Otherworld: Spring of Shadows Collectors Edition



Use a mystical locket to explore a magical world and save a young girl in Otherworld: Spring of Shadows! After buying a quaint house in the country side, you embark on an incredible adventure. With help from magical creatures, find and save Fiona before it's too late! Find the menacing shadow that took Fiona and return her to our world. Solve inventive puzzles and discover secrets in Otherworld: Spring of Shadows, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game.
539.28 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download 
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download 
OR/VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 indirmek için tıklayınız-click to download part 2

ALTTAKİ LİNKLERDEN İNEN DOSYALAR İÇİN GEREKEN NAME VE KEY:
FOR FILES BELOW USE THİS NAME AND KEY

Unregistered USER

524A-EF35-A64A-B809

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download



WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 44 yorum

21 Ocak 2012 16:46

mersi siscimm iniyorrrrrr.....

21 Ocak 2012 18:13

Başlıyorum teşekkürler sis :))

21 Ocak 2012 21:48

Grafikler çok vasat :((((((

21 Ocak 2012 23:18

grafikler vasat falan değil,üstelik allahtan guidesi var yoksa oldukça zorlanabileceğimiz bir oyun olurdu!
ben -locket-bulup inventory'e geçirdikten sonra ilk ekrana kadar döndüm,sağda solda belli belirsiz melekler almaya başladım..şimdilik ne işe yaradıklarını bilmiyorum.hint yapsanız bile zorlanıyorsunuz.sıkı oyun gibi duruyor ama henüz başındayım sonra ne olur bilemem :)

22 Ocak 2012 09:45

yav çok hoşuma gitti bu medifire linkler o şekilsiz yazıları yazmadan hemen indirmeye başlıyor. hem de çok hızlı.

22 Ocak 2012 13:37

teşekkürler sis
oyunu bende indiriyorum bakalim becerebilecekmiyim

22 Ocak 2012 22:25

bende indirmeye başladım bakalım nasılmış eline sağlık sis

23 Ocak 2012 21:23

2.bölümde harita olduktan sonra koyun kırpıp,elbise dikmemiz pek keyifliydi :))
bu arada sağdan soldan alınan melekler ne işe yarıyor biri bana hayrına anlatsın !

24 Ocak 2012 00:51

oyun güzel gerçi daha 3. bölümdeyim ama buraya kadar cursor yüzünden çok zor ilerleyebildim mouse acaip sıkıntılı çalışıyor ya nesneleri almakta bir yere girip çıkarken vs çok zor algılıyor neden böyle oldu anlamadım
bu sorunu yaşayan oldumu aranızda bilmiyorum, ama olupta çözen varsa lütfen paylaşsın

24 Ocak 2012 01:15

sebnem settings ya da options kısmında oyunun custom cursor seç.eğer bu işe yaramazsa pc-denetim masası-mouse ayarlarından mouse hızı ile oyna

24 Ocak 2012 12:05

custom cursor işe yaramadı denedim :(
ama diğer dediğinden haberim yoktu ona bir bakarım inşallah işe yarar teşekkürler sis

24 Ocak 2012 13:41

su sen bu oyunu oynadın sanırım ya hani şu 3. bölümde sarmaşıklı kapı varya ilk 1. den başlayıp keseceksiniz dediği orada bıçakla sarmaşıkları bir türlü kesemiyorum alt, üst, ara, her köşeyi denedim olmuyor :(((
gerçi benim cursorda biraz sorunlu ondan da kaynaklanıyor olabilir ama acaba ben mi hata yapıyorum anlamadım orada kaldım ilerlemiyor oyun :((

24 Ocak 2012 16:13

şebnem;orda belli bir sıra var.bıçakla en üsste olan sarmaşıktan başlayarak kesiyorsun,zaten yanlış sarmaşığa tıklarsan bıçak inv.ye geri dönüyor

24 Ocak 2012 16:49

valla su benim bıçak sürekli geri dönüyor, bıçak değil bumerang oldu mubarek :-D
çok sağol su bende en üsttekine tıklıyorum ama artık sanırım şansa yakalamaya çalışacağım

24 Ocak 2012 17:52

şebnem,şimdi tekrar baktım guide'sinden..ordada aynı şeyi demiş.her zaman en üsttekinden başlayarak kesin diye..bende ilk denediğimde yapamamıştım belki tam bir noktası vardır cnm.

