Red Crow Mysteries Legion



You have been chosen to defend all of mankind in Red Crow Mysteries: Legion! Stand up to a terrible evil and save humanity! Your extraordinary gift is also your biggest curse. The ability to see things others cannot is an unbelievable challenge and responsibility that you must now embrace in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game. Can you past the test and prove you are the one who will defend mankind when judgment day comes? 258 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

9 Kasım 2011 19:25

şimdik;oyunda guide yok,grafik dandik,karışık,kolay değil gibi,beni al-beni al diye parlayan şeyler yok objeleri bulacaksınız,çıkan yazılardan faydalanılıyor ing.den az anlamak lazım gibi....

15 dakkadır baktığım kadarıyle edindiim izlenim budur.saygılar.

9 Kasım 2011 19:37

objeler inv.de birleşiyor
gülleri topluyoruz
arabanın tamiri için diğer mekanlara gidin,hemen yapılmıyor
puzzler falan kazık valla...

9 Kasım 2011 19:54

yav defterimiz maalesef yok,bu yüzden bulunan şifre ipucunu falan yanınızda bi kağıt bulundurup not alın.
bir kağıt bulmuştum,onu kurukafa olan yerde soldaki taşa koyuyoruz,orda çıkan şifreyi not alın,yoksa skiplerle geçer oyununuz..

takıldım valla ilerleyemiyorum.

9 Kasım 2011 20:05

2 kırmızı madalyonumsu şey iskeletin gözlerine takılacak
birde hint pek işe yaramıyor.

10 Kasım 2011 14:30

aynen ben de takıldım

10 Kasım 2011 14:43

bozom;ben resimli walk bulup baktım.benim takıldığım yer,bahçeye genel açıdan bakınca solda bir yol gibi biyer var zaten işaret çıkıyor işte oraya tıklayıp worm almam ve kargaya vermem gerekiyor walk'a göre, ama oraya zoom yapılmadı.oyunu sildim tekrar denedim ama ı-ıhh olmuyor.ve sinirden sildim kurtuldum :)))

10 Kasım 2011 14:47

iskeletin gözlerine kırmızıları takınca dişlerinde müzik çalıyoruz. müzik bitince bi yeşil madalyon daha alıyoruz. yeşil madalyonu sol taraftaki şekillerini çözdüğümüz taşın açılan deliğnden birine koyyoruz. ve de button alıyoruz.
elimde 2 vana, kırmızı kablo, sünger, metal silindir, boşgaz tenekesi, yağdanlık, crwbar, 2 weight, golden madalyon, button var.
şimdi arabanın içinden 2 camın tam üstte kesiştiği yerden wires aldım.
dolanıp duruyorum bişi bulamadım. kapıya anahtar lazım süngere deterjan,
evden bi mektup bulunacak. evin çatı katına çıkılacak,
arabanın bir farı noksan, gaz bulunup gaz konacak,
eeeeee nerde bunlar

10 Kasım 2011 14:50

suyum canıs peki senin oyunda solda interaktive help çakılı kaldımı. daha oyunun başında çiçek bulunuyodu ya 3 çiçek kalmıştı. işte onu yazan yazı nal gibi duruyo silemiyom. evet ayrıca solda yerde bi yeri hint işaret ediyo bende tıklıyorum bi halt olmuyo. şimdi oyunu silip tekrar kuruyum bakıyım bişi değişicek mi

10 Kasım 2011 16:59

şekerim bozom :)
aynı yerde kalmışız belli..belki bug neym vardır.patlonumuz bi forumlara baksın bence boşa yorulma du....

10 Kasım 2011 17:46

bigfishe göre ve foruma göre oyunda bug var.3 adet aslan bulup altın madalyon kullanıldıktan sonra bir yerde karıştırma yapılması lazımmış ama karıştırılamıyormuş.bunu giderebilmek için yeni profille başlayıp karıştırma aşamasından önce tüm boyaları çiçekleri ve aslanları alıp karıştırma kısmına öyle geçin denmiş.

10 Kasım 2011 18:46

oyuna ilk başladığımda ben de takıldım ve başka bir isimle tekrar başladım.şimdi hiç problemsiz ilerliyorum. arabayı tamir ettim,anahtarı buldum ve başka bir yere yolculuk yaptım.şimdi 2. bölüme devam edeceğim. ama çok kazık bir oyun,mause u ekranın heryerinde dolaştırıyorum ki gözümden birşey kaçmasın. çünkü alınması ve yapılması gerekenler,diğer oyunlar gibi parlamıyor.sünger için deterjanı,arabanın yanındaki kapıyı anahtarını bulup açınca alıyoruz.ama anahtarı nerde bulduğumu hatırlamıyorum.sonra,boş kovaya arabanın yanındaki yağmur suyu dolu tanktan su soldurup içine deterjanı koyup süngeri de ona batırıp camı temizliyoruz. arabanın anahtarı,evin içinde heykelleri tamamlayıp yerleştirince yukarıdan bir merdiven iniyor,o odaya çıkınca heykelin göğsünde buluyoruz. bu arada,benzin için arabanın yanındaki odaya girdiğimizde tanktan bidonu dolduruyoruz ama tank arızalı diyor ve ona da 3 renk kablo buluyoruz.zaten ilkinde kırmızı kabloyu bulmuştuk.sabır isteyen,malzemelerin zor farkedildiği bir oyun. bakalım nereye gidecek ....

11 Kasım 2011 01:02

su oyunu tekrar oynamak istersen o bulamadığımız solucan bahçenin genel bakışı içinde değilmiş bede boşuna o sol tarafta büyüteç çıkan yere girmeye uğraşıp yeniden başlamışım. solucanın tam yeri havuz sağda iskeletli ağaç falan olan sahnede ağacın soluna doğru kemer gibi bişey var ordaymış meğer. ordan bi vana aldım. solucan solda taşların üstünde bide suda heykel var o uzak kalıyo bişi bulup sona alınacak.

11 Kasım 2011 03:22

biraz uğraştırdı ama neyse bitti oh be.

11 Kasım 2011 14:50

Evet uğraştırıcı bi oyun, ben de iki kez başladım.

13 Kasım 2011 03:53

Biraz uğraştırdığı doğru ama yinede çok zor bir oyun değildi.
Teşekkürler paylaşım için..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template