Sea Legends Phantasmal Light Collectors Edition



After their yacht is sunk by an incredible storm, Jane and Mike are separated in Sea Legends: Phantasmal Light! Waking up on a mysterious island, Jane must now figure out what happened and find Mike before it’s too late. Explore amazing Hidden Object scenes and solve tricky puzzles as you uncover a terrifying truth on the island. Escape from danger and be reunited with Mike in Sea Legends: Phantasmal Light!475.96 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 791 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

14 Ocak 2012 12:51

Oyun güzel hararetle tavsiye ederim, sağolasın Sis :)

14 Ocak 2012 18:12

bu oyunu daha önce oynadık mı??? ismi çok tanıdık geldi??

14 Ocak 2012 19:39

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK OYUNLAR SÜPER:))))

14 Ocak 2012 21:39

Lütfen mediafire linkide ekleyin diğerleri ya zaman aşımına uğruyor ya da çoooooooooook geç iniyor

14 Ocak 2012 22:08

anonim, mümkün olduğu zaman ekliyorum zaten.ama link upload etmek kısa süren bir iş değil.sadece mediafire linki beklemek yerine diğer linklerden bunca kişi sorunsuzca indirebilirken sizin pc deki sorunun ne olduğunu bulmaya çalışalım bence.

14 Ocak 2012 22:13

ben oynayıp bitirdim, pek güzeldi zevkle oynadım :)

14 Ocak 2012 22:22

filesonic den indirdim
bende ekran pespembe
başka linkten yeniden deniycem

14 Ocak 2012 23:07

aysberg oyunu kurdun da oyun ekranı pembeyse bunun dosyayla ilgisi yoktur. pc ekran kartı ayarlarındandır.ekran kartı sürücünü güncellemeyi dene

14 Ocak 2012 23:10

aysberg bende filesonicten indirdim çok hızlı ındı ve de sorunsuz açıldı bende sende neden hatalı oldu anlamadım

14 Ocak 2012 23:31

Sis bilmiyorum bu gece indirdim ama bazen sunucu zaman aşımı hatası alıyorum dosya yarıda kalıyor.Mediafirede o sorunu yaşamıyorum çoğu zaman filesonic ve fileserve linklerinde sorun yaşıyorum

14 Ocak 2012 23:45

sis oyun ekranı pembe. oyun pc gereksinimlerine baktım daha önce oynadığım oyunlarla aynı
ekran kartı sürücü güncellemesi nasıl yapılır bilmiyorum. teknik yardım sayfasında varmı bir bakacam.

15 Ocak 2012 00:15

usb ile kızımın pc ye aktardım oyunu onda çalıştı.
ben de oynamak istiyorum sis yardımmmm
şu ekran kartını nasıl güncellerim internetten dersen hes siteye güvenmiyorum link önerirsen ancak o zaman yüklerim :D

15 Ocak 2012 00:27

teknik destek sayfasında bazı program yükleme ve güncelleme linkleri verilmiş. terimleri bilmediğim için ekran kartı ile ilgi olan varmı bilemedim onun için yardımını bekliyorum.
şimdiden teşekkürler sis.

15 Ocak 2012 00:27

aysberg işletim sistemin nedir ? xp,vista,win7?
ayrıca teknik destek linkinde ekran kartı güncelleme ile ilgili link var

15 Ocak 2012 00:35

10--Oyunu açtığınızda siyah ekranla karşılaşıyorsanız ekran grafik kartınızı güncelleyin. Kartınızın markasını biliyorsanız direkt kendi sitesinden güncelleme yapın, aksi takdirde bu linkten deneyin.

http://www.mediacodec.org/

15 Ocak 2012 00:39

xp

15 Ocak 2012 00:40

anonim, tarayıcı olarak IE kullanıyorsan zaten sorunu o tarayıcı yaratıyordur. mozilla firefox veya chrome kullanmayı dene. ayrıca pc de çerez temizliği önemlidir. google araması ile hangi tarayıcıdaysan nasıl çerez temizleneceğini öğrenebilirsin. sayfanın üst kısmında sabit linklerden teknik destek kısmını okumanı öneririm.

15 Ocak 2012 00:41

pembe ekran çıkıyor
teknik destek sayfasındaki link hangi başlık altında..dedim ya teknik terimleri bilmediğim için bakamadım.

15 Ocak 2012 00:43

aysberg,

1-- DXDIAG
Buna şu şekilde bakacağız.
Başlat---
çalıştır---
açılan pencereye "dxdiag" yazın ve "tamam" tıklayın
.Gelecek pencerede pc de yüklü olan grafik kart özellikleri ve direct x sürümü ile ilgili bilgiler bulunacaktır.

15 Ocak 2012 00:44

canım bak toparlıyorum,ekran kartı markanı öğrenmek için yapacağın işlemi 19 nolu yorumda yazdım.ekran kartı markanı bilemiyosan da güncelleme yapacağın sitenin linki 15 nolu yorumda

15 Ocak 2012 00:47

bi yarım saat 45 dk kadar chatte onlineım.oradan sorabilirsiniz

15 Ocak 2012 14:00

güzel oyun,sorunsuz ve zevkle oynuyorum efemm...

16 Ocak 2012 21:11

oyunda guide var ama hiç bakmaya gerek duymuyorsunuz gayet sorunsuz ve keyifle oynanan oyunlardan ben oynadım ve bittirdim..bonus kısmı da çok güzel mutlaka oynayın ve de anlaşılan bunuda seri yapacaklar gibi :)

23 Ocak 2012 15:23

teşekürler sis canim
bende hiç problem yok uzun zamandir oyun oynayamiyordum
molada idim artik yavaş yavaş oyunlara takilayim dedim
gene burdayim

26 Ocak 2012 18:25

upload station linklerine giremiyorum sorun sadece bende mi var???

26 Ocak 2012 19:08

bahar site ana sayfada kırmızı ile duyuru yazıyor.ordan bilgi alabilirsiniz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template