24 Ocak 2012 18:11

ay yok ya bende bir sorun var ya da oyun bende burada takıldı 1 saattir her yolu denedim ama bıçak sarmaşıkları kesmedi bende sildim oyunu:((( guide ye baktım hani belki belli bir noktası vardır tam olarak bıçağı orada tutmamız gerekir keserken diye ama yok orada da sadece ilk baştan sonra doğru kesin demiş..

24 Ocak 2012 18:29

Big fish de baktımda orada da bu sorunu yaşayan varmış şöyle demiş
-How do you cut the branches that are blocking the door with the anicent knife in chapter 2? I've got lots of hints that highlight which branch to cut first but I still can't cut it.. Help!!!

onada şu yorumlar gelmiş;
-you cut the top ones first my knife kept coming back in the inventory i just kept cutting in the center not the sides

-Yup, just focus on the center of the area, and click on the vine that is in the very front. Ignore the vines on the edges.

Just keep removing vines from the center (a total of 7 layers) until you can see the symbol on the door, and can pick up a fruit peeling.

ok, bende sadece merkezde ki sarmaşıklara tıkladım ama olmuyor???? acaba ben birşeyleri yalnış mı anlıyorum ya neden kesemiyorum bu sarmaşıkları YARDIM LÜTFEN

24 Ocak 2012 19:52

sebnem şimdi oynadım o kısmı. en üstteki önce kesilecek mantığıyla.yanlış yere tıklayınca sarmaşık kesilmeyip bıçak inv içine dönüyor zaten. ilk denemede oldu bende

24 Ocak 2012 21:11

allah allah ya Sis her yolu denedim ama yok sen sarmaşığın tam olarak neresine tıklıyorsun yada tıkladın??? ya ben en önde duran sarmaşığı milim milim taradım ama kesmiyor bende bugy falan mı var acaba diye düşünmeye başladım :(

24 Ocak 2012 21:19

yok ben pes ettim artık sarmaşık bildiğim ve denediğim hiç bir yöntemle kesilmiyor bırakıyorum oyunu

24 Ocak 2012 22:46

valla şebnem sadece bir defa kesilebiliyor.ben kesip bitirdiğim için kapı var orda. ama merkezden kestim diplerinden değil.ve ilk kestiğim soldaydı sanırım.zaten doğru yere tıklayınca sarmaşıklar parçalara ayrılıyor. belki oyun takılmıştır. bana çok oyunda oldu.aç kapa önce. yok o da işe yaramazsa yeni profille dene

24 Ocak 2012 22:50

bencede oyun takıldı bende sis bayağıda sevmiştim oyunu cursor falan sorunluydu ama oyun zevkli gibiydi valla şimdilik biraz bekleyeceğim sinirim geçsin :-D
daha sonra yeni profille 1 kere daha oynarım bakalım şansıma ne olacak

25 Ocak 2012 23:05

oyunun bonus kısmıda var..ana menüde-epilogue-den oynanıyor

26 Ocak 2012 10:17

Tatile memlekete gittiydim, bi döndüm oyunlar gelmiş ama sansürler de gelmiş ne fena :( Hemen indiriyorum oyunu :)) Sağolasın Sis, üstelik bozonun da dediği gibi ne kadar güzelmiş bu mediafire bayıldım :)

27 Ocak 2012 16:57

Merhabalar, oyunu 3 part olandan indirdim ancak oyunu kurmak istediğimde vürüs porogramı vürüs uyarısında bulunuyor ve oyunun egsesini siliyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?

