Big City Adventure 5: London STORY



Fitzpatrick McGovern is long gone, but his mysterious lost legacy is still out there! Find it in Big City Adventure: London Story! Follow the tantalizing trail of clues he left behind and visit some of the best known locations around London in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game. Meet an eccentric cast of characters that can help you in your quest, but only if you can help them first. Track down the legacy in Big City Adventure: London Story!113 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

28 Ocak 2012 17:25

oyunu düz hidden sanmıştım ama değilmiş..çok harika grafikler beklemeyin ama güzele benziyor.birde walk kısmı resimsiz,sadece yol gösterici şekilde yapılmış. takılmalar olursa sorarız efemm ;))

30 Ocak 2012 14:35

ay bu nası bir oyun...bir dolu bulunması gereken şey var,insan kayboluyor.bunu sakin ve zinde kafa oynamak lazım.birde devamlı harita üzerinden mekanlara gidin daha kolay oluyor.

30 Ocak 2012 15:32

Ben sevdim bu oyunu, zevkle oynamaktayım, sağolasın Sis :))

1 Şubat 2012 22:52

hala oynayanınız varsa,büstlerin yerleşme sırası soldan sağa şöyle:

52-30-28-94-1756

valla grafik dandik ama iyi oyalıyor oyun.

2 Şubat 2012 09:03

arkadaşlar takıldım yardım edin prof.evinin onundeki parke taşlar ne renk olacak hanı su sıyah beyaz olanlar.birde bir borum daha var ama havuza monte edip çalıştıramıyorum çıldıracam bulamıyorum yardım edin

2 Şubat 2012 09:24

Maylo onun resmini buluyoruz ilerleyen zamanlarda, epey bi sonra yani, az sabır :)

2 Şubat 2012 12:12

maylo; boru ve 3 tane vana lazım çalıştırman için..birde bazı objeler tam yerine denk getirince yerleşiyor.parkeye gelince,meraklının dediği gibi önce resmi bulmalısın.sağdaki defterine işlensin.sonra ordan bakarak yapacaksın.

2 Şubat 2012 12:29

birde 4 adet tiyatro bileti var kutuya konan..sıralaması 1 geri ekranda duvardaki posterlerde.
(romeo-venice-hamlet-macbeth)

2 Şubat 2012 12:42

arkadaşlar teşekkür ederim cevaplarınız için ancak ben hala çözemedim ya artık kendimden şuphe ediyorum:) mıknatıs,kova,taş,ampül birde boru var ancak boru havuza yerleşmiyor başka ipucu kalmadı bu eldekilerlede bişe bulamadım neyapmam lazım?herkeze tekrar teşekkürler

2 Şubat 2012 12:43

bu arada vanaları yerleştirdim hatta yağ damlattim ancak son boru olmuyor

2 Şubat 2012 12:53

-oyunda bazı itemler konuşmaların sonunda alınıyor,bitmesini beklememiz gerekiyor.
-yine konuşana bir item verirkende konuşmanın bitmesi lazım yoksa verilmiyor.
-harita çok yardımcı oluyor.walk'a bakarken ing. yeterliyse zaten sorun yok :)

tüm londra'yı gezdik,bilgiler edindik e daha ne olsun.

2 Şubat 2012 12:54

maylo;walk kısmında ne yazıyor? son boru nerden bulunacak diye mutlaka sorusu ve cevabı vardır.

2 Şubat 2012 13:14

trafalgar meydanında çeşme onarımı yap yazıyor hemen altındada nasıl yapılacağını bilmiyorum yazıyor google translate den çevirdim:):):)

2 Şubat 2012 15:12

maylo;işte oraya boruları ve vanaları takıp yağlıyorsun.boruyu takamadığını söylemişsin belki oyunun takıldı,tekrar giriş yap birde tam noktasını bulman lazım bazı yerler pixel !

2 Şubat 2012 17:20

Su valla helal olsun hepsini hatırlamışsın, ben oyun dumuruna uğradım artıkın, çabucak unutuyorum ne yaptığımı :)

2 Şubat 2012 17:44

meraklı sus..2 gün daha geçsin ne vanası ne borusu diyebilirim :)) hatırlama sebebim oyunu daha bugün bitirdim ondan.

3 Şubat 2012 10:39

su; şu dört adet bileti buldum o biletler nasıl kullanılacak?teşekkürler

3 Şubat 2012 11:51

arkadaşlar sorunu buldum yaa en sonunda havuzdaki boru tıkalı o yüzden 2.boruyu koyamıyorum o tıkanıklığı ne ,ile açıcam?

3 Şubat 2012 12:39

maylo;8.yorumu oku,orda sıralamasını yazdım.koyacağın yer ise;hani bir tiyatro salonu var ve bir abi sahnenin ortasında duruyor.hemen sağda yerdeki kutuya o yazdığım sıralama ile yerleştir.

3 Şubat 2012 12:42

birde yine yukarda yazdığım gibi bazı itemler,oyundaki karakterlerin tüm konuşmaları bittikten sonra alınıyor.belki tamamını dinlemeden ekranı geçtinse eksik itemin olabilir.borunun tıkanıklığını hatırlayamadım,walk da nasıl açacağını yazıyordur.ne yazıyor? buraya yaz hatırlarım belki.

4 Şubat 2012 13:28

ben bustlerde kaldım 5ini defterdeki sıralamaya göre dizdim olmadı.macbeth ve hamleti kutuya yerleştirdim ama eksiklerim var nereden bulacağım bilemedim.elimde 1 tiyatro bileti, 2 flama var. dünden beri uğraşıyorum.bustler beni sinir etti , helppppp:((

4 Şubat 2012 15:32

büstlerdeki kişilikler hakkında diaryde bilgi var moonrose73, ben şahsen insanların isimleri ile kaidelerdeki şekiller arasında ilinti kurdum, biraz da deneme yanılma yaparak sonunda bulmuştum.

4 Şubat 2012 16:36

teşekkür ederim meraklı dediğin gibi yaptım oldu nihayet:) ondan sonrada çabuk ilerledim, çok sürmedi bitti oyun.bence güzel oyundu tavsiye ederim.

4 Şubat 2012 19:00

rica ederim, yardımım dokunduysa ne mutlu.oyunu oynadığım gibi soru sorulursa daha güzel hatırlıyorum da zaman geçince hele başka oyunlara başlayınca unutuyorum :)

6 Şubat 2012 09:33

arkadaşlar oyunu bitirdim sizden ricam bu tarz başka oyunlar varmı böyle gizemli nesnelerle falan yol bulmalı çok eğlenceli eğer varsa paylaşırmısınız.teşekkürler

6 Şubat 2012 14:55

maylo en son Atlantic Journey: The Lost Brother ve Film Fatale: Lights, Camera, Madness! oynadık, onlar da güzel, tavsiye edilir...

7 Şubat 2012 02:42

Night fall Mysteries Black Heart CE oynadım bitirdim tavsiye ederim. öncekileride yükleyip oynayacağım :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template