Curse at Twilight: Thief of Souls Collectors Edition



After being summoned to a mysterious manor, you must unravel the story of an ancient evil and discover your destiny before it’s too late in Curse at Twilight: Thief of Souls! Unlock memories from the past and solve intricate puzzles to break the webs of a curse. Explore a magical world beyond your imagination that has been waiting for you to save it. Experience Curse at Twilight: Thief of Souls, a stunning Hidden Object Puzzle Adventure game!125 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

30 Aralık 2011 15:42

teşekkürlerr....

oyunda guide var ama yinede paylaşayım; bence cursor'u çok yavaş ekranda gezdirmek gerekiyor,her ekranda 4 adet altın bulmamız lazım,birde sağda yerde duran taşın parçalarını bulmak için taşa tıklayıp açıkken alabiliyoruz parçaları....

30 Aralık 2011 15:57

pek güzelmiş valla bayıldım ben,kolay gelsinn...

30 Aralık 2011 16:52

ilk girişi geçemedim su yardım eder misin taş yok bende

30 Aralık 2011 17:06

altın filanda toplayamadım hint boş alana işaret ediyor :(((

30 Aralık 2011 17:29

sdkaa;dediğim gibi cursor'ın çok yavaşça gezinmesi gerekiyor ekranda..bazı yerler oyuncu tabiriyle pixel yani!
taş ilk ekranda sağ altta mouse ile gezin ortaya çıkıyor ve o çıkmış vaziyetteyken eksik parçalarını bulacaksın.objeler çok süper gizlenmiş insan zorlanıyor.
altınlara gelince,her ekranda tepede kaç altın bulman gerektiği yazıyor zaten,yuvarlak sarımsı şeyler dikkatli bak bence:)

30 Aralık 2011 17:31

altınları buldukça haritalarımız oluyor.böylece istediğimiz ekrana kolayca geçebiliyoruz.yani altın bulamaman oyunun akışını şimdilik pek etkilemez bence....

30 Aralık 2011 17:41

ince kar tanelerin biraz daha büyük şeklide düşen şeyler mi altınlar evet kaç altın yazmam gerektiğini görüyorum da altın yok. cursorlara tıkılıyorum birisinde mezar taşı çıkıyor birisinde baykuş çıktı tıkladım kaçtı. hint taşın olduğu yeri gösteriyor ama taş yok ortada

30 Aralık 2011 17:44

something is frozen in the chunk of ice yazıyor sağ altta iskelet el çıkıyor. tıklıyorum bişey yok ay 1 saattir kurcalıyorum aceba bug filan mı var ki ben de

30 Aralık 2011 17:50

sdkaa;kar tanesiyle alakası yok cnm.altınlar biraz silik gibi duruyor ama sarı/kahve tonundalar ve görebileceğin büyüklükteler valla..mezar taşıyla işin çok sonra onu bırak,baykuşa gelince;evin kapısına konacak baykuş parçalarını bulup,yine inv.de bulmuş olman gerek bir baykuş resmin olacak onun aynısını kapıya yapacaksın.
bu arada guideden baksana hepsinin tek tek yerini gösteriyor.

30 Aralık 2011 18:25

uploadstation linki dosya yok diyor gerçi yeterince link var indirmek için ama ben bilginiz olsun diye yazıyoeum

30 Aralık 2011 18:35

tekrar ediyorum oyun oynadıkça güzelleşiyor valla..bazı yerlerde ing. bilmeyenler zorlanabilir ama onda da hinti kullanırsınız :)

31 Aralık 2011 00:25

oyun gerçektende güzelmiş, grafikler idare eder ama sürükleyici bir oyun tavsiye ederim epeyi oyalıyor

31 Aralık 2011 00:28

bu arada oyun bana başta karanlık gibi geldi ama ana menüden bunu ayarlayıp düzeltme seçeneği var bence mutlaka ayarlayıp oynayın derim öbür türlü zor görünüyor nesneler

31 Aralık 2011 16:46

bakalım nasılmışş güzele benziyorrr :)

1 Ocak 2012 16:07

yani bu kadar ufak gibi görünüp bu kadar uzun sürmeyi nasıl başardı oyun anlamadım :-) her saniyesini keyifle oynadım diyebilirim tekrardan teşekkürler Admin
2. bölümünü sabırsızlıkla bekliyeceğim

2 Ocak 2012 14:39

bende aynı fikirdeyim...özellikle de oyunun puzzle kısımları şu ana kadar oynadığım en zevkli ve yaratıcı puzzlerdı.genelde her oyunun sonlarına doğru artık sıkılmaya başlarken bu oyunun hiç bitmemesini istedim.

2 Ocak 2012 21:46

ben fareyi kafesle yakalamam gereken bölümde kaldım. geçen varsa tarif edebilirmi lütfen

3 Ocak 2012 16:48

beatrice,
fare deliği önüne kafes tornavida ve peyniri koy

4 Ocak 2012 17:38

Gayet güzeldi, sağolasın admin :)

5 Ocak 2012 08:17

valla çok güzel oyundu zevk alarak oynadım.üstelik haritadan istediğin yerlere gidebilmek de ekstra kolaylıktı. ,item bulmalarda kolaydı. teşekkürler

8 Ocak 2012 18:30

waterfall cavernde yerdeki taşalrın sadece 4 tanesini verdi.5.taş görünüyor ama kutudan alamıyorum..bug mı oldu ?

8 Ocak 2012 18:30

waterfall cavernde yerdeki taşalrın sadece 4 tanesini verdi.5.taş görünüyor ama kutudan alamıyorum..bug mı oldu ?

10 Ocak 2012 22:42

darla şu an hatırlamıyorum ama oyunun guidesi var istersen bak boşuna beklemekten iyidir:)

10 Ocak 2012 22:43

darla şu an hatırlamıyorum ama oyunun guidesi var istersen bak boşuna beklemekten iyidir:)

21 Şubat 2012 16:43

merhaba admin.bu oyunu indiremiyorum.3 tanesi çevrimdışı diyor.sadece filefactory var ama ondada sürekli bağlantı koptu diyor bi türlü inmiyor.yardımcı olabilir misn?

21 Şubat 2012 16:52

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template