Exorcist II



Can you save the soul of a possessed girl and lay bare the secret behind the evil curse?
The Ghostfighter estate seems to be the center of a cloud of diabolical deeds… Could your former mentor really have fallen victim to demonic seductions? Unravel the mysteries of the mansion, but be careful not to stray too far from the light!Can you save the world - and your soul - from demon’s claws and darkness everlasting?212 MB |

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN:
Exorcist
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 70 yorum

13 Aralık 2011 10:34

indiriyorum hemen :)

13 Aralık 2011 11:28

daha önce oynamadıysanız eğer bu oyunun daha önceki bir serisi de var bu sitede
http://hiddenobject.blogspot.com/2010/08/exorcist.html?showComment=1323768337076#c4781273571042522248

13 Aralık 2011 13:30

Sis filejungl linkinde sürekli sorun yaşıyordum yarısında durup hata veriyordu filefactory de açılmıyor bende tam yazacaktım ki şimdi, baktım filesonic linki eklemişsiniz çok teşekkür ederim :-)
birde 1. bölüm linkide ultra sonic bir hızla yenilenmiş onun içinde ayrıca teşekkür ederim, emeğinize sağlık.

13 Aralık 2011 13:46

sebnem eğer bu file factory açamama sorununu çözmek isterseniz ( açamayış sebebiniz mahkeme yasaklı bir site olması ve sizin de DNS ayarlarınızın otomatik yapılandırılmış olması. DNS değişikliği yapmayı kimseye önermiyorum artık bu son 22 kasım internet yasası durumu hala net olmadığı için.) DNS değişikliği yapmadan altta yazılanları uygulayıp file factory sitesine erişim sağlayabilirsiniz.

Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını sağ tıklayın ve birlikte açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)

Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım

13 Aralık 2011 15:29

sis bilgi için teşekkür ederim, ben bir kere bu DNS ayarlarına filefactory eklemeye çalıştım muhteşem bir başarısızlık örneği ile (pc hiç bir siteyi açmadı sanırım bende türümün son örneklerinden olacağım pc konusunda) sonuçlandı şimdi yeniden eşimin gazabını üzerime çekmemek için korkumdan eleyemiyorum ayarlara:-)
bir de merak ettim kasım yasası nedir yani bu siteleri eklemek genel olarak sakıncalı mı??

13 Aralık 2011 22:15

oyunla ilgili yazılmamış bende onu yaziim bari..
-oyun güzel,guide yok,hint olmasaymış şahsen ben takılabilirmişim.

14 Aralık 2011 09:20

Evet evet suya katılıyorum baya güzel oyun, bi yerde takıldım odaya girilen kapı var, üstünde 3 kanat, hint orayı gösteriyor odaya giriyorsun haydaa tekrar geriyi gösteriyor ileri geri ileri geri kafayı yedim, neyse başka bi yerde bişeyler buldum da kısır döngüden kurtuldum sonunda püffff....

14 Aralık 2011 10:12

havuzun içinden devamlı kurbağa gözü al diye hint gösteriyor kaç kere aldım unuttum, kurbağa gözünü alıp kullanalı ohooo, bu oyunda hata mı var bişey anlamadım, hiçbişey olmayan yerleri gösterip duruyor habire...

14 Aralık 2011 12:40

meraklı;bencede oyunda bazen takılma oluyor şöyleki;hint yaptığımız zaman gösterilen yerde o an yapılacak birşey olmasada orayı gösterebiliyor yada biten bir yer hala aktif olabiliyor ama bu oyunun akmasında herhangi bir sorun yaratmıyor.güzel oyun keyifle oynuyoruz efendim :)

14 Aralık 2011 13:37

yapmam gerekenler:
-kelebek avlamam lazım ama ortada kelebek yok
-kahve makinasına lever lazım
-sonra büyüteç de lazım
-şu yatakta yatan abiyi uyandırmam lazım
-aynaların olduğu mekanda soldaki yeri yakmam lazım

hiç bişey yapamıyorum!inv.de kelebek ağı-alkol şişesi-haç-bıçak-boş şişe-viski şişesi-t.vida-ayna-crowbar la dolaşmaktayım.
bu bitkileri kesen makasımla nereyi kesecem?

14 Aralık 2011 13:39

exorcist 2 de takıldım, onun yerine exorcist 1 oynuyorum ben de :)

14 Aralık 2011 13:59

meraklı sen nerde takıldın?

14 Aralık 2011 14:11

dur bi bakayım nerde takılmışım

14 Aralık 2011 14:14

elimde haç, tornavida, bıçak, winged broch, toad eye, yağdanlık, su kovası, crowbar var ve evin içinde dışında hep aynı yerleri gösteriyor dönüp duruyorum bişey bulamıyorum :(

14 Aralık 2011 14:19

mahzene iniyorum seraya doğru git diyor, seraya çıkıyorum aşağı in diyor, laboratuvardaki alkol ve çakmağıda bulamadım henüz :S

14 Aralık 2011 14:23

su bahçe makasıyla evin 2. katının balkonundaki dalları kesip 2. ball alacaksın.. sonrası devam ediyor zaten...

