House of 1000 Doors: Family Secrets Collectors Edition



Exclusive New Hidden Object Game from Alawar/Five.BN Games.Author, Kate reed meets her dead grandmother, who tells her about a haunted house that will appear at midnight on Badlow Island.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

4 Aralık 2011 23:26

oyun güzele benziyor. grafikleri benim sevdiğim tarzda.henüz başındayım HOG görmedim ama ilerleyen sahnelerde olabilir.hint yapmanız gerekeni gösteriyor.ayrıca strategy guıde var.çabuk bitecek tarzda bir oyuna benziyor. bakalım ... :0)

5 Aralık 2011 12:44

bende dün akşam indirdim filesonicten çok hızlı indi şansıma:)
oyun bence de sakin ve güzel teşekkürler sis

5 Aralık 2011 15:44

Güzel güzellll.....:)

6 Aralık 2011 12:28

Oyun superdi. Tesekkurler.

7 Aralık 2011 20:38

Sincapın yuvasındaki gemleri alamıyorum :((( orda kaldım imdakkkkk....

7 Aralık 2011 20:57

meraklı;tabikisi alamassın :)) önce fındık yada ceviz işte herneyse onu bulacaksın,sonrada ceviz kıracağıyla (mutfaktaydı) kırıp vereceksin.

7 Aralık 2011 23:32

ben de alamadım gemleri. sincap fındığı aldı indi aşağıya ama gemler alınmıyor iki farklı profilde oynadım ikisinde de aynı şey oldu
oyunu yükledim flash bellekten kızım kendi bilgisayarına aktardı o gemleri aldı ama ben maalesef alamadım oyun yüklenirken hata oluşsaydı kızım da aynı problemle karşılaşırdı anlamadım gitti.

7 Aralık 2011 23:36

aysberg guidedan kontrol et bir şeyler eksik kalmış olabilir.ben bugün oynadım ve sorunsuzdu.

8 Aralık 2011 08:28

Valla fındığı aldı sincap ve resmi de verdi ama gemler alınmıyor ne yazık ki :(((( aysbergin de dediği gibi bu oyunda bug mı var???

8 Aralık 2011 15:38

ya acaba o gemler başka bir obje yardımıylamı alınıyordu? oyunları bitirip uninstall ettiğim an bünyede de uninstall oluyor :S

8 Aralık 2011 20:39

Valla ben tüm objeleri denedim, cıkısss olmadı anacım..

9 Aralık 2011 00:09

çocuğun odasındaki asılı kuş nedir acaba geçemiyorum ışıklar yanıp sönüyo nasıl olucak yardım lütfen

9 Aralık 2011 01:11

oki o ışıkların şeklini bulmalısın önce. yanlış hatırlamıyorsam bir yerden teleskopla mı ne bakıyorduk.guide var oyun içinde oradan kontrol edebilirsin

9 Aralık 2011 10:47

sonunda bitirdim oyunu ... dün akşam üzeri yükledim. az öncede bitti başka bu tarz oyun var mı ?

9 Aralık 2011 15:08

bedirhan; sitedeki hog'ların çoğu böyle zaten.hangilerini oynadın bilmiyorum ama '9 The Dark Side Collectors Edition' oynamadınsa tez başla :)

10 Aralık 2011 14:13

Oyunu diğer pc ye yeniden kurup yemedim içmedim yeniden oynadım ve bu sefer uyuz sincap gemleri verdi :D

15 Aralık 2011 17:41

bazen zorlandım ama bence güzel oyundu. teşekkürler.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template