Pahelika 2 Revelations



It all began with a series of nightmares - no, it was just that one nightmare that always harassed Sudesh Budkoti. Not knowing what to do, he tried to understand what had actually happened during his last adventure. thank razz. Surely the genesis of his problems lay in the past. There were so many holes in his understanding of what had happened that last time.
221.59 MB




System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 221 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN:

Pahelika Secret Legends
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 204 yorum

22 Kasım 2011 22:46

ilk bölüm.
kapı kodu 197.
tornavidayla inv içindeki metal book açılınca yapılacaklar listesi çıktı.crowbar ile oturma odasındaki kilitli çekmece açıldı.içinden iron handle alındı.oturma odasında sağda gramofon arkasından alınan knob ve perdenin sağ kanadından alınan elektrik kablosu tv ye takıldı ama power yok.bodrumda iron handle solda yere takıldı.tornavida ile duvarda sol switch tıklandı.kırmıız kablo takıldı aynı yere.tekrar switche bastım sanırım yerdeki handle çekince metal kapak açıldı aşağıdayız.duvardaki puzzle amacı büyük devrelere değmeden sol üstten sağ alta giden kesintisiz bir yol yapmak.tv açıldı seyrettik ve yeni yerdeyiz.

2ci bölüm.
ilk odadan stone,painting ve iron rod alındı.ortada kapak üzerinde duran nesneye önce taş sonra rod tıklandı ve rod geri alındı.painting de karşı duvar sağ kısma asıldı.kapaktan aşağı indik.
sola zoom.portal meter,mavi ve kırmızı magic powder,anahtar alındı.duvardaki küçük tahtaya tıklayınca masa döndü ama anahtarı alamıyoruz.portaldan geçince beyaz powder alındı.solda yerdeki taşlara 2 kere tıklayınca journal alındı.bir daha tıklayınca ilk odaya dönmemizi sağlayan ok belirdi.

vee kalakaldım böyle

22 Kasım 2011 23:18

ilk odada tavandan rod ile sandık düşürüldü anahtarla açıldı ve not alındı .ışıklı portala şimdi tozlar serpilebiliyor ve portal meter konup düğmesine basınca değerleri gösteriyor.nota göre mavi 60 kırmızı kırk yapınca ( yanlış yaparsanız beyaz serpin azalır) portal bizi başka yere attı.
sağ kapıdan çalışma odası gibi yere gidiliyor.sağ kitaplık ve sol kitaplıktan journala 2 not ekledik..yer kürenin dibindeki sehpadan kağıt alınıyor ( 20 tane aldım) ve sağ masada tepsiye konuyor.yine sağ raftan quill alınıp boyaya batırılıyor ama notlarımıza göre ether lazım.
sol kapı mahzen.sağdan alınan mug ile sağdan yine su alınıp solda fıçının yanındaki yeşil şişe tam doldurulunca bolt cutter aldık.

22 Kasım 2011 23:31

cutter ile mahzendeki dolabın 4 menteşesi kesildi.içerden devils root,ether,deadwood,ırwak root ve kawra leaves alındı.kitaplık gibi yerde tepsiye kağıt+ether+ırwak root+kawra leaf koyduk hazır kağıdı aldık.mürekkebe bulanmış fırçayla kağıda tıklayınca journaldaki acaip şeyi yazdık.
intelligence potion malzemelerini de o tepsiye koydum ama geri alamadım

22 Kasım 2011 23:46

sağolun sis...

22 Kasım 2011 23:47

şimdi bu portala attığımız tozlar her tıkta 5 birim artıyo. fazla olunca beyazı serpiyoruz ama 2 si birden eksiliyo. onun için önce birini ayarladım kırmızı olanı sona maviyi ayarladım.

22 Kasım 2011 23:54

tepsiyi boşaltmak için fazladan malzeme koyun yanlış yaparsanız.kendi boşalıyor.

şimdi son hazırlanan kağıtla ilk portalın oradaki masadan alınamayan anahtarı aldık. bu da kağıt hazırlanan odadaki dolabı açtı ve journala yeni not eklendi.bu kağıdı da hazırladık ve o odada kağıda tıklayınca aynada portal açıldı.bu gidilen yerden sağdan bottle soldan kağıt aldık.kağıt journala yeni not ekledi. ilk ışıklı portal odasına döndük sağdaki kazanda intelligence potion hazırladık.
ether,deadwood ve devils root.bottle kazana tıklandı.dolu şişeye tıklayınca içtik akıllandık.

journaldaki son notla unlock scroll hazırladık

23 Kasım 2011 00:14

ayna portaldan geçip unlock scroll ile sandığı açtık ve wisards journal aldık.önemli mi bilmem ama bu kitaptaki tarihler:
14,17 ve 20 ashada 2002.
konuşmalaraq tıklayınca yeni bölüm.

rahiple konuştum içeri girdim tüm taş kafalara tıklayıp hep 1ci cevapları seçtim.yeni kapıdan geçtim.en sağ alt kapıdan girdim ve kendimi rahibin orda buldum.tekrar taş kafalarla konuşmam gerekiyor.demek doğru cevapları bulup yazmak lazım.

23 Kasım 2011 00:26

sisin 4 yorumuna ek ; fırçayla tıklayınca kağıda çıkan yazıdaki ortadaki yazı grubuna tıklıyoruz hani jurnalde yazıyodu ya işte tıklayınca itemlere sarı ışşıklı bi kağıt yerleşiyo. ışşıklı kağıt yoksa işlem eksik demektir.

23 Kasım 2011 00:34

bu iksirlere uğraşırken benim gibi eteri bitirirseniz dolaptan tekrar alınıyo.

23 Kasım 2011 00:44

kafalara 3cü cevaplar ve kapılardan alt kat en sol ile rahibe gidebildik.tüm konuşmaları yapınca yeni bölüm.

adamla konuştuk ve ileri devam.büyük kapıya zoomlayınca petal ve shovel alındı.shovel sağ küçük kapıda taşlarda kullanılınca shovel blade oldu.geri adama döndük konuştuk petal verip bıçak aldık.library kapısındaki ip bıçakla kesilip alındı

23 Kasım 2011 00:53

şimdi ben de onu yazacaktım geri dönüp rahipten hint ver şeklinde konuşma seçenekleriyle konuşunca guard statü verecek diyo hinti. guard en tepedeki. valla bu sefer ben gelişigüzel cvp verdim sisin yazdığıyla alakası olamayan diğer kapıları denemiştim. en sol kalmıştı. ordan girince sarı donlu rahibin oraya geldim.

