Bedtime Stories: The Lost Dreams



Bedtime Stories: The Lost Dreams is a fun Hidden Object/Adventure game with 4 separate chapters. Explore wonderful dream locations, solve tricky puzzles and meet charming characters as you help an unaccomplished prima ballerina, genius detective, recognized chocolatier and famous adventurer. This family-friendly game is sure to please you with good sense of humor and amusing art and animation. 484.50 MB

System requirements:
OS: Windows XP, 1.7 GHzPentium 4 or equivalent, 512MB RAM, DirectX 9.0

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

7 Ocak 2012 13:31

mersi admin,birazdan yazarım nası bişeymiş bakalım...

7 Ocak 2012 13:58

oyun zorlayacak gibi....
-guide yok
-yapılması gereken şeyler sadece konuşmalardan anlaşılıyor
-hint sadece hos ekranında aktif
- alınması gereken objelerde cursor aktif olmuyor yani siz bulacaksınız

çok az oynadım ama benim gibi örümceği yakalayamadıysanız dışardaki süpürgemsi şeyi alacaksınız.

7 Ocak 2012 14:03

Oyun zor takıldım kaldım :(

7 Ocak 2012 16:18

meraklı, takıldığın yeri yazarsan yardımcı olabilirim

7 Ocak 2012 16:40

adamın olduğu ekranda,sehpanın üzerinde bir kağıt var bişeyler yazmamız gereken,bunun için koridordaki tablodan kalem alıp o nota tıkladığımızda resmin son parçası alınıyor.karşı kapı aktif oluyor ve tablonun aynısı oraya uygulanıyor.

7 Ocak 2012 16:53

Ben bi tane puzzle ı çözemedim su, sinir bastı kapadım :S

7 Ocak 2012 17:00

alala hangi puzzle yahu! bu arada puzzle yapamassan skip yap,sonra oyunu aç kapa o kısmı geçiyorsun.sanırım skip de sorun var böyle geçiliyor.

7 Ocak 2012 17:09

Skip çalışmıyo yav :( Deli oldum , buzlu bi yerde arılar bal yapmıyo diye elektrikli ısıtıcı çalıştırıcaz güya, puzzle ı geçmek ne mümkün ki çalıştıralım ısıtıcıyı:S

7 Ocak 2012 17:14

hmm oyunda bug varmı acaba forum sitelerine bakmak lazım.şöyleki;
posta kutusunu açtığımda bir zarf aldım ve yere düşer gibi oldu ama ivn.ye geçmedi.defterime geçti gibimi oldu acep? herneyse..deftere göre kablo falan bulmam lazım ama oyun tıkandı resmen.şimdi bu zarf inv.ye geçmedi,oyunda skip anca oyunu aç-kapa yapınca oluyor tüm bunların sonucunda bir bug kokusu almış gibi oldum.beklemedeyim efeemmm

7 Ocak 2012 17:18

o dosya geçiyor diary gibi yere bişeyler veriyor içinde , onda puzzle'ın çözümü vardı

7 Ocak 2012 17:23

Ağaçtaki kabloları almak için evin yan tarafındaki pencereden bıçak bulup keseceksiniz, sonra evin arkasındaki çalıları kesip bulduğunuz delikteki mekanizmaya kabloları ekleyerek içeri girebileceksiniz...

7 Ocak 2012 17:26

ağaçtaki kablo için ,kırık cama zoom,kenarda bir bıçak var o alınıyor ve onla kesilip evin solunda yerdeki bölüme takılıyor.(mersi meraklı)

ha bu arada benim oyun artık açılmaz oldu benden bu kadarmış :(((

8 Ocak 2012 22:10

süper "bedtime story" gelmiş diyordum ki en güvendiklerimin yorumlarını okuyunca oyunu indirmek için bir süre daha beklemeye karar verdim:)

13 Ocak 2012 17:30

tablo puzzle parçalarının yerleri:
kızın odasında
kahve makinesinin dibinde fareden sonra
tablodaki kalemle maestronun odasındaki kağıda çizince
maesteronun nota kağıtlarını toplayınca
kostüm odasında ortadaki sandık üzerinde nal gibim

bu tabloyu kapıya yaparken o ördekleri nası sabitleycez yaw?

13 Ocak 2012 20:48

2ci bölümde kasanın kodu.hani kediyi dart tabancasıyla uyuttuktan sonra açılan kasa
sağa 50
sola 25
sağa 0.7
sola 80

13 Ocak 2012 21:24

tapınak bölümünde oyun bozuldu sanırm. bir puzzle var ileride günlüğü verdiğimiz adamın durduğu ekranda. o ekranda yerden crowbar ile aldığımız tile o sağdaki yere kondu puzzle başladı.doğru yaptım sandım resim aldım .ama bi şey olmadı.oyunu kapadım açtım şimdi o ğuzzle da eksik kareler var.her kapayıp açışımda bir kaç kare daha eksiliyor.

buggy bu oyun buggy

13 Ocak 2012 21:31

hmm bu puzzle resmini koyuyorum ama oyun orda takıldı.baştan da başlayamam açıkçası

http://img820.imageshack.us/img820/6407/adszftv.jpg

10 Şubat 2012 23:01

4. Bölüm, 2. odda donmuş dev bir arı kovanı var. Sağdaki panel puzzle ı nı geçmeye çalışıyorum ama olmadı bir türlü. Nasıl bir sistem açacak onu bulamadım..

11 Şubat 2012 10:19

Aman aman hiç deme kuzeyybey, ben orda takılıp kaldım, pek fena,ne yapsam asla geçemedim :((

11 Şubat 2012 11:31

ne bu yahu yazılar klonlanmış :D silmek zorunda kaldım..

15 Şubat 2012 20:12

Meraklı arkadaşım, geçtim ve bitirdim desem :) Eğer gerekirse yardımcı olayım. Sis arkadaşım verdiğin resimdeki bulmacada e üst ortadaki 2 kareyi değiştirsen yeter. Boynuzlar uyumsuz olmuş.

16 Şubat 2012 17:59

Kuzeyybey nasıl geçtin arkadaşım helal olsun, ömrümü yedi o puzzle benim, valla resmini filan koyabilirsen siteye sevinirim, duacın olurum ne diyim :))

17 Şubat 2012 20:23

http://b1202.hizliresim.com/u/k/2tg1h.jpg

Şekil tam olarak bu. Yuvarlak içine aldığım kısmıda bir kez tıklayıp birleştirdinmi, çözülmüş oluyor. Ailecek çok zaman harcadık bizde :) Zaten kalanını geçmek 15 - 20 dk arası. Yinede oyunun keyfini bozmamak için anlatım yapmıyorum. Buralardayım yardım lazım olursa :)

17 Şubat 2012 23:23

kuzey;bu oyun artık eski sayılır..bence ne biliyorsan paylaş :)))

18 Şubat 2012 09:18

Sağol kuzeyybey hemen el atıyorum tekrar bedtime a :)))

18 Şubat 2012 10:07

Çok şükürrrr,bitirdim ve takıntımdan kurtuldum, yardım için çok teşekkürler kuzeyybey :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template