14 Aralık 2011 14:26

ben o metal topları buldum ve o puzzle ı çözdüm gerisi gelmiyor, bütün mekanları sürekli fellik fellik dolanıyorum bişey bulamıyorum

14 Aralık 2011 14:38

laboratuvardaki soldaki makinadan crowbar kullanarak kahve makinası leveri alacaksın. ortadaki su kabına şişedeki suyu döküp ordan da sanırım hatch key alıyoruz. serada karton kutuların arkasında yerdeki kapağı hatch key ile açıyoruz.. crowbar ile de içindeki sandığı açıyoruz. kelebekleri seradaki bitkiye veriyoruz. bitkinin dibine de potionu döküyoruz..

14 Aralık 2011 17:28

antik;çok teşekkürlerrr....
oyunda aktif olan yerler sadece büyüteç çıkarak olmuyor,bazı yerlerde sadece yazı çıkıyor yada cursor aktifleşiyor.benim bahçe makası kullanmam gereken yerde ne yazı çıkıyordu nede cursor aktifleşiyordu o yüzden atlamışım.

14 Aralık 2011 17:41

-şu aynalı yerde,soldaki aynalı zımbırtı -distilatör-denen objeyle yakılıyormuş.çakmak yada kibrit aranıp dururdum.
-şu kurbaa gözü aldığımız havuz devamlı aktifdi bende orda bug var sanıyordum değilmiş.inv.deki boş şişeye ordan zehirli su dolduruyoruz ki ağaca dökelim.

14 Aralık 2011 17:43

alkol ve çakmak hiçbir yerde yok.. takıldım kaldım ..

14 Aralık 2011 17:53

-uyuyan abinin orda,solda açılan labrotuar,kitaba sondan bir önceki madalyonu koyduktan sonra aktifleşiyor.
-daha sonra sülfür,yoncalar,çekilmiş kahve ve alkol şişesini koyuyoruz masaya
-yapılan yeşil sıvı da abimizi uyandırmak için...
sıvıyı verdikten sonra geçilen mekanda ki itemleri aldıktan sonra oyunda sorun oldu.inv. yukarı çıkmadığı için gerekli objeleri kullanamadım.

14 Aralık 2011 17:54

antik çakmak yok zaten,distilatör denen uzun çubuğumsu bir objeyle yakacaksın aynalı mekanda soldaki aynalı yeri...

14 Aralık 2011 17:58

arkadaslar shower odasına giremiyorum.. elimde anahtar var ama anahtarı sokacağım yer bozuk.. tornovida da var ama vidayı nereden alacağım hint e basıyorum kapıyı gösteriyor.

14 Aralık 2011 17:59

sdkaa;o kapıya girebilmen için önce küçük bir vida bulup kapıya takman lazım

14 Aralık 2011 18:00

oyunu kapatıp tekrar açınca neyse inv. düzeldi.

14 Aralık 2011 18:02

tamam da o vidayı nerede bulacağım aradım taradım yok

14 Aralık 2011 18:11

valla sorduğun yer oyunun ortalarıydı sdkaa,o yüzden hatırlayamam o kadar çok şey buldukki :)

oyun bitti! kitaba konacak son madalyon,balıklı akvaryumlu mekandakiler yapıldıktan sonra alınıyor.
sonuç olarak oyun hakkında şunu diyebilirim;
-oyun güzel ama bazı yerlerde oyunun akmasını engellemesede bug var.oyun bittiği halde inv.de bıçak,haç,t.vida kaldı.birde oyunun en başında bir kapıda kanatlı şekiller vardı.onlardan birisini biz buluyorduk,diğerlerinide şekillerini yapıyorduk.mesela o kapının kanat şeklindeki objesi alındı ama kapıya hiç takılmadı.kapı o takılmadan açıldı.
-darlandıkça yapılan hintlerde bazen işe yaramıyor.siz dikkatli bir şekilde çıkan yazıları okumak zorundasınız,cursorun aktif olduğu yerleri kaçırmamak lazım.

14 Aralık 2011 18:27

su; çakmak ve alkol laborutuvarda gerekli.. aynalı yeri geçmiştim zaten..

14 Aralık 2011 18:31

alkolü de bulamadım :((

14 Aralık 2011 18:33

antik;lab.da malzemeleri sırayla koyduktan sonra -yoncayı ezip-soldaki şişeye alkolu koyuyorsun.daha sonrada boruları takınca o zaten alev alıyor.