23 Kasım 2011 00:53

tekrar adama döndüm.soldaki taş havuzun orta dip kısmına tıklayınca abi bizimle yeni konuşma yaptı.şimdi havuzun o kısmına zoomlanıyor.4 ibre var ve yön lazım ama ip ucum yok henüz.elimde de shovel blade bıçak ve ip var sadece.
bu gecelik bu kadar benden

23 Kasım 2011 01:11

havuzlu ekrandan sonraki yerde soldaki ağaçtan branch kestim bıçakla. branchı kürege takıp filli ekranda sağ kapıdaki taşları temizleyip içeri girdim.

23 Kasım 2011 01:27

ellerine sağlık sis indiriyorum şimdi yine sabağı sabah edicez :)

23 Kasım 2011 01:28

ipi sol alttaki mekanizmaya taktım.
sağda duarda çarpı işaretli metalin altındaki parçadan petal aldım.
hemen buranın altl kısmında yerden jurnal kağıdı aldım.
sol üst tavanda kanca var oraya tıklayınca ip kancaya takıldı.
bir daha ipe tıklayınca gerildi bi daha tıklayınca rope olarak geri aldım ipi yani düz ip oldu. soldaki parçaya tıklayınca ip oraya dolandı. ortadaki metale tıklayınca ip orayada dolandı.
sol duvardaki metalin üst kısmına küreği taktım.

23 Kasım 2011 09:10

yok tıkandım bişi yapamıyorum down türkten indirmiştim eğer bug yoksa bu oyun buraya kadar bişi yapılmıyo.

23 Kasım 2011 09:36

Ben bu oyunun 1 olanını oynamaya kalktım, hiç hoşuma gitmemişti, bunun da ondan farklı olmayacağını bildiğim için hiç indirmedim. Güzel oyunları bekliyoruz heyecanla...

23 Kasım 2011 12:20

Bozo'nun soylediklerinin devami: tas havuzdaki ibreleri oklar ortadaki sekli gosterecek sekilde cevirelim. Bir kapak aciliyor acilan yerden bos journal ve anahtar aliyoruz. Tas havuzun yanindaki agbi ile muhhabet ediyoruz, ona bicagi verip mizrak uclarini aliyoruz. Mizrak uclarini anahtara takip ip ve kurek taktigimiz mekanizmanin oldugu odadaki anahtar deligine takiyoruz ve buyuk kapiyi aciyoruz.

23 Kasım 2011 12:24

Kutuphaneye girince mesaleleri topluyoruz, ki onlari bir sekilde yakalim..

23 Kasım 2011 13:57

Mesaleleri topladiktan sonra kuruphanenin girisindeki soldaki kapidan bir odaya giriyoruz.Karsiki dolaplarin birinden buyutec ve her mesale icin komur aliyoruz. Sol taraftaki dolaplarin birindeki bir yaziyi buyutec yaridimiyla okuyoruz. disari cikip nehrin kenarindaki gunesli alanda buyutecle ates yakip yaktigimiz ateste mesaleleri yakiyoruz, tekrar kutuphaneye donup mesaleleri yerine koyuyoruz, raflardan kagitlari topluyoruz, bir kitap ve anahtar aliyoruz ve hayalet abi ortaya cikiyor.Tekrar yandaki odaya girip karsimizdaki buyuk tahta perdeyi aciyoruz,simdiki gorevimiz topladigimiz kagitlardaki hikayelere uygun olarak resimleri siraya koymak... Ben burada tikandim.

23 Kasım 2011 15:13

kütüphanedeki resimleri çözen varmı acaba

23 Kasım 2011 16:17

resimlerin hikayelerinden bende 2 tarihinki eksik.hepsini bulan varmı.

23 Kasım 2011 18:23

allamm oyun değil kabus la ! yinede dvm...walk yazan herkezin eli dert görmesin. amin.

23 Kasım 2011 18:36

sisn 3. yoruma ek:kağıt inv.ye geçince,yine inv.deki maviye boyanmış fırçaya tıklanıyor ve önümüze 3 seçenekli bir yazı çıkıyor.biz defterde yazılı olan yazıya tıklıyoruz.sanırım 2. şıktı.

23 Kasım 2011 18:52

soru:
6.yorumda 'akıllandıktan' sonra-journaldaki son notla unlock scroll hazırladık demişsin şekom...iyide şişemiz yok ve bir dahada alınmıyor.scrool'u nasıl yapıcaz ki.

23 Kasım 2011 18:59

scroolu nerde yapacağız denemediğim yer kalmadı.defterimdede yazısı çıktı.ve hatırlayan varsa lütfen hangi otlarla yapılıyor yazsın nolurrrr

23 Kasım 2011 19:15

şekom kağıt hazırladığın masada kağıdı hazırla.malzemeler mahzen dediğim yerden ve ordaki kağıt alınan yerden sayısız defa alınabiliyor.sadece intelligence potion denen şeyi ilk ışıklı portalın sağındaki kazanda hazırlıyorsun.onun dışındaki tüm scrollar için kağıt hazırlayıp ki malzemeler journalda yazıyor.kalemi mürekkebe batırıp inv. içinde kalemi hazırladığın kağıda tıklayacaksın.açılan pencereden hangi büyüyü yapacaksan o sözcük grubunu tıklayacaksın

23 Kasım 2011 19:26

sucum malzeme dolabından gene eter alınıyo, şişe ise aynalı portaldan girince sağ yöne idilecek ordaki odada. özet olarak 3 tane yazılı iksir hazırlıyoruz ki bunlar çalışma odasında tepside bitanede ilk portalın olduğu yerde hazırlıyoruz.
scrolu yani ışıklı olanı kitaplık gibi olan yerde hazırlıyoruz masada tepsi var onun içinde. yani yazılı olan tepside bitaneside akıllandıran yani ilk portal odasında kazanda hazırlanıyo.

23 Kasım 2011 19:49

altana çözüm için sağol çok rahatlattın. benim şimdi illada aklıma takılır o hauzdaki taş ibreleri öyle dizeceğini nerden anladın. ben o sırada elimizde olan yazıdan bi anlam çıkaramadım . deneme yanılma yöntemiylemi yaptın bi zahmet yazarsan çok merak ettim.

23 Kasım 2011 20:07

hadi biri şu jurnalı tercüme etsinde resimleri sıraya koyalım.

