Nightfall Mysteries Black Heart Collectors Edition



Stop the evil Vansig family before they point their vengeful wrath at your friend Christine in Nightfall Mysteries: Black Heart! Just as Viggo and Christine believed themselves free from the shackles of the Vansig family, an enemy they thought dead returns to kidnap Viggo, destroying the newfound peace of the lovers. Powerless to save Viggo by herself, Christine has called upon your help in Nightfall Mysteries: Black Heart!389,13 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 397 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ONCEKI SERILERI:

Nightfall Mysteries: Curse of the Opera

Nightfall Mysteries Asylum Conspiracy
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

26 Ocak 2012 13:22

oyun güzel,grafik güzel tez başlayın ama sömürmeden yavaş yavaş oynayın :)

26 Ocak 2012 15:55

başlayalım bakalım...burnum akarken,öksürürken ve bütün her tarafım ağrıyorken nasıl oynayabilirsem o kadar oynayayım bari... :)

26 Ocak 2012 16:28

oyun güzel arkadaşlar zaten güzel olmasada bu oyun kıtlığında mecburen oynucaz :( ah ahh oyunlar bolken kıymetını bilmek lazımmıs bi sürü oyun var eski oynamadıgım ama artık sansür yüzünden yüklenmıyor oynayamıyorum :(

26 Ocak 2012 21:54

valla ben bunu ne zamandır bekliyordum acaip sevindim görünce teşekkürler admin hemen yüklemeye başlıyorum...

27 Ocak 2012 18:58

bitmek bilmedi :)) bu yüzden de harikaydı.keyifle oynanabilir :)

28 Ocak 2012 13:34

sömürmeden yavaş yavaş oyandım ama bitti ve çok güzeldi...sanırım devamıda gelecek bu serinin
şimdi oyunsuz kaldım bakalım bekliyoruz

29 Ocak 2012 08:25

Pek güzeldi valla, bitti hemen teşekkürlerrr....

30 Ocak 2012 23:05

oyun boyunca 15 tane opera mask bulmayı unutmayın,ben anca oyunun sonlarına doğru farkettimde...ha bulunca noluyor ? başımız göğe eriyor :D

5 Şubat 2012 14:30

vansing seal denen zıkkımın bi tanesi eksik!! nerededir bir bilen var mıdır ki??

7 Şubat 2012 02:39

ben çok beğendim tşk.ler admin:)

7 Şubat 2012 14:04

teşekkürler oyun güzeldi. vansing sealin birinide ben çok aradım. bulamadım sona adım adım strateji quidden izleyip öle buldum. sen de öle yap medusa

14 Şubat 2012 08:47

oyun çok güzeldi de ya çok uzundu ya ben çok yavaştım, 15 gündür bu oyunu oynuyorum sanki. Neyse bitirdim, rahatladım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template