Sherlock Holmes: The Mystery Of The Mummy



You are Sherlock Holmes. You are urgently beckoned by a distant cousin, the lovely Elisabeth Montcalfe,to find her father Lord Montcalfe, who is a famous archeologist specializing in ancient Egyptology. You arrive at the Montcalfe mansion, which also serves as a private museum, sans Doctor Watson.Oddly enough, Watson does not accompany you on this particular investigation as he's off on seemingly more urgent business with Mrs. Watson.Upon your arrival at the mansion you are greeted by a rather stunning array of ancient Egyptian artifacts and,later, a mind-bending miasma of puzzles, timed and not so timed, and a virtual maze of hidden chambers,alcoves, niches, compartments and conundrums, along with other secrets real and imagined.500.88 MB



System Requirements:

OS: Windows 2000/XP/VISTA/7
CPU: 600MHz or faster Processor
RAM: 128 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

4 Ocak 2012 10:45

indiriyorum bakalım nasılmış:)

4 Ocak 2012 12:45

Sevmediğim tarzda döne döne baş döndüren bi oyun çıktı bu :(( grafikler de güzel değil, en başından vazcaydım bıraktım :S

4 Ocak 2012 13:53

meraklı,etiketine baksaydın anlardın :))) ekmek arası döner bu :P

4 Ocak 2012 15:27

benide çok sarmadı oyun hani o sevdiğim tarzda heyecanlı oyunlardan değil ama kimseninde şevkini kırmak istemiyorum durağan oyunları sevenler için iyi

5 Ocak 2012 09:02

evet durağan gibi gelebilir ama bazı yerleri epey zorlayan bi oyundur. çok önceden oynamıştım. ben sharlock severim belki ondandır.
adamın zekasının çalışma biçimi beni hep etkilemiştir.
bide okadar uyuşturucu kullanıyo anlamıyorum kafa nası uçmuyo..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template