23 Kasım 2011 21:31

meşaleleri yaktıktan sonra en dip odada 4 kağıt journale yerleşiyor ve wooden key alındı.orta odada 4 kağıt ve wisiers journal ve stranege poem alındı.ilk odada 1 kağıt alındı.

23 Kasım 2011 21:46

kitaplıuktaki resim puzzle çözümü

http://a1111.hizliresim.com/r/r/q38p.jpg

23 Kasım 2011 21:58

bozo, deneme yanilma yontemi. Galiba sansim yaver gitti.

23 Kasım 2011 22:14

dolabın alt sağından pouch alındı.tıklandı içinden resim çıktı.boğ pouch kumla doldu aynı dolaptan.en dip odada dipteki rafları itince terazi çıktı.kumla hayaletle konuştuk.kum torbasıyla meşaleler sönüp sol kapı kapanınca siyah kalp alındı.orta odada beyaz kalp için puzzle.çzüm elimizdeki kağıttaki şiirden.soldan sağa
beyaz kırmızı sarı yeşil siyah.beyaz kalp alındı .kalpler teraziye ve yeni bölüm

23 Kasım 2011 22:56

sola gidince arabaya zoom: direksiyon simidi,1ci kağıt,torpido gözünden 2ci kağıt,arabanın dışında sol ön tekerden 3cü kağıt.ev duvarına zoom cover ve mavi kapaktan 4cü kağıt.mavi kapaktan fuze.simit altta gear olan yere takıldı ama dönmüyor.metal kapıya zoom 5ci kağıt.
ilk ekrandan sağ düz gidince kapıyı çalınca kızla konuşabiliyoruz ama o kadar.takıldımmmmmmm

23 Kasım 2011 23:07

Sis'in son aktarimina ilave: kizdan ince demir parcasi istenecek, bir sure muhabbet ettikten sonra demir cubugu veriyor. Demir cubuk gearlara takilan direksiyon simidini cevirince kapi biraz aciliyor hemen yandaki delige ince demir cubugu sokarak acilan kapiyi tutabiliyoruz, bu islemei bir kac defa tekrarladiktan sonra (her seferinde bir ust delige cubuk yerlesitilecek) kapi gecilebilecek kadar kalkiyor.

23 Kasım 2011 23:19

altana bu kız benle muhabbet etmiyor.sadece daha açamadın mı kapıyı diyor yaw.nedenki

23 Kasım 2011 23:47

altana yeni bir profille oynadım kız hala sohbet etmiyor ve bir şey vermiyor.bi iyi hatırlasana başka bir şey yapılmış olmalı

24 Kasım 2011 00:40

tamam buldum.5 kağıdımız var 6 cı kağıt bulunmuyor. kağıttaki şekillere göre 4cü şeklin kağıdı bizde yok.kapıya 5 şekli giriyoruz.
1-vida
2-direksiyon gibi olan ama çıkıntısı olmayan
3-somun
4 bu denenecek sırayla
5-direksiyon ama çıkıntılı
6-sağ alta doğru uzun sapı olan direksiyon.
kapı ses çıkarınca kıza gidiyoruz ve konuşma seçenekleri değişiyor metal rod veriyor.

24 Kasım 2011 00:57

çubuğu duvardaki deliklere takarken, herseferin de vana çevrilecek ama item kutusuna gelen çubuğu alıp takana kadar delik kapanıyo. çözüm ise ilk deliğe takılan çubuk vana çevrilip 2 deliğe takılmak istenirken çabuk çabuk bi kaç kere vanayı çevirince item kutusundan çubuğu almya vakit kalıyo bölece yeni yer açılıyo. tabi bi kaç kez deneyince el alışıyo hemen vanayı bi-2 kez çevirmeye

24 Kasım 2011 01:39

sehpadan iron wheel,sağ tablo altından oil can,soldaki makineden motherboard,sehpa altından makas alındı.yatak odasında sağ duvara zoomlamadan oil can tıklandı.makasla arabadan kablo kesilip fuse ile birleşti.fuse kapı sağındaki panelde sağ alta takılınca yatak odasındaki vantilatör çalıştı.şimdi o puzzledaki mandallar yatağı hareket ettiriyor.

24 Kasım 2011 02:13

yeni yerdeyiz. sahpadan makas, iron whell alın.
sağ etejerden oil ca alın.
solda bi makina var ordan motker board alın.
sol kapıdan içeri girip sağda bi mekannizma tablosu var o tabloya oil canı tıklayın.
dışarı çıkıp arabadan majasla kablo alıp füsyeye takın. fusyeyi elektrik panosunda alt sağa takın.
iç odadaki yağ mekanizmasında yağlar harekete geçiyo.
burda amaç mandalları çevirerek önce yatak yarım ileri getiriliyo ki bu sırada sadece üst ok sağa geçiyo.
gene mandallarla oynayınca alt okda sağa geçince yatağın arkasındaki tekerlekli mekanizma aşşağı iniyo.
bu sefer sadece sol tarafla vanalarla oynayınca ki bubu tam düzenlersek yazıcaz, oklar tekrar eski yerine sola gelince yatak havaya kalkıyo.

24 Kasım 2011 02:24

vanalar bu pozisyondayken

http://a1111.hizliresim.com/r/s/q7g9.jpg
tüm borularda kabarcıklı akış varken vanalarla oynancak.ama ben bulamadım.bozom yaptı ama o da resim alamadı.
bu gecelik bu kadar

24 Kasım 2011 02:34

yatağın altından aşşağıya inip hammer,raw rod, raw key, glue, sipmple bowl,plain glass alıyoruz
plain glassı aldığımız yerin sağına giriyoruz.

24 Kasım 2011 02:37

burdan odd coin alıyoruz. şimdi burda makinalar falan var çalıştırılacak uzun hikaye yarın devam

24 Kasım 2011 08:44

bu makinalardan sağdaki anahtar makinası anahtar şekli olan sağ yere rod keyi koydum soldaki beyaz düğmeye basınca makina çalıştı ve tırtıklı normal anahtarım oldu. tabi bu arada faydası oluyomu bilmem ama dışardaki fusyeyi sol alta takmıştım.
bu tırtıklı anahtarı hemen sağdaki bronz kilide takım kapıdaki, çevirdim. yeterli değil bi anahtar daha lazım ama makinadaki sol anahtar yapma yerinin drili yok onu bulmak lazım.

