Maestro: Notes of Life Collector's Edition



Stop the young prodigy and save everyone from his evil plans in Maestro: Notes of Life! A missing girl has been lured away by evil music and now it’s up to you to save her in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game. Find the source of the music by scouring beautiful locations and put an end to the deadly tune. Solve tricky puzzles to become a hero and complete your journey in Maestro: Notes of Life!610 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 673 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
STANDART EDITION
part 1 İndirmek için tıklayınız--click to download part 1
part 2 indirmek için tıklayınız-click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

12 Ocak 2012 13:16

more links soon

12 Ocak 2012 15:16

Lütfen mediafire linkide koyun linkler çok yavaş ve zor iniyor böyle

12 Ocak 2012 17:03

teşekkürler admin...
partlar uyumlu değilmiş arkadaşlar bilginize! birazdan bildiririm efemm

12 Ocak 2012 17:59

e güzel valla başlayın durman.....
bu arada baştaki havuç kafa aynı Ada :))) yirim ben onu.

12 Ocak 2012 20:38

Teşekkürler :))))))

12 Ocak 2012 21:16

amanın kimler gelmiş böyle :)
ellerinize sağlık bende hemen şimdi indirmeye başlıyorum

13 Ocak 2012 12:17

İndirdim, şimdi başlıyorum, 1.si de çok güzeldi bu da güzel, kolay gelsin arkadaşlar, sağolasın admin :))

13 Ocak 2012 19:17

oyuna başladım gayet şirin . zor falanda değil. oynayın bence

13 Ocak 2012 21:30

oyun çok rahat ve sorunsuz oynanıyor çokda güzel guide var ama hiç bakma ihtiyacı duymadım oynarken...hele benim gibi dün seawise oynamış birisine bu oyun balı lokma tatlısı gibi geldi :-)

14 Ocak 2012 11:53

Oyunu oynayıp bitirdim, hiç bişeye bakmaya gerek duymadan gayet relaks oynanıyor, sıradaki gelsin :D

17 Ocak 2012 17:14

Arkadaşlar ben şu musluğun olduğu kısımda takıldım yardımcı olurmusunuz lütfen :D

17 Ocak 2012 19:04

epifani oyunda guide var. oyun ana menüsünde help kısmına tıklayınca görürsün strategy guideı

3 Şubat 2012 11:50

Güzeldi ama çok mu uzundu ne?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template