu.

23 Ocak 2012 22:48

oyunu 4 partlı linklerden indirip sorunsuz yani bug falan olmadan oynadım bonus kısmı dahil çok güzel ve akıcı bir oyundu teşekkürler sis
Ben belkide sis öncede uyarmış olduğu için samanlık bölümünde önce kediyi doyurup sonradan duvarıda ki kağıt parçasını almaya dikkat ettiğimden bug olmadı bende bilemiyorum oynamak isteyen arkadaşlar olursa buna dikkat etsinler oyun sorunsuz akıyor

25 Ocak 2012 12:44

kediyi geçtim ,sorun olmadan oynuyorum derken ben de başka yerde takıldım. Su dolu kazanı şömineye koyup içine kan koydum ve o ne daha önce bulmuş olduğum amuletin 2 parçası ve inventorymdeki herşey kaybolmuş. Bir tek en son piyanodan bulduğum tek amulet parçası ile kalakaldım. Hint sürekli kazanı gösteriyor, oraya tıklayınca da amuletin eksik parçaları var diyor. Sildim mecburen. Yoksa çok güzel oyundu. :((

heryerde aradım fullunu crack bile bulamadım,keyloggerler çalışmadı,şuan indiriyorum inşallah çalışır

30 Mart 2012 22:44

Arkadaşlar Kedili bölümde takılanlar şöyle yapsınlar:
1- C:\Kullanıclar\Kullanıcı ismi\Appdata\Roaming\Elefun Games\Witches Legacy...\default\profiles\Kullanıcı adı\se\ klasöründe Stable ile başlayan dosyaları silin veya başka bir yere taşıyın. Odaya ilk defa giriyormuş gibi olacaksınız.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template