24 Kasım 2011 08:49

tam karşımda elektikle ilgili iş yapan makinaya motherboardı koydum . burda sağ üstte ayaklı küçük devreler var. bu ayakları elektrik boarddaki doğru yerlerine koyunca şarj oldu. yanlış yerlere yanlış ayak koyunca kıvılcım çıkıyor. kıssa devre oluyo yani.
şarj olmuş boardı yukarı çıkıp ilk girişteki soldaki makimaya yani boardı aldığımız yere taktım.
old coini deliğe atıp aleti tıkladım top harekete geçti saoldai mavi okları kullanarak metal topu sağdaki deliğe soktum. ne işme yaradı anlamadım o deliğin civarı yeşil ışşıkla aydınlandı.
yalnız oka basıp bırakınca top kendi başına gidebildiği yere kadar gidiyo. geçmesi gereken aralıklarda gene oklarla müdahale ederek doğru rotada yürütebilirsiniz.

24 Kasım 2011 08:54

glueyi o mother boardı şrj ettiğim yerin solundaki tahta rafa koydum. daha bişiler konacak.
sağdaki bronz kilidin altındaki kovada sanırım çöp fazla malzemeler atılabiliyo.
şimdi mahzene indiğim ilk odaya geldim.sağdaki mirror olan yere önce plain glass koydum sona bowlla önce raftan silver nitratı yeşil olanı. sona mavi olan saltı alıp bu plain glassın üüstüne tıkladım renkler değişti bi karışım oluştu buaraya galiba reel film konacak. tıklayınca şangır diye kırılıyo.
ölece kaldım dolaşıp duruyorum başka bişi yapamadım.

24 Kasım 2011 10:15

şimdi yukardaki yorumda yazdığım karışımları kırılmaması için ısıtmal lazımmış. jurnalde yazıyo ama nasıl ısıtıcam bulamıyorum.

24 Kasım 2011 10:27

bozo makinadaki top ne sağdaki ne de alttaki deliğe girmeden en alttaki bombeli yere iletiyoruz. paranı almak için çekiçle para atılan yere vur işlem bitincede aynı yere vurup top gibi birşey alınıyor.

24 Kasım 2011 10:30

ay aysberg saol ya kafayı yiycektim hemen deniyorum

24 Kasım 2011 10:32

anahtar yanlış olursa makinanın sol tarafındaki anahtar işretli yere atıp imha ediyoruz.yenisini yapıyoruz. ilk üç düğme alt, 4. üst son yine ail konumdayken doğru anahtarı yaptım deneme yanıma yöntemi ile

24 Kasım 2011 10:39

şimdi makinadan aysbergin dediği gibi metal topu sağ alttaki yere getirince ışşık kırmızı oldu. çekiçle para atılan yere vurduk ball aldık. o ballı iron whelle taktık.

24 Kasım 2011 10:42

49. yorum için: o ısıtma işlemi daha sonra dışarıda olacak. sabaha karşı oynadım tam net hatılayamıyorum yukarıda sağ oda için şifreler çıkmıştı
şifreler için bir takım ipuçları vardı ben önce 123 diye başladım bir tanesi doğru ise örneğin 145 diye yine deneme yanılma yöntemi ile buldum
ah bir de şifreyi hatırlayabilsem.
ama aynı yer sol duvardaki şifrenin 8 ile başladığını hatırlıyorum en azından benim gibi 1 den başlamazsınız.
işte şifre ile girilen odadan ısıtms kabı alıp dışarıya konuluyor içinede mavi ve yeşil tozlar konuyor.

24 Kasım 2011 10:44

bu tekerleğide il girilen yerde sağdaki paravana taktık. altından şifre isteyen kapı çıktı.
aysberğin dediği doğru konumdaki anahtarı yapınca bronz kilit açıldı.
içerden mirror frame aldık. burda bir ayna düzeneği kurulacak belli

24 Kasım 2011 10:47

şifrede bull olanlar doğru kabul ediliyor siz anlamışsınızdır belki, benim ing. pek iyi dğil de antiparantez yazayım dedim

24 Kasım 2011 10:48

aysberg şimdi jurnalde yazan deneme yanılma yöntemi ile şifreyi bulcaz. ben başlıyorum bulunca yazarım.
evet şifre 851 oluyo. odadayım

24 Kasım 2011 10:51

şifreli odadan glass shard, candle ve lighter aldım. ısıtma kabı demiş aysberg onu bulamadım bakıyorum.

24 Kasım 2011 10:53

elimde
yanan mum, çekiç, her numaradan yaptığım için 6 demir çubuk ve ayna bir de not kağıdı takıldım kaldım

24 Kasım 2011 10:54

hayda o şifreli kapının önündeki paravana tıklayınca yerinde yıkıldı ve sol duvarda bi kasa çıktı şifre istiyo. ben halen ısıtma kabını alamadım bi kaç kab var ama alamıyorum

24 Kasım 2011 10:56

mutfaktan almıştım sanırım
cam kırıklarını tutkal koyduğumuz yerde birleştiriyoruz belki de oradan verdi

24 Kasım 2011 11:00

o şifreler için yorum 54 ve 56 da açıklamaya çalıştım

24 Kasım 2011 11:02

şimdi o glass shardları glue koyduğum makina odasındaki yere koydum bi balık resmi çıktı onun parçalarını tamamlıyacağız.
ayrıca mirror frameye sol makinada incelttiğim rodu taktım ama aynayı halen bronz kilitli yere yerleştiremedim. neyse ben şu pazılı tamamlayım

24 Kasım 2011 11:03

büyük ihtimalle şifreli kasadan alınıyordur

24 Kasım 2011 11:08

ay bi salak balık pazılıba amma uğraştım ya hala bitiremedim.

24 Kasım 2011 11:21

kızımda oynamaya başladı ama sıkıldı bıraktı ben şimdi onun profili ile şifreli yere gelmeye çalışıyorum

24 Kasım 2011 11:24

pazıl bitti polarised glass aldım ve onu mutfaktaki yerdeki pencereye takıp kapadım. ölece kaldım bakınıyorum

24 Kasım 2011 11:31

şimdi bu matfakta sağda bozuk kapılı dolap var işte ona çekiçle vuruyoruz ve ordan solar cooker alıp aynen bahçeye fırlıyoruz malzemeleri ısıtıcaz

24 Kasım 2011 11:38

solarcookerı bahçeye koyup içine 2 adet tozu mkoyup coveride takıp bekleyince malzeme ınınıyo. malzemeleri alıp aşşağıya inip mirror oluşturan yere önce plain glass ve tozlar konup tıklanınca mirror alınıyo. mirrorü mirror frameye takıp aynalı odaya yerine takıyoruz. tabi daha önce frame ye inceltilmiş rod takmıştık.
ama hala burda ışşık yok şimdi netçez bakalım

24 Kasım 2011 11:44

hah çekiçle mutfaktaki tavanda roof yazan yerin kilidini kırıp ışşık gelmesini sağlıyoruz. şimdi doğru aynalı odaya bu arada hala kasayı açamadım

24 Kasım 2011 11:50

aynaları önce yerdekini sola çevirip soldaki aynaya ışşık getirip. sona soldaini karşı duvarda bizim taktığımız aynaya gelicek şekilde ayarlayıp tabi bu arada bizim taktığımızıda biraz oynatıp gelen ışşığı karşıladığımızda kasa kapıda güm diye bi ses oluyo ve 5 adet yuvarlak oynatılan toplar olan bi mekanizma çıkyo.
iyide şimdi biz bunları nasıl sıralıycaz ki kapı açılsın.