27 Ocak 2012 17:29

filizce, hakkımızda kısmında yazılanı tekrar hatırlatırım. Bazı ücretsiz tabanlı antivirüs programları oyun dosyaları içindeki crack dosyalarını zararlı olarak algılayabilir ve bizim false alarm dediğimiz uyarıyı verir.özelikle avira ve avast bu konuda ünlüdür.

hiddenobject.blogspot.com bu sitede linki verilmiş olan dosyaların hiçbirini sunucusunda barındırmamaktadır. Sadece internet üzerinde çeşitli sitelerde verilmiş olan dosyaların linklerini,güvenlik taramasından geçirip denedikten sonra link olarak kullanmaktadır.Eğer linklerle ilgili belirtmek istediğiniz engelleyici bir durum varsa lütfen site kurucusu ile irtibata geçiniz, içerik incelenip tekrar düzenlenecek veya kaldırılacaktır.Dosyaların hepsi Mcaffee ve Kaspersky ile taranıp siteye eklenen temiz dosyalardır.İndirmek sizin tasarrufunuzdadır.

27 Ocak 2012 20:39

Bilgi için çok teşekkür ediyorum. Yanlız benim vürüs programım norton ve ücretli aboneyim. Oyunu bir kaç kez rardan çıkartıp kurmaya çalıştım ancak Trojen 2 vürüs uyarısı yapıyor ve norton oyunun eksesini siliyor. Sorun linkten mi kaynalkanıyor bilmiyorum. Ben dosyaları rar olarak bilgisayara indirdim. Yukarıda yazdığmı gibi Trojan 2 vürüs uyarısı ile exse siliniyor.

27 Ocak 2012 21:08

Filizce oyunu koyan benim ve mcaffe ile tarayıp koydum.bence sorun yok ama bence siz dosyaları silin.hatta bigfishden oyunu satın alın ki içiniz rahat olsun virüs açısından

27 Ocak 2012 22:50

Oyunu yükleme hususunda ben birşey söylemiyorum. Ben oyunu kurmak istesem de bilgisayarımda yüklü olan vürüs programı olan norton Trojen 2 vürüsü var diyerek oyunun exsesini silyor ve doğal olarak oyun bilgisayarıma kurulamıyor. Ben oyunu ilk link olan ve 3 parttan oluşan dan indirdim. Bn sadece yaşadığım sorunu sizlerle paylaşmak istedim. Benzer sorun yaşayan var mı ve varsa ne şekilde çözdünüz öğrenmek istedim okadar. Yinede bilgi için çok teşekkür ediyorum.

27 Ocak 2012 23:01

Bakın filizce konuyu uzatmayı da polemiğe sokmayı da istemiyorum. Ben dedim ki oyunu koyan benim, yani indirdiğiniz linklerdeki dosyaları mcaffe ile güvenlik taramasından geçiren oyunun crackini hazırlayanlardan biriyim. Ben mcaffeye güvenirim ama siz kendi virüs programınıza güvenin ve oyun dosyalarını silip bigfish sitesinden satın alın ki içiniz rahat olsun dedim.
Başka bir oyun forumunda ( Yabancılarda çünkü burası bu tür oyunlar için kurulan ilk Türkçe oyun forumudur ) bu tarz false alarm konusunda bu kadar uzun yorum yapılması forumdan banlanma sebebidir.
Benzer sorun yaşayan arkadaşlar oluyor ama neyin ne olduğunu sorup aynı cevabı alıyorlar ve kendi fikirlerince ya dosyaları silmeye ya da antivirüslerini kapamaya karar veriyorlar.
Şunu da belirteyim,bu yazdığınız oyun bigfishde 19 dolara satılıyor yani büyük bir para değil, satın alın sizin de kafanız rahat olsun ben de böyle uzun uzadıya cevap yazma zorunda kalmayayım.

BUNDAN SONRA OYUN DOSYALARINDA FALSE ALARMLA İLGİLİ YAZILAN TÜM YORUMLAR HANGİ OYUNDA OLURSA OLSUN SİLİNECEKTİR

28 Ocak 2012 08:20

filizce aynı sorunu ben sık sık yaşarım sis bilir. burdaki taramaya güvenirim ve egzenin silinmemesi için virüs proğramını oyunu kurarken kapatıp oyunumu oynar, oynamadığım zamanlarda tekrar virüs programını açarım. benim proramımda avira.
sis silme nolur son kez yazdımmm. arkadaşın içi rahat olsun diye bi ara bende bu sorunu tek ben yaşıyorum sanıp bayağı üzülüyodum.

