White Haven Mysteries Collectors Edition



Imagine waking up in an abandoned building with no idea who you are, suffering the side effects of a mysterious drug. A young girl hints at a mystery that only you can unravel, while a man who may hold the key to your identity taunts you with his experiments, haunting you with every step. A nail-biting hidden object thriller, explore eerie scenes all while testing your wits. It's up to you to find the antidote before it's too late ... and unlock the secrets hidden in White Haven.590 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 625 MB

INTERCHANGEABLE LINKS-PARTLAR DEĞİŞMELİDİR

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

6 Ocak 2012 00:15

eline sağlık sis indirip bakalım nasılmış :)

6 Ocak 2012 13:55

Sağolasın sis , güzel oyun zevkle oynamaktayım :)

6 Ocak 2012 15:35

oyunun başında,telefonu yaptıktan sonraki hos nasıl bişeydi be! deli mi ne :))

7 Ocak 2012 12:56

şimdi bu oyunu kaç kişi yükledi oynadı bilmiyorum ama buraya hiç trojen çıktı diye bir mesaj yazılmamış.
partları karışık indirdim di oyunun rarlarını tarattım bişi yoktu. oyun kurulumunun tam sonunda artık oyuna başlamak için tıkladığımda avira anti-virim trojen yakaladı. TR/crypt.XPACK.Gen Trojen olan bu zımbırtıya goggle de baktım genelde MSN den gelen bi virüs olarak gösteriliyo. ayrıntıya bakınca bu oyun egzesinde görünüyo virüs delete yapınca da egzeyi siliyo. hadi dedim antiviri kapatıyım oynamaya başlayım. o arada oynarken antiviri açınca gene aynı alarmı verip oyunu kapıyo. kimsede çıkmadığına göre trojen öle varsayyorum. o zaman başka bi yerden gelip bu egzeye mi girdi acaba. oyunun herşeyini silip yeniden indirsem çözüm olur mu. virüs de tarattım şu an temiz. mecburen oyunuda sildim.

7 Ocak 2012 13:30

bozom; oyunu oynadım ve bitirdim.hiç bir uyarı yada sorunla karşılaşmadım ben...

7 Ocak 2012 18:23

spoiler hakkındaki yorumunu sildiğim şahıs.sen önce doğru düzgün nick almayı öğren

7 Ocak 2012 22:54

oyunu da extrasını da oynadım. herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
oyun güzel
teşekkürler sis
şöyle zorlu online oynayabileceğimiz oyunları özledim ben

13 Ocak 2012 19:14

valla trojen mrojen. avirayı kapatarak oynadım. çünki açıkken oynamaya kalkınca hem ötüyodu hemde egzeyi siliyodu. değermiydi derseniz valla değmezdi. çok item bulmaca vardı fenalık geldi içime.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template