24 Kasım 2011 11:55

ya yazan,bulan,gören tüm uzuvlarınıza sağlık he! allaam bi bitsede kurtulsammmm.....

24 Kasım 2011 11:56

aysberg elinde ayna çekiç mum rod ve not kağıdı dolaşıyorum demişsin ya not kağıdını nerden buldun

24 Kasım 2011 11:56

la yetiş kaldım

24 Kasım 2011 12:01

bozo ben fos çıktım anacıımm...sizden faydalanarak oynuyorum.

24 Kasım 2011 12:06

öle bile olsa çok zor. ben sisn yazsdıklarını yaparken bile çok zorlandım. la insan eccik hint neyim kor demi?

aysberggg nirdesin sen kasayı açtın mı????

24 Kasım 2011 12:26

50. yoruma düzeltme:
makinadaki top sağ alttaki deliğe gelecek kırmızı ışık yanıyor ve top alınıyor

24 Kasım 2011 12:31

not kağıdı dediğim şey 5 çizgi ve üzerlerinde değişik konumlarda birer nokta
başka profille oynuyorum tekrar bulabilirsem yazarım.
sabaha 6 gibi bırakıp yattım çok iyi hatırlayamıyorum. üzgünüm.

24 Kasım 2011 12:35

kasayı açtım deneme yanılma ile denerken birden açıldı hangi sayılarla açtığımı anlayamadım bile yorum 54-56 da açılamaya çalıştım tekrar oynuyorum yine de hala takılıyorum ne zor oyunmuş hint yok skip yok

24 Kasım 2011 12:42

kasa 7 ile başlıyor ben kasa ile kapı şifresini karıştırmışım iykide karışmış :D
74. e kadar geldim hızlı tıkladım 7 ile deneyin

24 Kasım 2011 12:43

aysberg o deneme yanılma ile mutfak kapısını açtık çünki doğru rakamda bull diyodu. ama kasa için öle bişi yok. sanırım o topları gösteren kağıdı da kasdan buldun. şte aynalı odada aynaları yapınca 5 çizgi üzerinde toplar var o sıralamayı yapmak için o kağıt lazım ama ben kasayı açamadım.
jurnalde de mutfak kapısını anlatıyor bu kasanın bi yerde bi ipucu olması lazım

24 Kasım 2011 12:44

not kasadan çıktı

24 Kasım 2011 12:45

şifreyi bulursanız yazın ki kendimi iyi hissedeyim :)

24 Kasım 2011 12:48

bu kasayı da 100-101 .... pösteki sayar gibi açmıştım 8 de sandığım buydu meğer 7 ileymiş

24 Kasım 2011 12:49

yüzler basamağı 7 birler ve onlar basamağı fazla oyalamıyor

24 Kasım 2011 12:56

imkansız bişi bu kasa yı deneme ile açamayız 10un 1000 katı tıklmak lazım ben yapamam şahsen. biyerde vardır bi ipucu. jurnalı tam anlasam.

24 Kasım 2011 13:08

kasa 781 mi 782 mi ne öle bişi
lönk diye açılınca tam göremedim.

24 Kasım 2011 13:09

bozo 700 le başlıyor 740larda filan
valla ben deneme ile açtım l00 den 800 e kadar denedim sanıyordum şimdi yine denedim ama 800-900 de çıkmayınca 700-600 diye geri gelecektim 700 küsurda açıldı.

24 Kasım 2011 13:12

kasadan çıkan kağıda göre aynalı odadaki kasa kapıı açılıp water bilmem ne alınıyo şimdi yen,i yerdeyiz.

24 Kasım 2011 13:13

işte aynen birden açılınca farkedemiyor insan
aynalardan sonrasında takıldım ben
sizleri bekliyorum aynalar derken tepside yaptığım aynalar odadaki ayna düzeneğine birşey yapamadım.
önceki yorumlar olmasa buralara da gelemezdim başlarda çok zorlandım

24 Kasım 2011 13:17

haydaa bozo ne, ne çabuk, nasıl yaptın anlatsana çekiç mum not ayna ile saatlerdir bekliyorum ben. bişeyleri atlıyorum ama ne

24 Kasım 2011 13:22

yeter başım ağrıdı burdada gene şifreli yer var açılacak sona bakarım artı sabahtan beri burdayım

24 Kasım 2011 13:24

aysberg biyerden mirror frame almıştık yukarda yorumlarda var. ona hani şu makinada incelttiğimiz rod var ya önce onu takıp sona tepside yaptığımız aybayı takıyoruz. makinaların olduğu odada sağda duvara bu aynayı takıyoruz. hepsini yazdım yav yukarda

24 Kasım 2011 13:26

çekiçle mutfak tavanını kırıp ışşık girmesini sağladın mı aysberg

24 Kasım 2011 13:28

aynalı odaya ışşık girecek rod ve tapside yapılmış ayna mirror frame takılıp aynalı odada sağ duvara takılacak. mirror frameyide zaten bu odadan almıştım.

24 Kasım 2011 13:50

işte atladığım mutfak tavanıymış teşekkurler

24 Kasım 2011 14:31

Kasanın numarası 729... ustteki aynalı odada aynaları oynatınca numara beliriyor.

24 Kasım 2011 14:35

bu arada mirror frame'e takılacak rod 2 numaralı olan.

24 Kasım 2011 14:36

brawoooo medusan biz deneme yanılmayla bulmuştuk. bede gerçi farklı çıktı sandım ama yanılmışım demekki.

