Youda Mystery The Stanwick Legacy



Uncover your grandfather’s secret in Youda Mystery: The Stanwick Legacy, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! After inheriting Stanwick Manor, Emma searches the house and discovers that there is a secret to reveal. Finding proof that the house isn’t as abandoned as she was led to believe, Emma must now solve clever puzzles and make her way into locked rooms to discover the truth behind the mansion in Youda Mystery: The Stanwick Legacy! 274,77Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

15 Kasım 2011 14:39

thanks admin :)
bakalım ve yazalım...

15 Kasım 2011 15:11

e güzel...grafik pek bi karışık ama!
-guide yok sanırım
-puzzler'da parça eksik olsada skip devreye giriyor ama skipleyemiyorsunuz.tek faydası eksik parçayı bulduğunuzda ve zorlandığınızda skip kısmı dolu oluyor beklemiyorsunuz.
-options'dan tüm sesleri ve müziği kapatmama rağmen ablanın sesini yok edemedim.

kolay gele :)

15 Kasım 2011 15:44

bende indirdim oynamaya başlayacağım şimdi bakalım nasılmış
teşekkürler

15 Kasım 2011 18:07

Güzeldi de pek çabuk bitti ayol :(

16 Kasım 2011 02:04

Ben oyunu indirdim ama evdekiler oynamış ve bitirmişler.Bende biraz takip ettim..Yeni oyun gelmezse şayet baştan sona tekrar oynamayı düşünüyorum..Aslında güzel oyun.Tavsiye ederim..

Teşekkürler paylaşım için..

16 Kasım 2011 10:15

aman of çok sıkıldım ,istemediğiniz kadar item bulmaca var. gelemem ben böle sıkıntıya. içim daraldı. diğer sahneleri için oynadım zaten kıssa çabuk bitiyo.

16 Kasım 2011 17:18

1 saate biten kolay oyunlardan hani boş zamanda eğer daha iyi alternatifler de yoksa oynanacak türden..
teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template