14 Aralık 2011 18:34

ooo alkolü çok önce bulmuştum inan hatırlamıyorum yaaa....yanlız şu kapısında tahtalar olan,merdiveni sağa sola çektiğimiz yerde sol altta toprakda alkolle ilgili bir yazı çıkıyordu acaba ordanmı aldım naptım yav.

14 Aralık 2011 19:04

tamam çiviyi buldum şatoda üst katta yatan adamın olduğu odada aynayı söküp aldığımız yerden çıkıyor o vida. ben almadan direk çıkmışım.

14 Aralık 2011 23:18

bu oyunu oynayan arkadaşlar sinir oldum yardım lütfen:(
ya altın top mu ne lazım bulamadım ama onu geçtim şatoda 2. katta hasta adamın odasına girmeden karşıda bir cam var dışrıdan sürgülü onu aç diyor bana hint ama bir türlü açamadım ya...1 saattir dolan dolan başım döndü bulamadım camı nasıl açacağımı:(((

14 Aralık 2011 23:25

o camı mıknatıs bulup mıknatısla sürgüyü açarak açabilirsin

14 Aralık 2011 23:30

yardım için çok teşekkür ederim,
elimde mıknatıs var ama sürekli ing olarak bu işlem yalnış diyor:(
birde anlamadım neden??? birde alt katta örümcekler var mekanizmayı gösterip duruyor ne yapılacağını anlamadım:((
ya oyun son 1 saattir işkence gibi oldu bakalım şimdi mıknatısı inatla yeniden deneyeceğim cama inşallah bu sefer olur

14 Aralık 2011 23:37

nihayet uzun uğraşlar sonunda camlı kapıyı açtım yerde cowbarı kullanıp bir top var onu aldım ama 2 tane lazımmış bu toplar şimdi de 2. topu arıyorum birde o camlı kapıdan girilen terasta masa üstünde bir kitap var içinde bir şey var diyor ama nasıl alınacak anlamadım ağaç gibi yerde de parlayan bir nesne var ama onuda ne yaptıysam alamıyorum:(((

14 Aralık 2011 23:43

neyse bu aşamayıda geçtim ama benim gibi takılan olursa diye yazıyorum:
1- sürgülü camı açmak için mıknatıs kullanılacak
2 açılan terasta ki masa üstünde kitap var onunda içinde bulunan nesne yine mıknatısla alınıyor - bu nesneyi hasta adamın odasındaki mücevher kutusuna monte edip oradan pudra kutusu ve lever alıyoruz
3- terasta yerde ki tahtaların arasında sıkışmış olan nesneyi (top9 cowbarı kullanıp alacaksınız

15 Aralık 2011 00:09

arkadaşlar lütfen yardım şimdide labarotuvarda ki masaya kahve, yonca, sülfür ve cam tüp koydum ama aktifleşmiyor eksik bir şey var ama ne olduğunu bulamıyorum hint de sağolsun hiç yardımcı olmuyor az kaldı yani sileceğim oyunu:((( takıldım son aşamadayım ama ilerleyemiyorum bir türlü

15 Aralık 2011 00:19

neyse sonunda buldum çözümü;
inv. olan wateringcan ile yeniden terasa gidip askıda duran çiceği suluyorsunuz ve oda yeşillenip açıyor alkolüde oradan alıyorsunuz sonra yeniden lab. inip iksiri yapacaksınız ( ha yapmasanız daha iyiymiş çünkü şeytan sizi kandırmış:-D )
sonra o iksiri hasta adama veriyorsunuz

15 Aralık 2011 09:14

sebnem ben de çok dolandım o ev içinde ve çevresinde, bu oyunun hintleri bi garip, anlayabilene kadar akla karayı seçiyorsun, bi de aynı yerleri devamlı gösteriyor, sanırım kafası karışık bu oyunun ama sonunda çözüyorsun , ben çözdüm rahatladım, çözemesem içime dert olurdu :))sana da kolay gelsin başarılar, tüm exorcist oynayanlara sabırlar diliyorum bu arada...

15 Aralık 2011 13:09

teşekkür ederim meraklı bende gece uzun uğraşlar sonucunda bitirdim oyunu gerçektende biraz dolanbaçlı bir oyun ama keyifli oynayan herkese iyi eğlenceler dilerim
bu arada bunun 1. bölümünü oynamamış olanlara tavsiye ederim bana göre alıştığımız HOG lardan biraz farklı ve o da çok keyifli bir oyundu

15 Aralık 2011 15:06

ahh şu adamın uyuduğu odada yatağının tam karşısında topu koyarak aktifleştereceğimiz puzzle varya kapıda.tek topu koydum 2. sini istiyor ama saatlerce geriye gidemedim geride ayak göstermiyor kapıdan uzaklaşamıyorum :s