24 Kasım 2011 14:37

mirror frame'i 2 numaralı rod ve aynayla birleştirip aynalı odadaki yere taktım ama, yukarda bir yansıtıcı daha lazım. elimde hiç başka ayna malzemesi yok :( oraya ne gelecek acaba

24 Kasım 2011 14:38

bozo sana bravo buraya kadar seninle geldim :P

24 Kasım 2011 14:40

arkadaşlar ben 5 tane sayfayı bulup kapının kilidini açtım.yani kapıdan ses geldi, sonra kıza gidiyorum ama benle sohbet etmiyor, bişey de vermiyor..takıldım orda

24 Kasım 2011 14:43

Swan arabaya iyice baksan iyi olur.. almadığın birşey vardır belki.. bir de fuse var duvarda elektrik olan yerde.. onu da al yanına kıza gitmeden belki elinde birsey olması gerekiyordur kızın demiri sana vermesi icin. Hatırlayamadım şimdi nasıl vermişti kız.

24 Kasım 2011 14:49

hmm hala ayna yapabiliyoruz.. malzemeler kaybolmadı. tekrar bir ayna yaptım şimdi de ekstra frame yok takıp aynalı odaya son yere asmak için. deniyorum birşeyler

24 Kasım 2011 15:00

peh buldum.. ayna odası açıldı. tek yapılması gerek en son taktığınız mirror frame'i oynatmak.. en sonunda kasanın üzerine düşüyor ışık ve büyük kasa açılıyor. büyük kasanın şifresi için üst kattaki kasadan aldığınız kağıdı kullanın.

24 Kasım 2011 15:02

noktaları hizalamak sinir bozucu :/

24 Kasım 2011 15:05

kapı açıldı.. sadece biraz oynayın tam oturtmaya çalışın noktaları. temple gibi bir yere geldik.

24 Kasım 2011 15:08

soldan devam edin bir odaya gireceksiniz. odadaki masanın duvarında bir mekanizma var. ikinciye birinciye 3-4-5'inciye bastım mekanizma açıldı. (butonları yanlış hatırlamış olabilirim ama birkaç denemeyle hemen açılacak kadar kolay) Mekanizmanın içinden bir journal bir de key aldım.

24 Kasım 2011 15:11

daha sonra odanın solundaki delikten girin. Orada da yatağın üstünden kağıtları alın, tabureden fırça ve spell book alın.

24 Kasım 2011 15:14

fırçayı taburedeki boyaya batırın ve kağıda tıklayın. invisible scroll yapacaktır. ancak önce aldığınız spell book 'u açın ki orada invisible scroll'un harflerini öğrenin. Scroll'u yaptık hemen masanın olduğu odaya gidip o odada scrolla basın. kitaplikta 2 tane mekanizma belirecek

24 Kasım 2011 15:18

Evet açılan mekanizmalara ilişkin journal'i size aktarıyorum. 2 tane mekanizma var içinde karışık harfler olan. bunlardan ilki jalala'ya ait.. diğeri de Rulade'ye..
Jalala'ya ait olanın şifresi ancak jalala'nı egosu, kendini beğenmişliğiyle anlaşılabilir diyor.
Rulade için ise, rulade'nin ismini bilen bunu bilir diyor. Ama gerçek isimini değil.
Şimdi ipuçları arıyorum

24 Kasım 2011 15:21

yatakodası gibi yerde yeni bir scrol yaptım. Siz bütün spelleri yapın yanınızda taşıyın. lower spell'i temple'in girişinde kullanıldı.

24 Kasım 2011 15:22

kullanınca bir tane iron rod aldık.

24 Kasım 2011 15:25

aldığımız iron rod'u hemen ilk girdiğimiz temple gibi yerin sağındaki garip taş yeri açıp, oradaki siyah ortadaki taşa koyunca magnetized rod oldu

24 Kasım 2011 15:26

magnetized rodu kağıtların olduğu yatakodasindaki solda yerdeki fare deliğine sokunca birşey yapıştı rod'a. Rod'a tekrar tıklayınca wrench elde ettik.

24 Kasım 2011 15:27

wrenchle hemen aynı odadaki karşıdaki yapının menteşelerini söktümkapı düştü.

24 Kasım 2011 15:29

hemen kapıdan girince yaptığınız leviate scroll'a basın soldaki taşlar havaya kalkacak kapıdan girin.

24 Kasım 2011 15:55

girdik.. odanın sağındaki renkli tozları aldık. ortadaki yuvarlak yere ben sadece mavi tozu koyabildim.. diğerlerini koydurtmuyor.

24 Kasım 2011 16:08

misafir geldi daha sonra devam edeceğim.

24 Kasım 2011 16:24

ikinci şifre smelly

25 Kasım 2011 00:50

evet ilk kutunun şifresi smelly, ikincisi ise Jalaal. ilk şifreyi nerden buldun aysberg? bu arada ikinci şifre ilk kutudan çıkan defterde yazıyor.

25 Kasım 2011 00:53

kalınan yerden devam ediyorum.çözüme katkı sağlayan herkese teşekkürler.
son girilen odada sağdan alınan boş metal kup ile soldan su alındı.odanın ortasına konulan mavi toz ki o water elemetnmiş üzerine su da kondu.
o strongbox denen harf puzzlelardan smelly ( sağol aysberg) soldakini açtı yeni bir journal aldık.bu journalda geçen ad " jalaal" sağdaki puzzle cevabı bi journal daha aldık.bu alınanda yazan şöyle bir not var:
2ci 4cünün yarısı
3cü 2cinin iki katı
1ci 2cinin yarısı.
bu kağıt alınan odada sol duvardaki kasanın çözümü.124 içeriden alınanla journala yeni not eklendi ve yeni bir büyü scroll hazırladık.adı transfer elements .

