Mutlu Yıllar 2012



Tüm site üyelerimize sağlıklı ve mutluluk dolu bir yeni yıl dileriz.Mutlu, sağlıklı, huzurlu, başarılı ve bol oyunlu bir yeni yıl geçirmeniz dileğiyle...
Ayrıca 5 Ocak 2012 tarihinde sitemiz bir yaşını daha bitirecektir. 5 Ocak 2009 da başlayan oyun,eğlence,sohbet ve huzur yolculuğumuzda bize katılan herkese teşekkür ederiz.

P.S. by Admin:

Happy new year wishes for every one who has been on this site with us as we take fun and enjoy of games.





Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

30 Aralık 2011 11:28

Çok güzel olmuş elinize sağlık.
Sizin ve siteye katılan tüm arkadaşlar için 2012 tüm beklentilerinin gerçekleştiği bir yıl olsun...sağlık ve huzur dolu günler getirsin

30 Aralık 2011 13:24

hepimize önce sağlık,sonra huzur diliyorum sevgili arkadaşlar...ve umarım hiç oyunsuz kalmayız :)

30 Aralık 2011 18:20

herkese,bütün oyun sever arkadaşlarıma mutlu bir yıl diliyorum...yeni yılda herşey gönlünüzce olsun...

31 Aralık 2011 05:17

Site şekerleri,
Şu anda sizler uyanma öncesindeyken ben gece 22.00 civarları yorgunluktan düştüğüm bir saatlik uykunun diyetini hala uyuyamama şeklinde ödemekteyim.

Sabah 9 da oğlumu dersine yollamak üzere kalkıp ardından gece 3-4 civarları bitecek bir maratona gireceğim.

Siz yarın son yılbaşı gecesi hazırlıklarınızı yaparken ;ben sanırım tükkanda son kalan süsleme çanlarını boynuma asıp delirme moduna girmiş olurum.

Hepinize:

bizle oynayan;

yorum yazan-yazmayan;

kendi şahsi sorunlarını bizlerde temize çekmeye çalışıp da izin vermediğimizde siteden adabınca veya edepsizce giden;

beni kendisini banlamak zorunda bırakan;

SİTENİN AMACINI ANLAYIP DA BUNA GÖRE SADECE İKİ LAFIN BELİNİ KIRALIM,EĞLENELİM;KALANIN AMACI OYUN ZATEN DİYE MOTTOMUZU PAYLAŞAN;

yazdığı tüm oyun yorumlarıyla çözümlerde herkese yardımcı olanlar;

yeni ve eski tüm üyelerimiz,yeniler sakın alınmasın sizlerle de süper güzel bir oyundaşlık kurduk;

ama neredeyse 5 seneyi geçmiş bir dönemde benim bu oyun sevdamda bana hem arkadaş hem yoldaşlık eden,
*Şekom -Su-Kupakızı
*Bozom
*D@phne
*Kukis-beşamel
*Fleur de Lyss-DRflör
*Kozet
*Ege
*Sinirli
*Cadilaz
*Medusan
*Meraklıturşucu
*Sebnem
*Ciğdem
*ayhancelik
*hazovir
*kıvırcık
*sdkaa
*metin
*cudikızım
ve bizle oyun oynayan aklıma gelmeyen tüm diğer oyuncular

tüm isimleri hatırlamama imkan yok,lütfen kimse alınmasın.

ama bu sitenin, yorumlarınız ve varlığınızla ilk türkçe HOG ve ADVENTURE sitesi olarak kopyalarından ayırd edilmesine hepiniz katkıda bulundunuz.

hepinize sonsuz teşekkürler ve yeni yıldan istediklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle.

Admin,
thanks for your efforts for this site. we hope to see you here in new coming year.

31 Aralık 2011 10:23

sevgili sis
senin sayende arkadaşligi dostlugu hoş görülügü ögrendim
derdimize ortak teselligi sende buldum
seninde yeni yilini kutlar ailenle saglik ve mutluluklar dilerim
tüm arkadaşlarinda yeni yilini kutlar nice yillar sevgi arkadaşlik
sihhat ve mutluluklar dilerim

31 Aralık 2011 10:28

sevgili admin
yeni yilinizi kutlar nice seneler hep beraber
olma dileyiyle mutluluk ve saglikla

31 Aralık 2011 13:38

herkese bütün site yöneticileri ve site oyuncularına huzurlu mutlu sağlıklı bir yıl dilerimm..iyikiii varsınızzz

31 Aralık 2011 17:49

Nice mutlu yıllara,sitemize de nice mutlu yaşlara..Sevgili Sis,bu site diğerlerinden ayırdedilebiliyorsa en büyük pay senin,mutlu yıllar.

2 Ocak 2012 14:40

Asıl bizler başta Sis ve Admin olmak üzere tüm site emektarlarına yardımları ve bizleri bu güzelim oyunlarla tanıştırdıkları için sonsuz teşekkürlerimizi sunarız, nice nice yıllara birlikte sağlık ve huzurla, mutlulukla inşallah...Sevgili site sakinleri, 2012'de kalplerinizin alabileceği kadar sevmeniz ve her zamankinden çok daha fazla sevilmeniz dileğiyle.............

