The Secret Order: New Horizon



Reveal the secret legacy of The Order of the Griffin and restore Sunward City in The Secret Order: New Horizon! Sarah Pennington lives in a metropolis ruled by a corrupt government. When an assassin attempts to kill her she is saved by her nephew who claims to be from the future! Now, Sarah must follow in her father’s footsteps and return Sunward City to its once prosperous state in The Secret Order: New Horizon, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! 700.51 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 728 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

17 Aralık 2011 14:25

MEDIAFİRE LINKS WİLL BE ADDED SOON

17 Aralık 2011 17:32

saol admin bi deniyelim bakalım.

17 Aralık 2011 17:39

güzel oyun..arada konuşmalar var sıkıyor adamı.hos ekranında yazılarda,objelerde küçük.ekranın sol altındaki ekrana bakınca o an ne yapmamız gerektiğini söylüyor.zaten hint de yapılsa aynı şeyi yazıyor.
biraz oynayınca bir defterimiz oldu.defterde bazı yuvarlaklar var sanırım oralara birşeyler kondukça defterin fonsiyonu artacak.
şimdilik durum budur!

17 Aralık 2011 18:54

asansörün ordaki mazgaldan aşağı indim, duvardaki yazıya sprey sıktım bi şifre verdi, elimdeki demir çubukla şifreye uygun duvardaki bi tuğlayı söktüm ordan asansörün tepesindeki gerekli parçalardan biri çıktı, ileri gittim ordaki direk gibi şeyi gösteriyor hint ama elimdeki malzeme oraya uymuyor orda kalakaldım...

17 Aralık 2011 20:51

asansöre nasıl gittiniz? ben ekskavatörü buldum ama yeri delemiyorum...ilginç bir oyunmuş....

17 Aralık 2011 20:56

anahtar bulup ekskavatörü çalıştıracaksınız önce sonra x işaretli yeri deliyorsunuz

18 Aralık 2011 00:40

MEDİAFİRE LİNKLERİ EKLENDİ

18 Aralık 2011 00:48

THANK'S FOR MEDİAFİRE LİNKS

18 Aralık 2011 10:16

oyunu bitirdim güzeldi.tavsiye ederim.bulmacalarda zor değildi.

18 Aralık 2011 11:19

yer altındaki totemin üstündeki düğmenin çalışması için mazgaldan yukarı çıkın, asansörün oraya giden yol üstündeki üstüne kalas koyduğumuz yarık olan yerde sağda bir boşluk var oradan elinizdeki olta ile totemin üstündeki aslanın pozisyonunu değiştiriyorsunuz ve aşağı inip düğmeye basınca çalışıyor, ben burda epey bi arandığım için bulunca ipucu vereyim dedim :)

18 Aralık 2011 11:43

Ben bitirdim oyunu, oynayacaklara kolay gelsin, güzeldi ama çabuk bitti :(

18 Aralık 2011 15:21

şu spreyli yerde ki tuğlayı zor buldum,alttan 5.ve üstten 8. tuğlaymış.(nal gibi kod yazılı olmasına rağmen)

güzel oyundu sırada ki lütfen :))

19 Aralık 2011 03:44

önce biraz sıkıntılı gibiydi ama sonradan güzelleşti oyun..Kız geçmişe döndü ve zamanı tersine çevirdi..Tabi bizim sayemizde :))) Mutlu son!

Bazı yerlerde "su" 'nun dediği gibi gereksiz takılmalar yaşamış olsakda oyunda yine de bitirmeyi başardık...
Teşekkürler Admin..

Yeni hafta,yeni oyunlar demek :)))

20 Aralık 2011 16:28

Arkadaşlar ben buzdolabından obje toplarken takılı kaldım çünkü dondurma kaşığını benim ekranım göstermiyor. bigfish de resme baktım benim ekranımda o kadar geniş görünmüyor o sahne. buzdolabının dışını göremiyorum. hint yapıyorum dondurma kaşığının olduğu yeri gösteriyor ama ekranıma sığmadığından göremiyorum, dolayısıyla alamıyorum...

20 Aralık 2011 17:13

swan ekran grafik özelliklerinde pixelle oynayarak deneme yanılma ile uygun ekran boyutu bulmayı deneyebilirsiniz

21 Aralık 2011 01:46

evet hallettim sonunda ve bitti..güzel oyundu, teşekkür ederiim!

21 Aralık 2011 21:38

bende dün oynadım fena değil güzel bir oyundu sıkılmadan rahatça oynanıyor ama nedense bana kısa geldi ve sanırım her halde - oyunun finalinden anlaşılan - bunun bir 2. bölümü de olacak gibi

22 Aralık 2011 07:36

iidare eder oynadık işte. bu kadar kıssa oyuna acaba niye bu kadar uzun hazırlık yapmışlar. görsellik açısından güzeldi. gerçek resim gibiydi bazı yerler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template