Shaolin Mystery 2: Revenge of the Terracotta Warriors



Save your people from an invading force in Shaolin Mystery: Revenge of the Terracotta Warriors! Travel dangerous mountain roads, visit Shaolin temples, free a mighty dragon, and save your village in this exciting Hidden Object game! Find useful items as you search beautiful locations and explore ancient China. Will you work quickly enough to stop the Terracotta Warriors? Find out in Shaolin Mystery: Terracotta Warriors. 266 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ONCEKISI ICIN

Shaolin Mystery Tale of the Jade Dragon Staff
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

23 Aralık 2011 15:50

teşekkürlerr..bakalım nasılmış :)

23 Aralık 2011 16:15

güzel oyun,guide yok ama hint yardımıyla oyun akacak gibi ama en sinir olduğum şey oyun aşağı alınmıyor

24 Aralık 2011 10:05

En üstteki link çalışmıyor, bilgilerinize...

24 Aralık 2011 12:21

meraklıturşucu arkadaşım link çalışıyor ama filefactory bende de açılmıyor DNs ayarları ile ilgili bir işlem yapılınca açılıyor - o site sanırım şu yasaklı sitelerden - sanırım sende de olan sorun aynı o nedenle sende de site hata vermiştir

24 Aralık 2011 12:47

linklerin hiç birinde sorun yok,dns ayarlarını yapman lazım meraklı,ha bu arada oyundaki puzzler o kadar kazık ki ( benim bünyeye göre) oyundan keyif alamaz oldum.sadece hiç oyunum yok diye takılıyorum valla .....

24 Aralık 2011 13:41

Filesonic linkleri iyi çalışıyor, bi de ondan konsa fena olmaz diyecektim :) yani adminimize zahmet olmazsa, ben dns ayarı yapamıyorum, sonra bazı resmi sitelere giremiyorum (meb gibi)

25 Aralık 2011 18:22

evet meraklı, bende genelde en sorunsuz Filesonic den indiriyorum; ya da mediafire de fena değil partlı olanları parallel indirebiliyorsun
1. ve 2. bölümü indirdim bakalım nasılmış şimdilik güzele benziyor:

26 Aralık 2011 11:20

şirin mi şirin, sevimli mi sevimli. Oynayın bence.

26 Aralık 2011 15:21

oyunun 1. bölümünü sevdim 2. si de bana güzel geldi ama az da olsa takıldım eğer benim gibi takılanlar olursa diye oyunun Bigfish de walkını buldum buradan bakabilirler;
http://www.bigfishgames.com/blog/shaolin-mystery-revenge-of-the-terracotta-warriors-walkthrough?npc=social&npv1=eng&npv2=fr&npv3=bfg&npv4=eng&npv5=shaolinmysteryrevengeterracottawarriorswt&npv6=20111226&npi=engfrbfgengshaolinmysteryrevengeterracottawarriorswt20111226

8 Haziran 2012 09:32

2011 yılına ait yüklenmiş oyunları indiremiyorum. Linkleri yeni kaynaklardan yenilenemez mi?

8 Haziran 2012 16:20

mümkün olduğunca ölü linkler yenilenmektedir. file factory açamıyorsanız ya DNS ayarı yapın ya da hosts dosyasına ekleme yapın.google araması ile öğrenebilirsiniz.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template