5 Ocak 2012 01:28

Bu dün yediğini unutan balık hafıza siteyi doğuruşunu o kadar net hatırlıyor ki.
Pazar günüydü. 4 ocak.Bir iki gündür sitenin kuruluşuna ortak başladığımız (ve hadi hakkı geçmesin beni bu oyunları ilk nasıl download ederim vs konusunda bilgilendiren Esra ile) bir kaç gündür konumuzdu siteyi açsak açmasak olayı. Oyunların sadece yabancı sitelerde yorumlanması, (hatta bozo o zaman bizden uzakta idi,iletişimimiz kopuktu ama ben onun downda kuramadığı bir oyunla ilgili yardım isteyen yorumlarını ve nasıl kimsenin anlamadığı ya da anlasa bile el atmadığı yorumları okuyordum),siteyi kursak yeterli zaman ayırabilirmiyiz düşünceleri. Öyle böyle derken ben akşamın bir vaktinde blog adresini temin edip ilk temayı koydum. Önce girilen bir iki deneme postu ve gece 12 sonrası yani 5 ocak tarihine sarkan ilk oyunu koymak.
İlk başlarda esas merkezimiz şimdi kapalı olan odaoyunu724 adresimiz olduğundan buraya sadece oyunları koymaya uğradım. Bu arada Esra ile site ortaklığımız sadece 2-3 gün sürmüştü. Sonra zaman içinde baktım ki hem site hiti yükselmeye başladı hem de insanlar türkçe yazabildikleri için ve cevap alabildikleri için yorumda soru sormaya başladılar.Bunun üzerine siteye şimdi kullandığımız değil ama saatte 60 msg kotalı bir chat box koydum. Ki o chat box koymamla ve insanların anında online olarak yardım alabilmesiyle site de tümdem uğrak yeri haline geldi.
21 aralık 2009 da oynanan Green Moon oyunu ile site hem günlük 5 bin tekil girişe koştu, hem de bizi duymayan kalmadı bu oyun aleminde.
Zaman içindeki baltalama çalışmaları ( ki bu konuları açmaya artık ben gerek görmüyorum, olayların failleri hala sitenin düzenli izleyicilerdir) bile engelleyemedi.

An itibariyle eski-yeni,yorum yazan-yazmayan,bizi yapıcı eleştiren-sadece yere çalmayı arzulayan,amacı sadece ama sadece oyun,sohbet,eğlence,öğrenmek olan eski-yeni tüm üyeler;

hepiniz iyi ki varsınız...

5 Ocak 2012 09:18

Biraz geç oldu ama kaç gündür hiç yazma modunda değildim de ondan efendim.
öncelikle SİS'ime beni çok eskilere götürdüğü için çok çok teşekkür ediyorum. Ben balık hafızalı olduğumdan çok şeyin ayrıntısını unuturum. Sanmayınki biz 2009 dan beri tanışıyoruz. hayır çok önceleri var. İyiki sis'imi tanımış sevmişim. siteden önce sisi seviyorum sona siteyi. oda bizi ve beni seviyor biliyorum. kaybolsak naparyapar bizi bulur. İki eli kanda olsa istenen yardımı yapar. müthiş zeki bir insan olduğundan bazı israrlı gerzekliklere keskin çıkışları hep tarafımdan kayıtsız şartsız desteklenmiştir. Bazen sabırtaşı denen nesnenin çatlatılmasının iyi bişey olduğuna inanıyorum.

kasıtlı olmayan bilmemezlik durumlarında bu site ve sis sonuna kadar tüm desteklerini oyunculara sunarlar. Gönlünüz rahat olsun yıpratma ve karalama amaçlı olmayan her soru yanıt bulur.

Derken, derken aslında daha diycek çok şey var derken esas konu yeniyıl kutlamamı da gecikerek yapıp ben bu sayfadan tüyerim abi.

Geçmiş yeni yılınız mübarek olsun he he.

5 Ocak 2012 09:20

sis ve su facebooka takılıyosanız sizi ekleyip arada sırada okeye davet etmek isterim. Çöçe ve medikal ekli bende nası becermişsem hatırlamıyorum. siz yoksunuz ama annem.

5 Ocak 2012 14:28

bozocum;benim feysim yok,ha bi ara vardı, çook önce ama sona kapadım.bu sosyal zımbırtılarla pek aram olmadı.ilgi olmayınca vede tam hakkının vererek girmeyi unutunca bir anlamıda kalmıyor.sisin demesiyle bi gugılpılas açtım.onu bile unutuyorum...amannn ben sosyal paylaşım olmuşum zaten :P
(nan bu aip bi laf gibimi oldu ne ? amann(2) olursa olsun)

11 Ağustos 2012 04:43

Ahahah ne güzel şeyler yazmışız nan :)

38msbo38
4 Eylül 2012 15:03

Way Be Aradan Ne Kadar Zaman Geçmiş Ve Hala Konuşuluyor Helal Olsun!..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template