Cheatbusters



One day a young woman visits a detective agency because she wants to find the truth about her beloved man. She became suspicious of him after she found a bill for an expensive piece of jewelry, which she knew nothing about. Steve, a talented detective, must now find out what this man has been up to. There's a note written by a mysterious woman, a sudden death of a close relative to the man, a colt revolver in the man's cabinet and there's a leased yacht--all these findings have made this case more and more interesting.Solve challenging puzzles and mini-games in order to help Steve uncover the truth about this suspicious man.124 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

3 Ocak 2012 14:18

sevmedim sanırım.önce küçük resimlerini gösterdiği HOS oynuyoruz, bir iki inventory nesnesiyle ufak hareketler çekiyoruz. düz hidden benim için.

thanks admin

3 Ocak 2012 15:49

-oyunda benim corsor çok yavaş olduğu için ( ayar yapmama rağmen)oyundan zevk alamadım.
-her ekranda sağdaki çakmaklı yere tıklayınca çıkıyor hos'lar..ee ben unutuyorum oraya basmayı,sona gezin dur
-grafik desen tikisine fot. konacak türden

bu bünye "curse at twilight thief of souls" oyunundan çıkmış,beğenmez tabiki bunu :P

3 Ocak 2012 23:10

ozaman ben hiç indirmeyeyim boşuna su senin yorumuna güveniyorum :0)

4 Ocak 2012 13:57

şebnem; valla doğru karar :))

5 Ocak 2012 09:04

indirmiştim ama oynamıycam işte baba ne sevmedim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template