Shattered Minds: Masquerade Collector's Edition



Stop the villainous Visage from ruining Mardi Gras in Shattered Minds: Masquerade, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! Visage has unleashed a fog that has wiped away the faces of everyone in town. As Visage wreaks havoc on New Orleans, the Boudreaux family, who were thought to be long dead when their mansion burned down, has returned to take revenge on the town. Learn the dark secret of Visage and the Boudreaux family and stop them once and for all.277,69Mb.



System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1.0 Ghz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.2
Hard Drive: 430 MB

USE SERIALS IN KEY TEXT-KEY ADLI DOSYADAKI SERIALI KULLANIN

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

24 Kasım 2011 23:40

oyun yorumlarına göre (yabancı sitelerden söylenenlere göre) çok güzelmiş, ben şimdi indirmye başladım bakalım :-)

25 Kasım 2011 14:04

oyunu filesonic linkinden çok kısa sürede indirdim ve sorunsuz açtım kısaca bir bakayım dedim ama acaip sürükleyici bir oyun yarısına geldim nerdeyse:-)
oyunu yükleyen arkadaşlara teşekkürler en sevdiğim tarz oyunlardan grafikler çok güzel konu net anlaşılır şekilde, objeler biraz dikkatle kolay bulunuyor ve puzzelerde biraz uğraşırsanız skipsiz geçilir (önemli olan oyun içinde bulduğunuz ipuçlarına puzzellerde geri dönmek çoğu bağlantılı) zaten oyun içinde guide var ama ben henüz bakma ihtiyacı hissetmeden oynuyorum kısaca oyun çok güzel arkadaşlar sıkılmadan oynarsınız...herkese iyi eğlenceler

25 Kasım 2011 14:37

bencede şebnem :) herzaman ki hog lardan olmasına rağmen bende çok keyifle oynuyorum.yada pahelika travmasından sonra bize öyle geldi :)

25 Kasım 2011 17:13

bak ben travma kısmını hiç düşünmemiştim :-) sanırım bizim gibilere pahelika tarzı oyunların ardından bu tarz atıştırmalıklar artık şart oldu:-D

26 Kasım 2011 09:35

oynadık bitti ama çok keyifliydi, sağolasın admin :)

1 Nisan 2012 09:31

ben bu oyunu oynadım ama niye bişi yazmamışım allah allah.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template