Mystery Case Files 8 Escape from Ravenhearst Collector's Edition



You lived through their side of the story—now live through his! Return once more to the haunted grounds of Ravenhearst Manor to uncover new details about this poignant saga. What you find could very well be the final chapter of this riveting story—if you escape.1.20 GB




Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 120 yorum

23 Kasım 2011 23:19

Ohooo, seri iyice uçmuş takip etmeyeli :))

Teşekkürler..

23 Kasım 2011 23:47

ovvv mysterycaseee inşallah iner :)

24 Kasım 2011 13:46

oyunu tekli linklerden indiremedim.7part olandan sorunsuz indi,key dosyasındaki serialide girdim.oyun ikonu çıktı fakattt oyunu açmak isteyince şu yazı çıkıyor:

access violation at 0X004E8DC6 program terminated

bu şumu demek? su senin pc bu oyun için dandik şekerim....

24 Kasım 2011 14:35

sucuğum aynen banada aynı hata mesajı geldi malesef açamadım

24 Kasım 2011 16:44

şekom o uyarı oyun exesi oyunun kurulmuş olması gerektiği yerde oyun dosyasını bulamadı anlamına gelmektedir.rarlar hariç sil oyunu.tekrar kurulum yap ama kurulum sırasında dizin değiştirmek vs gibi bir müdahalede bulunma.

24 Kasım 2011 20:58

LINKS ARE UPDATED.LINKLER YENILENMISTIR OYUNU TEKRAR DOWNLOAD EDINIZ

24 Kasım 2011 21:33

oyun harika...hatta bazen kopya bile çekiliyor :) ha birde,hos kısmı değişik titreşen objeler bulunuyor ve eğer çok sık tıklarsanız bulduğunuz objeler aynen geri konuyor sil baştan başlıyorsunuz.

24 Kasım 2011 22:07

ayrıca,gidilecek yeri gösteren oklar sizi yanıltmasın.sanki yek yön gibi dursada farklı yerlere gidiyor.yav kazık bre :)

24 Kasım 2011 22:08

yek=tek diyecem ama zaten yek de tek demek :P

25 Kasım 2011 13:19

neden mediafire den link koymadınız o zaman arka arkaya indirme yapabiliyorum teşekkürler...

25 Kasım 2011 14:35

ırmak,3 lü linkler dönüşümlü..sende herbirinden peşpeşe indirebilirsin.

25 Kasım 2011 15:46

mezarı kazıp alta indim kapıyı açamıyorum. together ve againi kutulara koyuyorum starategy guide da baktım ama olmuyor

25 Kasım 2011 16:23

tamam yaptım together yazan pulcuğu kapının üzerinde togther yazan yere againi de sağ tarafa koyuyoruz sonra da gelip kapının üzerinde bulunan yuvarlak yere koyuyoruz..

25 Kasım 2011 16:52

arkadaşlar merhaba, ben oyunu indirdim ancak, name ve key soruyor, yardımcı olabilir misiniz?

25 Kasım 2011 16:58

oyunun kurulan klasörü içinde adı KEY olan dosyaya bak

25 Kasım 2011 18:18

oynayan varsa; elimde büyüteç ve kürekle dolaşıyorum.deniz fenerini yaktım yani guide olmasına rağmen kaldım bennnn

25 Kasım 2011 18:23

ya arkadaşlar ben indirdim kurduktan sonra d3dx9_43.dll eksik olduğundan başlatılamadı dedi ne yapmam gerekiyor :(

25 Kasım 2011 18:29

unknown oluşan dosya klasörü içinde adı " direct x " olan bir klasör göreceksin.o klasörden direct x i güncelle setup exe çalıştırarark

25 Kasım 2011 18:39

çok teşekkür ederim :)

25 Kasım 2011 18:42

16. yoruma cvp bekliyorum ve oyun kazık diyorummm.

25 Kasım 2011 19:25

o değilde yarasalarda ne korktum arkadaş :D

25 Kasım 2011 19:39

deniz fenerindeki mekanizmayı nasıl çalıştırdınız.elimde okların numaraları olan bir kağıt ve mezarlıkta tazan numaralar var ama bütün kombinasyonları denedim olmuyor.

25 Kasım 2011 19:45

semka;elindeki kağıdı ana kapıdan girilen mekanda hani mezarlığa gitmeden önceki yer,işte orda yerde bir defter var.ona yapıştır.çıkan okları deniz fenerindeki düğmelere sırayla bas.

25 Kasım 2011 19:46

herkes oyunu bitirdi ama hatırlayan biri varsa cevap versin lütfeen.

25 Kasım 2011 19:46

zaten bende o mekanizma çalışınca deniz feneri yanıyor,orada kaldım.elimde büyüteç ve kazmayla :(

25 Kasım 2011 19:50

bastım neler yaptımsa olmuyor.herkes sorun yaşamadan geçti ise bende bir sorun var demektir oyunu tekrar indirsemmii..

25 Kasım 2011 19:52

kağıdı yapıştırdım elimde kağıt var derken oklar olan yazıyı gördüm demek istemiştim.

