Temple of Life The Legend of Four Elements Collector's Edition



After an archeologist releases the element of water, it’s up to you to restore the balance of the elements in Temple of Life: The Legend of Four Elements! Scour Hidden Object scenes and solve perplexing puzzles to save the entire world! Find the artifacts and work as quickly as you can to stop the damage being done. Can you track down the element of water before it’s too late? Find out in Temple of Life: The Legend of Four Elements!653.64 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 671 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 21 yorum

11 Aralık 2011 14:35

4 elements diye günlerce bekledik match yerine hog çıktı :))bakalım nasılmış.

11 Aralık 2011 15:07

yaşasın :) hemen indirile...

11 Aralık 2011 15:29

görsel grafik süper.sanki oyun oynamıyor da film seyrediyorsunuz gibi. ama sanırım bu oyun salaklar oynasın diye yapılmış.
hint ve skip var.
üzerine strategy guide da var.
bunlar yetmezmiş gibi bir nesnenin üzerine geldiğinizde orda kullanmanız gereken nesnenin hem resmini gösteriyor hem yazıyor adını.
HOS sahnelerinde nesnenin adı üzerine cursor getirirseniz solda nesnenin şeklini falan değil birebir resmini gösteriyor.

bana habire hem resim hem yazıyla şunu şurda kullan bunu burda yap diyor anlayacağınız bu oyun.

11 Aralık 2011 15:34

he bi de sağdan soldan çıkan mumyaları vurunca hint oluyor

11 Aralık 2011 15:34

bu ne üleynnn protesto ediyorum bu oyunu yapanları..

imza:bizisalaksananoyunuoynayanşahıs :P

11 Aralık 2011 15:36

oyundan çıkarkende her buttona 2 kere basılıyor bende..demekki oyunun bünyesinde algılama sorunu var ki bizide öle sanmış :D

12 Aralık 2011 17:15

Bu oyun biraz iç bayıcı bu kadar da olmaz dedirten cinsten , sıkıldım bıraktım oynamayı...

13 Aralık 2011 04:39

bu oyunlara yeni başlayanları unutmayın lütfen. Kimse siz gibi, bizler gibi bir süredir oynamıyor. Ve de sizin gibi herkes ingilizce bilmiyor(sürekli bunu vurguluyorsunuz ya). Acemiler için salak sözünü kullanmanız da ancak sizden beklenir SİS..

13 Aralık 2011 13:01

benim ne demek istediğimi ve kimseye de salak demediğimi bence anlayan anladı BEYMUF. benim anlamadığım ise sizdeki nasıl bir yüzsüzlük nasıl bir arlanmazlık nasıl bir dalaşma isteğidir ki; yaptığınız ve dediğiniz onca şeyden sonra tarafımdan defalarca kovulmanıza rağmen hala bu sitede olup ( ki sürekli görüyorum girişlerinizi zaten ) yorum yazma bi de üstüne lafı tam tersinden anlayıp yazma cesareti göstermenizdir. içinizdeki bana hakaret etme isteği bu derece güçlü yani.eğer sonrasında defolup gidecekseniz gelin açayım chatboxdaki banınızı istediğiniz kadar küfredin.ama sonra yeterki gidip kendinize başka site bulun.burda eşelenmeyin bir daha.

13 Aralık 2011 13:16

ben sitede çok yoğun yorum yapmasamda her gün alışkanlık olmuş mutlaka siteye 1-2 kere bakıyorum.
Genel anlamda çok kaliteli bir paylaşım sitesi burası, şahsen tanımadığım halde, Sis nickli arkadaşımız her soru ve sorunda mutlaka elinden geldiğince herkese sabırla yardımcı oluyor.
tartışmaya katılıp taraf olmak adına yazmıyorum ama şahsi görüşümü belirtmeden de geçemeyeceğim, yukarıda yazdığı yorumu bende okudum ve bu itafın tamamıyle site içi uzun süredir paylaşımda olan ve aralarında doğal bir samimiyet oluşmuş arkadaşların birbirine bir tarz şakalaşması şeklinde algıladım.
zaten Sis nickli arkadaşın genel yorumlarına bakarsanız bence kimseye "salak" diyecek kadar kaba birisi oldmadığınıda kolayca anlarsınız.

13 Aralık 2011 19:50

Şebneme aynen katılıyorum, boşver kafaya takma sis meyve veren ağaç taşlanırmış...

15 Aralık 2011 12:38

sis seni seviyoruuzzzz...

15 Aralık 2011 17:53

allah allah ya fredinin kabusu gibi bu BEYMUF tam yok oldu diyosunuz, gene o meşhur yanlış anlamalarıyla sahnede.

şiii SU'cuğum yav ben hakkat salağım ya. O kadar imkan vermiş oyun hala oynamakta zorlanıyorum.

abuk sabuk şeyler yapıp sıkıntıdan oyunu kapatıp sona tekrar açtığımda yeniden sıkılıp gene abuk, sabuk şeyler yapıyorum.

falla ben bu oyunu bitiremiycem. daral geldi.

15 Aralık 2011 17:56

sitenin salağı ben olmak istiyorum tamam mı?
bitiremedim oyunu işte...
benden başka baş salaklığa talip olanı furrrumm.
Çöçe talip olursa onu furrrmam.
çünki o silahını daha öne çekiyo şansım yok yane.

15 Aralık 2011 17:58

yav sis neden ahududu ödülleri gibi bizde neden sitenın salağı ödülü vermiyoruz?

bak beni seçin falla kızmam ya. salağım çünki.

15 Aralık 2011 18:00

bozom;senden önce ben salağım bikere..sebebiyse oyunda takılıp 3-4 kere guideye baktım :)) eee....kadının ahı tuttu!

15 Aralık 2011 19:59

Ben direk sildim oyunu hiç açmadı beni, fazla mı kendini beğenmiş oluyorum şimdi??

15 Aralık 2011 21:41

oyunun 1.bölümü mısırda geçiyordu ve oldukça rutin, sıkıcıydı.ama daha sonraki mekanlar da oyundan ben şahsen bizzat kendim çok keyif alarak oynadım.özellikle puzzler kazık ama zevkliydi.puzzle içinden puzzle çıkıyordu.yine bizzat şahsen kendim ara sıra kopya çekmek durumunda bile kaldım.
imza:sonradanoyunusevenşahıs

16 Aralık 2011 14:59

BEYMUF IS NOT ALLOWED TO COMMENT ON THIS BLOG. EVERY COMMENT WILL BE DELETED.
BEYMUFUN YAZDIGI TUM YORUMLAR SILINECEK

17 Aralık 2011 12:58

BEYMUF ya gereksiz alınganlık yapmış.Ya da hesaplaşma derdinde..Bu kadar kişi bu lafa alınmıyor ve hatta gülüyor iken onun alınganlık göstermesi de ayrı bir soru işareti!

Neyse...

Oyuna gelecek olursak,oyun hoş bir oyun.boş zamanı olan oynayabilir.Oyunun zorluk derecesi sıfır.Her şey yazılı ve görsel manada açıklanıyor.Ben bıraktım..Ama ev halkı oynuyor.:))

Teşekkürler "sis"

2 Ağustos 2012 15:50

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template