Brink of Consciousness Dorian Gray Syndrome Collector's Edition



Help Sam Wilde rescue his love Anna in Brink of Consciousness: Dorian Gray Syndrome, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! Sam’s every move is being tracked so he has to be extra careful. Putting his journalistic talents to the test, Sam must find the maniac who has kidnapped Anna, and stop him before it’s too late. Explore gorgeous locations and solve tricky puzzles in Brink of Consciousness: Dorian Gray Syndrome!609 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.4 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 693 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA STANDAERT EDITION
 İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

24 Aralık 2011 21:51

oyyyyy çok güzelmiş :))

24 Aralık 2011 23:46

yes güzellll thanks admin

25 Aralık 2011 01:58

jdownloader ile indirmek lazım sanırım..

25 Aralık 2011 09:39

hemen indirelim :)thanks admin..

25 Aralık 2011 14:13

grafik harika,oyun süper ama daha oyunun başından itibaren asansöre inip binmekten yoruldum :))

25 Aralık 2011 18:19

yeni oyun için teşekkürler Admin

25 Aralık 2011 18:42

o kadar çok mekan var ki,oyuna ara verince insan unutuyor..bitirip bonus kısmına geçtim ama 2-3 yerde eksikler kaldı gibime geldi benim.

26 Aralık 2011 09:30

günaydın arkadaşlar.oyunu yükledim açmaya çalıştım.şu hatayı verdi.cannot create the device.bu sorunu nasıl aşıcam yardımcı olurmusunuz

26 Aralık 2011 11:18

evet oynadım çok hoş zevkli sıkmıyo ama yormuyoda. teşekkürler.
bagi oyun kurulumunu rar hariç sil yeniden kur. sanırım bi hata olmuş kurulurken bide harddiskinde yeteri kadar yer var mı.
eğer böyle e sorun çözülmesse SİS'in cvp vermesini beklieceksin.

28 Aralık 2011 10:35

Oyun bencede çok güzel grafikler ve kurguda harika olmuş çok zevklide ama o kadar çok yer var ki gidilecek ( yani oyunun Map bile 3 sayfaya bölünmüş) insan bir süre sonra bağlantıyı kaybediyor ve kayboldum hissi yaşayabiliyor, ben bu kadar çok kapısı ve gizli odası olan bir ev görmedim :)

28 Aralık 2011 16:17

Oyunsuz zamanlarım için saklamış oynamamıştım daha yeni başladım oynamaya, çok güzel gidiyor şimdilik :)

26 Ocak 2012 18:25

biryerde takildim kaldim . yagdanligi nerede kullandiniz. quide bakindim ama bulamadim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template