28 Ocak 2012 12:24

üleynnn ! (buda benim yorumum :P )

31 Ocak 2012 03:08

gece 12den beri uğraşıorum ama gemleri koyamıyorum.3 kez profil değiştim yardım edin lütfen.bug desem gayet güzel diğerlerini yaptım cursorumda yavaş deil.şimdiden teşekkürlerr

31 Ocak 2012 03:09

pardon locket olucakya işte orası oturan kadın heykeli dere kenarında evden çıktıktan sonra.yaww bu gemler neden koyulmuyor

31 Ocak 2012 15:09

ben hala gemleri yerleştiremiorum lüten biri yardım etsin arkadaşalr

31 Ocak 2012 15:51

bagi;inan hatırlayamadım ama sana yardımı olursa aşağıda resimli walk veriyorum.

http://www.gamezebo.com/games/otherworld-spring-shadows/walkthrough

31 Ocak 2012 16:05

çok teşekkür ederim su geceden beri delirdim.mümkünatı yok olmadı..

7 Şubat 2012 13:48

ben oyunu sildim ccleanerle pc yi taratım ve sonunda yeni oyunum yok diye baştan başladım oynamaya ve maalesef yine geldi o sarmaşıklarda takıldı kaldı imkan yok kesilmiyor sarmaşıklar :(
şimdi merak ettiğim acaba oyunu yeniden indirirsem ve oynarsam sorun düzelir mi ???
ben oyunu mediafireden yüklemiştim şimdi - çalışıyormu bilemiyorum- diğer linklerden birinden indirip kursam acaba sorun ortadan kalkar mı ???
neticede bug var diyemiyorum çünkü sorunsuz oynayan bir çok arkadaş var..
bana ne tavsiye edersiniz arkadaşlar inat ettim oynayacağım bu oyunu

7 Şubat 2012 15:19

şebnem oyunu sil,cccleaner çalıştır.başka bir linkten indirip tekrar dene.

7 Şubat 2012 16:47

ok teşekkürler Sis oyunun bende olan tüm rar larını sildim ve ccleanerlede kalıntıları temizledim ama ufak bir sorunum var diğer linkler şu SOPA yasası yüzünden iptal olmuş :(
bende ki de ne şans ama :) neyse sorun değil, müsait olup linkleri yenileme imkanınız olduğunda yeniden bakarım oynama şansım olacak mı diye

7 Şubat 2012 17:15

LİNKLER YENİLENDİ.YENİ EKLENEN LİNKLER İÇİN NAME VE KEY GEREKMEKTEDİR.KIRMIZI İLE YAZILANLARI OKUYUNUZ

7 Şubat 2012 21:06

süpersin Sis vallahi bu ne hız eline sağlık hemen indirip üşenmeden 3. kez baştan başlayacağım ve bu sefer sarmaşıkları çatır çatır keseceğime eminim :-D

8 Şubat 2012 22:24

ya ben anlamadım nasıl becerdiğimi ama oyunu dün uğraşıp yeni linkten indirdim ve çalıştırdığımda benden name ve key istemeden instal oldu sonra birde baktım ki benim tüm profiller (3 kere ayrı profille denedim o sarmaşıkları) yeni indirdiğim oyunda mevcut :(
ya ben mi tam olarak silemedim anlamış değilim ki nasıl oldu şimdi bu???
yeni dosyayı indirmeden eski o oyuna ait dosyaları sildim ccleaneride çalıştırdım - acaba cleaneri mi yanlış çalıştırdım bilemiyorum - sonra yeni dosyayı indirdim ha bu arada prefecht midir nedir onuda temizledim...
ya neden pc konusunda bu kadar beceriksizim ben şimdi aynı dosyayı baştan mı indirmem gerekiyor ???

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template