25 Kasım 2011 00:54

eheheu medusan hazır verilmiş şifrenin bağını sormaycaksın böyle kazık oyunda:)) yaz gitsin :D

25 Kasım 2011 00:55

ikinci kutudan da bir defter aldık. Bu arada hemen renkli tozların olduğu odaya geri döndüm.. soldaki kitaplıkta bir çanak var. Onu aldım ve sağdaki su dolu kazandan su doldurdum. Suyu ortadaki mavi tozu attığımız yere döktüm

25 Kasım 2011 00:59

şimdi tozların olduğu odada scrollardan birisine tıkladım karşıdaki tahta dolap havalandı.bir başkasına tıklayınca da parçalanıp açıldı ve plain quartz alındı.mavi toz ve su olan yere quartz konunca water quartz olarak geri alındı

25 Kasım 2011 01:06

kitapta yazana göre yatak odasındaki şifreyi çözdüm. şifre 124.
buradan aldığınız kitap inventorydeki ilk kitaba yeni bir spell olarak işleniyor.."creating an element crystal" tekrar kağıt alıp fırçayla yeni spelli yaptım

25 Kasım 2011 01:06

haha doğru sis:P

25 Kasım 2011 01:07

oo süper hemen yapıyorum kaldırma şifresini tekrar

25 Kasım 2011 01:08

kaldırma spellini yani

25 Kasım 2011 01:11

Sis aynen dediğin gibi quartz ı koydum ama geri vermiyor O.o

25 Kasım 2011 01:11

şimdi bi odada duvardaki postere göre 3 earth 3 de water quartz hazırladım da bunları kullanacağımız yeri bulamadım henüz.tekrar defter okumaya dönüyorum

25 Kasım 2011 01:12

a tamam en son yaptığımız spelli yapınca alınıyor

25 Kasım 2011 01:16

onlar ilk girişteki soldaki garip taşın etrafında kullanılacak

25 Kasım 2011 01:16

sağdaki pardon

25 Kasım 2011 01:18

şekildeki gibi 3 earth sola 3 air sağa gelecek şekilde yerlestirip open planar spelli yapılacak

25 Kasım 2011 01:19

evet posterdeki gibi koyup yine scrollardan birini kullandık ve portal benzeri bi şey açıldı ve yine harf puzzle.cevap " currın" notlardan birinde vardı.
yeni bölümmmm
hala bitmiyor işkence:D

25 Kasım 2011 01:20

portal şifre istiyor :/ ara ki bulasın

25 Kasım 2011 01:20

supersin :D

25 Kasım 2011 01:25

çekici aldık sağdaki klubenin duvarına birkaç kez vurduk ipi aldık.

25 Kasım 2011 01:26

hemen öndeki bayrağın dibine çekici vurunca iğne gibi bişi aldık iple birleştirdik

25 Kasım 2011 01:28

eee başka bi halt olduğu yok :S

25 Kasım 2011 01:30

aynen takıldım :S

25 Kasım 2011 01:32

buldum.. binadaki açık pencereden ipi at.. ilk pencere

25 Kasım 2011 01:35

herseyi topladık ilerledik.. topladık ..strange robla paperi birleştirdik

25 Kasım 2011 01:37

knobu ilk odadaki duvardaki şifreli yere taktık

25 Kasım 2011 01:41

ilk odada strange knob,scrubled paper,solda çekmeceden cotton ve journal kağıdı alındı.2ci odada rod,hammer,sword,rock alındı

25 Kasım 2011 01:41

sayıları yerlerine yerleştiricez.. sinir olurum böyle puzzlelara :/

25 Kasım 2011 01:48

medusan jurnalde 'today smelly told me the secret word' la başlayan jalaal imzalı paragraftan denedim

25 Kasım 2011 01:48

hüff bendenizin yatması lazım.bu puzzle da kasar gece bu saatte.kolay gelsin medusan

25 Kasım 2011 01:49

sağol Sis.. iyi uykular:)

25 Kasım 2011 01:50

tamam ayberg:D dahiyane

25 Kasım 2011 01:58

şimdi elimizdeki kağıtta mantık soruları gibi 3 soru var.

Ang ve shanna ingilizce değil sanırım ben onları başka türlü çevirerek yazıyorum.
1. Eger bir kişi, 4 dakikada 4 metre derinlikte bir çukur kazıyorsa, 3 kişi 2 metre derinlikte 2 çukuru ne kadar sürede kazar?

2.Etrafta kaç tane bayrak var?
6 tane görünüyor.

3.Eğer 4 yaşında bir çocuk 5 metre yükseğe sıçrayabiliyorsa ve 200 metreyi 5 dakikada koşabiliyorsa bu çocuğun gerçek yaşı kaçtır?

1. ve 2. soru hiç benlik değil D: sanırım denklem yapmamız lazım.. yapabilen varsa lütfen yazsın bekliyorum.

25 Kasım 2011 01:59

ilk sorunun düzeltmesi...

Eger bir kişi, 4 dakikada 4 metre derinlikte bir çukur kazıyorsa, 3 kişi 3 metre derinlikte 2 çukuru ne kadar sürede kazar?

25 Kasım 2011 02:01

bu arada dışarı çıkıyoruz.. elimizdeki çekiçle soldaki kaya parçasına birkaç defa vurunca flintstone elde ettik.

25 Kasım 2011 02:06

açık pencerenin hemen altındaki kapıdan elimizdeki swordla dry wood kestik

25 Kasım 2011 02:12

tekrar yukarı çıktık. en son odadaki kazanın altındaki yere cotton'u koyduk..tekrar üstüne dry woodları koyduk. sanırım şimdi ateş lazım.

25 Kasım 2011 02:13

evet flintstone'u da koyunca ateş oluşuyor.

25 Kasım 2011 02:14

şimdi o duvar açıldı ve karşımıza kütüphane çıktı. 3 bölümden oluşuyor. işte o soruları yanıtlamak lazım bu bölüm için. kimse yok muuuu?

25 Kasım 2011 02:21

peh çözdüm.. en üst raftan 2. kitabı, orta raftan 7. kitabı, alt raftandan da 4. kitabı çıkarın.bu arada kendime çok güldüm. son soruda zaten çocuğun yaşını söylemiş ben hala denklem diyorum :// yorum yok

25 Kasım 2011 02:25

evet kitaplık geri gitti yerde bir kapı oluştu girdik. ilerleyince demirli bir kapı gördük. yerde sağda bir lever var. ona tıklayınca demirlerden ikisi açıldı. yerde solda bir taşın altında kalan başka bir lever var. onu da açın. çekiçle iki iç defa tıklayın düzelecek. onun hemen üstünde 3. bir mekanizma var ama kırık. elimizdeki rod'u ona taktık. onlarla oynayınca kapı açılıyor.

25 Kasım 2011 02:28

girdiğimiz yerde hemen sağ en alttaki taşı aldık. elimizde 2 taş oldu. taşın birini soldaki kapının hemen dibindeki kare yere koyduk.

25 Kasım 2011 02:31

diğer taşı da geri gidip o leverlarla oynayarak demirli kapıyı açtığımız yerde hemen sağda duran kare yere koyduk

25 Kasım 2011 02:33

tekrar kapıdan girdik soldaki büyük taşlardan biri öne gelmiş. ona tıkladık sayılar çıktı.. tıklayarak hemen sıraladık. içindekini aldık ve yeni bölüm.

