Time Mysteries 2 The Ancient Spectres Collectors Edition



Take on Time Mysteries: The Ancient Spectres, a challenging Hidden Object Puzzle Adventure game! Stop the evil witch Viviana and save Esther’s family! With her heritage on the line, it’s up to Esther to discover the history of the ancient Ambroses and explore time itself. Go on an incredible adventure and change events in the past to solve an incredible mystery in Time Mysteries: The Ancient Spectres!411.6 mb

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 931 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

Oyunun önceki serileri için:

Time Mysteries Inheritance
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

3 Kasım 2011 15:42

teşekkürler admin:)
şansıma hemen down oldu ve harika bir oyun. ekranın sol altında hos oynarken çıkan 'toggle mini'ye tıkladığınızda çıkan oyunu yaparsanız hos'u oynamadan geçiyorsunuz.bence kolaya kaçmayın çünki obje ararken bile atraksiyon var :)

3 Kasım 2011 16:31

vay be süpermiş valla.... birazcık ilerleyince pusulamızda oluyor,odalar arası ışınlanabiliyoruz da

3 Kasım 2011 18:17

cidden çok güzel oyun.hele habire taban teptirmeyen o ışınlanma makinesine bittim.

thx admin

3 Kasım 2011 19:36

ben gene klasik sorumu sorayım hemen (kusura bakmayın buda bir takıntı işte) Time Mysteries 2 dendiğine göre bunun 1. kısmı da var mı acaba??
site içi baktım ama bulamadım 1. si varsa önce onu oynamak isterim ama bunuda şimdi indireceğim zaten

3 Kasım 2011 20:32

sebnem download linklerinin altına ekledim oyunun ilkini

3 Kasım 2011 20:47

Ben de download ediyorum,yaşasın süper :))

3 Kasım 2011 21:35

gerçekten süpersiniz (bu arada bende körüm çünkü site içinde bayağı aradım 1.si serisi varmı diye)
çok teşekkür ederim :-)

3 Kasım 2011 22:13

çok teşekkür ederim :)

4 Kasım 2011 11:04

ben bu oyundan acaip şüpelendim. niye mi? hiç bitmeyen bir hint ve dakka başı napıcamızı, nereye gideceğimizi gösteren bir zaman makinası var.
ne yani siz çok salaksınız bu kadar ipucu olmassa siz bunu oynuyamassınız mı demek istemiş hazret.
ay neyse siz bakmayın bana bugün alınganlığım üstümde de ondan böyle diyorum.
oynayın keyifli.

4 Kasım 2011 16:03

hint kısmı bir süre sonra bağımlılık yapıyor :)

4 Kasım 2011 17:59

oyun harikaydı bence..bunca hog oynadık bir kundakda bebek kurtarmamıştık onuda yaptık şükür:)genelde extra bölümler bol hos içersede bunda bayaa oyun gibiydi valla.yine extra bölümde yerde yatan kadına bulup taktığımız yüzüğe bayıldım aynısından istiyorumm :P

4 Kasım 2011 18:01

bonus bölümdeyim, nefes nefes oynamaktayım, sağolasın admin :)

5 Kasım 2011 02:55

Teşekkürler admin..Oyunda hint sebil maşallah.Takılma diye bir sorun asla yok.:))

5 Kasım 2011 22:45

oyun yeni bitti.bonus kısmını daha çok beğendim :)

11 Kasım 2011 21:32

arkadaşlar hiçbir linkte oyun dosyası yok ilgilenebilirmisiniz

11 Kasım 2011 22:21

tüm linkler sağlamdır

11 Kasım 2011 22:24

sis linklerden boş dosya iniyor

11 Kasım 2011 22:27

rica etsem kontrol edebilirmisiniz

11 Kasım 2011 23:42

belis tüm linkleri açıyorum ve 411.58 MB dosya boyutunu görüyorum.aha bu da indirme penceresnin resmi en üst linkten.

http://c1111.hizliresim.com/r/c/guxv.jpg

pc ayarlarınızı antivirüsünüzü firewallunuzu falan kontrol edin.buraya linkler sağlam yazmışsam mutlaka kontrol edip yazmışımdır.

12 Kasım 2011 13:57

oynadım çok beğendim. şimdi ne oynasam acaba?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template