25 Kasım 2011 21:16

eğer stratejiye baktıysan ordaki mezar taşı numarası senin oynadığınkinden farklı semka ordaki numaralar mesela 2 aşağı demek 4 yukarı demek 4lü falan bir numara olucak mezartaşında o numaralara karşılık gelen yönlendirmeler olması gerekiyor ben yaparken sağ ile solu karıştırdım sağ ile başladıysan solu dene belki olabilir

25 Kasım 2011 21:37

arkadaşlar tornavidayı nerde kullandınız hastanedeyim yapçak bişey bulamıyorum
deniz feneri yandıysa küreği o yıkılmış evden ilerlediğimizde çeşme gibi bişey var hemen onun karşısındaki mezarı kazıcaz

25 Kasım 2011 22:33

deniz fenerindeki oklar şöyle.mezarlığa çıkan evde yerde 4 yön ve 1234 var.bu şu demek
1 sağa
2 asşağı
3 sola
4 yukarı
mezartaşında da rakamlar varbendeki 23413 idi.bu ikisine göre deniz fenerindeki yönlere aşağı sola yukarı sağa sola basınca işlem gerçekleşti.

25 Kasım 2011 22:44

peki arkadaşlar bu 4 ruhun olduğu yerde filmi seyrettim.paketten anahtarı alıp karşımdaki karga amblemli yeri açtım.together again yazan tokenlar inventoryme geçti.guidea göre ordan portal açılmış olmalı ama açılmadı kaldım böyle.ne etcez ?

25 Kasım 2011 22:49

tamam panik yok buldum:D tokenları sağ ve sol üst tepedeki yazılara tıklamak lazımmış.sonra kapıya taktık tekrar

25 Kasım 2011 23:04

pınar tornavidayla ilk olarak hastane kapısı dışında sağdaki rekli levhayı söktüm

25 Kasım 2011 23:34

evet oldu çok teşekkürler

26 Kasım 2011 13:06

arkadaşlar tek linkten sorunsuz indirebiliomuyuz

26 Kasım 2011 13:40

Sorunlu Olay Adı: APPCRASH
Uygulama Adı: MCF8CollectorsEdition.exe
Uygulama Sürümü: 0.9.1.0
Uygulama Zaman Damgası: 4ecbe3a0
Hata Modülü Adı: MCF8CollectorsEdition.exe
Hata Modülü Sürümü: 0.9.1.0
Hata Modülü Zaman Damgası: 4ecbe3a0
Özel Durum Kodu: c0000005
Özel Durum Uzaklığı: 000e8dc6
OS Sürümü: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Yerel Kimlik: 1055
Ek Bilgiler 1: 0a9e
Ek Bilgiler 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Ek Bilgiler 3: 0a9e
Ek Bilgiler 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Daha öncede bazı oyunlarda bu hatayı almıştım ama DEP ile olayı çözmüştüm.Bu sefer çözülmedi.Forumlarda da bu soruna ilişkin bir çözüm bulamadım..Malesef ben oyunu oynayamıyorum..:((

26 Kasım 2011 13:42

Ben oyunu ve grafiklerini beğendim ama HOS yerine arada görünen ve kaybolan objeleri tıklamak bana zor geldi. Tam bitirdim derken belli bir süreyi geçince tekrar ortaya çıkıyorlar.O olayı beğenmedim sadece :)

26 Kasım 2011 13:47

ayhançelik,
eğer pc donanımınız oyun için gerekli minimum sistem özelliklerini karşılıyorsa şunları deneyiniz.
1- oyun kurulum klasörü içinde adı directx olan bir klasör var.o klasör içindeki directx setup exeyi çalıştırıp direct x i güncelleyin.
2-ekran kartı sürücünüzü güncelleyin
3-oyun açıkken diğer uygulamaları kapatın.
pc donanımınız yeterli ise ve bunlara rağmen oyun çalışmıyorsa üzgünüm buradan doğru yapabileceğim başka bir şey yok.

26 Kasım 2011 13:49

takıldım ben.şu DNA odu nedir bir açıklayan olsa bana.şimdi koridorda solda kapısında gözlere tıklayarak açılan odada yatan şahsın elindeki isim çizelgesine göre bendeki kod DNA sırasına göre 493.bunu hamile kadınlardan ileri gidilen odadaki doğum yapan kadının odasındaki 3 ibreye uygulamamız lazım guide a göre.ama yapamadım bir türlü.mantık nedir açıklayan olursa sevinrim

26 Kasım 2011 14:20

Sis DNA karşılığı gelen rakamları o saatlerde de bulman lazım, birinci saat D ikinci N üçüncü A, ibreleri oynatarak deneme yanılma yoluyla ibrelerin aynı rakamları göstermesini sağlayınca puzzle çözülüyor.

26 Kasım 2011 14:22

Epey uğraştırdı bu oyun, bi de devamlı dönüp dönüp aynı mekanlara gitmek var ya, anacım tee nerelerden döne dolana bulana kadar akla karayı seçiyorsun, ee o kadar da mekan var, nerdeydi yahu bu aradığım diye dön baba dönelim yapmaktan başım döndü :D

26 Kasım 2011 14:34

Teşekkürler "sis" yardımın için..Donanım yeterli ama sorun hala devam ediyor.