15 Aralık 2011 15:21

ayak işareti olmadanda geri dönebiliomuşuz :P

15 Aralık 2011 15:25

pinar sultan; eğer 2. topu ararsan kiben çok aradım hasta adamın odasına giden koridorun sonunda ki camlı kapıyı geçtiğinde açılan terasta kırmızımsı parıldayan bir nesne var o 2. top onu oradan alman gerekiyor ki oyun ilerleyebilsin

15 Aralık 2011 15:46

çok teşekkürler şebnem onu buldum şimdi adama hazırladığım karışımı verdikten sonra başka bölgeye geçtim otomatikmen inventorymi açmaya çalışıyorum o kısma basıyorum açılmıyor ordaki elmayı yere koycam ama açılmadı için hiç bişey yapamıyorum :(

15 Aralık 2011 16:21

pınar;sanırım 25. yorumda yazmışım bendede aynısı olmuştu oyunu kapatım tekrar açınca düzeldi.

15 Aralık 2011 17:05

pinar sultan o bahsettiğin elma eğer içinde kurt gibi bir şey olansa çok daha önce kullanılacaktı eğer oysa o elmayı şato dışında kapısı tahtalı sera kapısına geldiğinde önünde duran bir ağaç var orada ki yuvada kuşa verilecekti ama eğer bahsettiğin aynı elmaysa
hasta adama ilaç verdikten sonra zaten inv. yeniden şekilleniyor orada yapılanlar tamamen o bölüme aitti yani önce havada uçan balığa tıklayacaksın sonra boş fanusa o balığı fanus içine koyman gerekiyor sonra kafasına kurşun sıkmaya çalışan adamın tabancasını inv. yeni yerleştirdiğin fıcı ile dolduruyorsun sonra birde o tabancaya ait top gibi bir şey bulman lazım oralardan onuda yerleştirdikten sonra ilk aşamada havada asılı duran baloncuk gibi şeye tabanca ile ateş etmen lazımdı ki oyun ilerleyebilsin

15 Aralık 2011 17:51

çok teşekkür ediyorum tekrardan şebnem oh be bitti sonunda ne karışık hintmiş arkadaş :D

15 Aralık 2011 18:36

sanada geçmiş olsun pınar sultan :-D
yani bende ilk defa bir oyun bitti diye sevindim diyebilirim gerçi hint biraz daha düzgün olsa oyun güzeldi

16 Aralık 2011 18:01

yoncalarım kaybolduuuuuuuuuu :(

16 Aralık 2011 18:04

irem;nasıl kayboldu ayol :D

16 Aralık 2011 18:20

ya bilmiyorum ki aldım güya ama malzeme kutumda yook :(

16 Aralık 2011 18:21

toplayana kadar gözlerim ağrıdı ama kayboldu :(

16 Aralık 2011 18:24

irem büyüteçle alınan yerdenmi bahsediyorsun?
bence oyunu tamamen kapa tekrar gir bakalım bir faydası olacakmı,bende işe yaramıştı.

16 Aralık 2011 18:26

Evet Su. Dediğini yaptım aslında. bilgisayarı mı kapatıp açsam acaba :(

16 Aralık 2011 18:31

pc ile ilgisi olacağını sanmıyorum..bende de inv. yok olmuştu onca aldığım şey uçup gitmişti,oyundan tamamen çıkıp tekrar girince düzelmişti

16 Aralık 2011 18:36

Su yok malesef yaa. kapatıp açtım bi kaç sefer. neyse artık napıyım

16 Aralık 2011 18:43

Teşekkür ederim ilgilendiğin için :)

17 Aralık 2011 10:37

emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. çok yerde takıldım sayenizde geçtim. bence gayet zevkli bir oyun.

18 Aralık 2011 10:23

arkaaşlar 1.bölümde. elimde 4 tane mum,1 kerpeten,1 anahtar kilisede kalakaldım hiçbiyere tıklayamıyorum napıcam yardım edin.

18 Aralık 2011 10:28

tamam geçtim.mumları şamdana koymam gerekiyomuş.

2 Ocak 2012 18:13

oyun sonunda bitmemis gibi gozukuyor. elimde birkac kullanacagim nesne kaldi. hinte bakiyorum kapiyi gösteriyor. ama oyun devam etmiyor. III devami mi var bunun ?

13 Ocak 2012 16:50

arkadaşlar silahlı bi amavar sonları galiba oyunun orada takıldım nasıl olucak bilen varmı

13 Ocak 2012 16:51

silahlı bir adam yazmak istedim :)

13 Ocak 2012 17:13

oki çözüm linki altta.

http://www.bigfishgames.com/blog/exorcist-2-walkthrough/

16 Ocak 2012 22:58

teşekkür ederim sis

10 Nisan 2014 14:33

Kurbağa gözlerini yerleştirdikten sonra açılan yerde sis var holy cross kullan dio kullanıorum ekran hala bembeyaz nasıl geçtiniz ?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template