9 The Dark Side Collectors Edition



End a centuries-old war between the Guardians and the Clan of the Nine in 9: The Dark Side! Are you the Last Descendant of whom the legend foretells, the one who will stop the darkness that haunts Prague? Find out in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! Take on dark enemies and solve perplexing puzzles as you explore the gorgeous city of Prague. Fulfill your destiny in 9: the Dark Side!344.5 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

3 Aralık 2011 14:11

hmm..güzele benziyor ama tam bir fikir edinmek için erken,daha oyunun başındayım.guide var! hint buttonu dolunca deli gibi yanıp göz alıyor.şmdilik bildireceğim bunlar merkez :)

3 Aralık 2011 14:40

puzzler çok kazıkmış yav iyiki skip var he :D

3 Aralık 2011 18:28

oyundan çıkarken otomatik save yaptı. şimdi oyunu açmak istiyorum ama loading birsüre sonra takılıyor ilerlemiyor neden acaba ? aynı problemle karşılaşan varmı ?

3 Aralık 2011 23:12

kıvırcık bende oyun sorunsuz

4 Aralık 2011 02:53

hog var mı arkadaşlar?

4 Aralık 2011 13:27

Hog var ve bence güzel oyun , teşkler admin :)

4 Aralık 2011 16:48

sis oyuna yeni bir profille başlayınca sorunsuz bitirdim güzel oyundu beğendim.

5 Aralık 2011 02:49

Oyunda havuzun olduğu yerde bir sandık üzerine oturan kıza saat gibi şeyi verdim.O da ayağa kalktı teşekkür etti gitti.Onun oturduğu sandığın tutamacı olması lazım ve benim onu alabiliyor olmam lazım ama olmuyor.
O Tutamacı alamazsam yanındaki evin kapısını açamam ve oyun ilerlemez.Bu durumda bana sevdanın yolları düşüyor galiba ? :)))

6 Aralık 2011 02:42

yeni baştan oynadım ve bitirdim.bonus dahil...Eğlenceli bir oyun.Fazla yorucu değil.Tavsiye ederim...

8 Aralık 2011 07:30

evet güzel oyun .

10 Aralık 2011 16:35

yav aslan heykelini nereye koyuyoruz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template