25 Kasım 2011 02:44

sayıları yerleştirince bir journal kağıdı alındı. aşağıdan kılıç yardımı ile küçük kabin gibi yerden tahta parçası alındı. pamuk ile tahta parçaları üzerinde tencere gibi şey olan yerin altına kondu. sanırım ateş lazım.

25 Kasım 2011 02:46

sayfayı yenilemezsem olacağı bu :))

25 Kasım 2011 02:49

son bölümdeyiz. Krur Jalaal'la düello yapiyoruz. bu tamamen şans meselesi bir zeka gerektirmiyor hayal kırıklığına uğradım. Her neyse.. ekranın üstünde jalaal'ın canı altta sizin canınız var. ve 3 element hem onda hem sizde. Air wateri, water fire'ı, fire ise air'i yokediyor. Siz bastığınız anda o da basıyor. Şans meselesi. Buraya emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler. Bana çok yardımcı oldular. Böyle oyunlar varsa bildiğiniz (içinde hiç hidden object olması lütfen, çok sıktı) lütfen bilgilendirin:) iyi eğlenceler.

Not: daha zor oyun lazım bize!! :P

25 Kasım 2011 02:49

hahaha aysberg :D

25 Kasım 2011 02:54

aynen öyle:D benim yorumu oku üstte gül :D

25 Kasım 2011 02:55

medusan şunları anlamadım
sayıları yerlerine yerleştiricez.. sinir olurum böyle puzzlelara :/
.strange robla paperi birleştirdik

şimdi knobu duvara takıyoruz geri düşüyo ben pazıl falan bulamadım.
bide robla paper nerde

25 Kasım 2011 02:57

paper ilk odada aysberg.. yerde olması lazım. çok belirgin bir yerde. rod da ikinci odada.

25 Kasım 2011 02:58

gülmem mi
en çok da kendime
ne ara gördün yorumumu kimse görmeden sileyim dedim ama yine pişti oldum

25 Kasım 2011 02:58

aa soran bozoymus :O pardon:P

25 Kasım 2011 02:59

hahaha yakalarım aysberg:P

25 Kasım 2011 02:59

hatlar karışmış

25 Kasım 2011 03:01

aa bozo strange knobla demek istedim.. strange rob değil. kağıtla birleştirince duvara takılıyor ve puzzle çıkıyor.

25 Kasım 2011 03:04

eee oyun bitti medusan pazıl mazıl çözmedim ben düello yaptım finiş

25 Kasım 2011 03:06

duvardaki sayılarla olan puzzle zaten o kitapliği açan şifreyi veriyor.. ondandır:P

25 Kasım 2011 03:06

ne la bu ? bu kadar uğraş didin sona bi çok şeyi yapmadan oyunu bitir. kesin erdim ben he he. emeği geçenlere teşekkürler.

25 Kasım 2011 03:07

ama size bravo o taaa eski evdeki şifreyi yılmadan deneme yanılmayla çözdünüz! inanılmazsınız:D ben hayatta o kadar sabırla deneyemezdim :D

25 Kasım 2011 03:14

ben aysberden ilham aldım yoksa bende denemezdim.

25 Kasım 2011 03:15

oyun öneriniz var mı böyle? indireyim ben de

25 Kasım 2011 03:19

buda bitti
sis oyun için teşekkürler
emeği geçen herkese teşekkürler
başka zorlu oyunlarda görüşmek üzere

25 Kasım 2011 03:37

bi bakiim dedim uykum kaçınca bitirmişsiniz.artık yarına kaldı bende.

medusan eğer puzzle oyunları seviyorsan alttakiler oynadığın en sıkı oyunların linkleri.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/11/safecracker.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2010/02/rooms-main-building.html

25 Kasım 2011 03:48

safe crackeri oynadım ama rooms'u mutlaka deneyeceğim. teşekkürler ben de yatıyorum :) iyi geceler

25 Kasım 2011 12:36

ne diym valla mukteşemsiniz...hepinize birer adet pahelika madalyonu veriyorum.bense sessizce yorumlardan faydalanarak oynamış olan bir garip üye :P

25 Kasım 2011 12:37

bu arada süper bir oyuncu kazanmışız.tenkyu medusan :)

25 Kasım 2011 12:56

teşekkürler su :D ben de ilk defa böyle aynı anda hem ipuçlarını okuyup hem ipucu yazarak çok keyif aldım :D

25 Kasım 2011 14:41

medusan;eskiden oyunları hep böyle oynardık..guide çıktı mertlik bozuldı valla :)) ha bak ! aşağıda vereceğim oyunu da böyle inim inim inleyerek oynamıştık.dene istersen.

http://hiddenobject.blogspot.com/2010/08/seawise-chronicles-untamed-legacy.html

25 Kasım 2011 16:05

su hidden object var mı bu oyunda? inşallah yoktur ya hiç sevmiyorum o tarzı artık.

Bu arada evet keşke guidelar baya bir sonra çıksa da böyle zevkle oynasak, yardımlaşarak.

25 Kasım 2011 16:14

medusan verdiğim oyunda hos yok merak etme :)
bu arada patlon kızacak valla oyun sayfasındaki yazışmaya :D

25 Kasım 2011 16:24

D: nerde konuşuluyor böyle genel sohbetler? yeni katıldım bilemiyorum her yere yazıyorum:P

25 Kasım 2011 16:44

medusan site ana sayfada mini chat adıyla bir chat box var.orada set your name yazan yere tıkla.kullanıcı adı ve şifre yaz sign in tıkla.yeni gelen pencerede gerekenleri tekrar yazıp continue tıkla.genel sohbeti orda yaparız.sonra her siteye girişinde sadece gereken bilgiler yani kullanıcı adı ve şifre yazıp login tıklayarak chat boxa giriş yapabilirsin

25 Kasım 2011 18:52

oyun bitti ben de bittim.. uzun zamandır böylesi gelmemişti. ipuçları olmasa zor bitirirdim. zordu ama zorlayan oyunlar daha tatlı oluyor. hadi geçmiş olsun hepinize..

26 Kasım 2011 15:53

ben pes ettim bıraktım , bitirene (bkz.Sis ) helal olsun, alkışşş....:)

26 Kasım 2011 19:28

uploadstation linki indirme yapıyor ama 2 saat bekledikten sonra oyun açılmıyor yükleme yalnış yapıldı yazıyor diğer 2 linkte silinmiş yazısı çıkıyor oyunun linklerini düzenlemeniz mümkünmü teşekkürler

26 Kasım 2011 19:32

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template