Dark Parables Rise of the Snow Queen Collector's Edition



Journey into the mythical Snowfall Kingdom and investigate the disappearance of children in Dark Parables: Rise of the Snow Queen! From the ashes of the snow, the legendary Snow Queen rises and terrorizes nearby villages with her supernatural powers. Rescue the missing children and stop the fabled Snow Queen before her sorrow brings upon the destruction of the world in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! 765.64 MB



System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 790 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA STANDART EDITION
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ONCEKI SERILERI ICIN:

Dark Parables 2 The Exiled Prince Collector's Edition
Dark Parables: Curse of Briar Rose Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

1 Aralık 2011 22:49

çok teşekkürler ne zamandır bekliyordum hemen indirip başlamak için sabırsızlanıyorum :-)
serinin ilk 2 si güzeldi inşallah buda öyledir
herkese iyi eğlenceler dilerim

1 Aralık 2011 22:51

yess indi ve başlandı.güzel güzelll
thanks admin

1 Aralık 2011 22:52

yaaaa bu güzelim oyunlara niye böle nal gibim bi guide koyuyorlar :( hayır bakmayım diye kassam bile kocaman koymuşlar oraya insanın aklı çeliniyor

2 Aralık 2011 13:38

Heyyoo yaşasınn :D Hemen indiriyorum, çok güzel oyunnnn....Muck admin..

2 Aralık 2011 23:07

ya ben bu oyunu neden sevmedim :? oynuyorum ama haybeden,kınıyorum kendimi !

3 Aralık 2011 00:21

şekommmmmmmmm ben de sevemedim :$ ölelim biz gel :D

3 Aralık 2011 02:35

bende çok sevemedim ama oynuyorum...

3 Aralık 2011 03:38

aynen bende sevmedim.

3 Aralık 2011 12:36

aslında oyunda sorun yok arkadaşlar (ama bende aynen sizler gibi çok heyecansız oynuyorum) sorun bizlerde o kadar alıştık ki bu tarz oyunlara ekmek - peynir gibi tüketiyoruz ve de eskisi gibi zorlamıyor bizleri ancak böyle tarzı biraz değişik ve daha fazla kafa yorduran oyunlar olunca keyif alıyoruz - yani en azından ben öyle oldum - kısacası oyunlara başladığım o acemilik günlerimi özlüyorum :-)

3 Aralık 2011 13:30

hahaha..ilk kez sitece hem sevmeyip hemde oynadığımız bir oyunumuz oldu :D

3 Aralık 2011 13:38

şebneme katılmıyorum ben.çok hızlı tüketipde zevk almama değil benim bu oyunu sevmeme nedenim.oyunda anlayamadığım bir soğukluk var.( belkide isminden kaynaklanıyordur :P )hikaye desen iyi,grafiklerde de sorun yok,hos ekranlarında kelime de verilmemiş ama yinede soğuk bir oyun bu!yoksa her türlü hog benim için zevkle oynanır :)

4 Aralık 2011 15:39

Bu konuda "su" ya katılıyorum..Oynadım bitirdim.Gerçekten oyunun her şeyi güzel.Ama oynamayan çok şey kaçırmış olmaz gibi sanki..Oyunda bir şeyler yapıyorsunuz ama niye yaptığınız belli değil.Oyuna dahil olamıyorsunuz bir türlü.
Oyunu indirmek isteyenler buradaki yorumlardan etkilendiği için oyunun görsel zenginliğinin,hikayesinin,müziklerinin ve gizli obje bulma sahnelerinin farklı ve güzel olduğunu da belirtmek lazım..

8 Aralık 2011 08:29

bence oyun çok güzel hikayesi var görsellikleri çizimler manzara hepsi süper ben zevkle oynadım yorumları okudum oynarken nesini sevmediler dedim zaten bu serinin önceside güzeldi ... neyse canım zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta...:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template