26 Kasım 2011 14:54

eheheu yaptım meraklı ama 15 dakkamı falan aldı.bendeki rakamlar 493 idi ki bu her oyunda farklı.en sol 4 ayarlayıp yuvarlak göstergelere baktım.5 idi.butonu az yukarı kaydırdım ilk vana 4 oldu.bu şekilde hepsini vanalarda da 493 görecek şekilde ayarlayıp yeşil düğmeye basınca bebek pörtledi.bebekte de yapılması gereken ağzına tıklayıp göz renklerini görmek.ve yeşil yanarken yeşil kabloyu kırmızı yanarken kırmızı kabloyu kesmek şeklinde zamanlamayı denk getirmek.

26 Kasım 2011 15:20

nan bu nasıl bi oyunnnn..guide var ama bi işe yaramıyorrr

26 Kasım 2011 15:21

en sonunda oldu... başardım ve oyunu açtım..:)))

26 Kasım 2011 15:35

şimdi benim gibi deniz fenerinde takılanlar: ben fenere 1 kere sağ sol zımbırtısı yapılacak sanıyordum.2 kereymiş.1.si defterde çıkan 4 haneli sayı,2.de mezar taşındaki sayı.(saol şekom)
sonra gidilen mekanda 2 tokenin önce sağ ve sol üst yazılara tıklanması gerekiyor ama burdaki püfürt nokta,yazıların tavanda olanlarla birebir örtüşmesi.( ben çok uğraştımda yazem dedim :D )

26 Kasım 2011 15:51

Su o tokenleri mekanlara adapte ederken mesela saat varsa görüntüde saatin aynı o tokendeki saate ayarlanması gerekiyor veya düğme varsa düğmenin göstergesi aynı olacak yoksa kabul etmiyor haspam :D

26 Kasım 2011 16:08

bu hastanede tv.de çıkan adam ne sapıkmış :D

26 Kasım 2011 16:26

eğer asylumdan deniz fenerinin olduğu ilk mekana gelirseniz ve arabanın durduğu kapıdan telleri kestikten sonra hastaneye nasıl döneceğinizi bulamazsanız o uçurum gibi yerde ( hani evin sağından hortumla inilen uçurum) sol okla dönüyorsunuz. ben bi 10 dk dönemedim mahsur kaldım da :D

26 Kasım 2011 16:26

ayhançelik gözün aydın.gel şimdi guide olmasına rağmen takılıp kafayı yiyenler klübünde çek sandalyeni :P

26 Kasım 2011 16:44

şu buz gibi olan yerde ohani rögar kapağını deliyoruzda alta giriyoruz.orda bi ses kayıt cihazı gibi bişey var orda o bandı değiştirdim 7 ile başlayan 4 haneli bir numara çıktı onu naptınız.Artı o 4 haneli numara strategy guidetaki şekliyle çıkmadı sadece cursoru dönen bantın üzerine gezdirdiğimde çıkıyor.

26 Kasım 2011 16:47

merhaba bu bildiğimiz ravenhearst mü? birkaç sene önce çıkmıştı. collectors edition olunca farklı mı oluyor yoksa?

26 Kasım 2011 16:52

pınar evet o 4 rakam sadece o kısımda alt yazıda yazdı.şimdilik bi şey yapmadık o rakamları.

emmazunz hayır bu yenisi sadece oyun adı aynı

26 Kasım 2011 17:07

evet buldum içerdeki kitabın üstüne gircekmişiz kodu bide şu tokenları aktifleştiremedim bu sefer üstüne gidiyorum olmuyor yapabildinizmi

26 Kasım 2011 17:12

Geldim..."Sis" siz önden gidin ben arkadan sizleri takip ederim:)))

Oyun güzelmiş..

Ekranın ortasında "PAUSE" yazısı sizde de çıkıyor mu?
Bana oyuncu adı falan sormadı,direk oyuna daldı.Sizlerde de böyle mi oldu?

26 Kasım 2011 17:16

edit: Pause yazısı gitti şimdi..:))

save olayı nasıl acaba bu oyunda? bu gece bitirmek zorunda mıyız acaba bu oyunu?

26 Kasım 2011 17:19

ayhançelik;oyun otomatik save ediyor.

pınar; tokenleri tam üzerinde olan resimlerin birebir üzerine yapıştıracaksın.ozaman aktifleşiyor

26 Kasım 2011 17:23

sisn 43. yorumuna ek:bebeğin telleri keserken sırayla kesiliyor evet ama sırayı kaçırıp dur kırmızı kestim,mavide kaçtı,diğer mavinin gelmesini bekliim demeyin olmuyor.anında sırayı yapacaksınız.

26 Kasım 2011 17:34

hatayı şurda yapmışım mesela tokenlardan birinde hastane girişindeki hemşirenin yüzü vardı ordan değilmiş meğersem kontrol odasın tvyi yakınlaştırıp ordan hemşireyi bulup ordan tokenı aktifleştiricekmişim :d
şimdi son kapının tokenlarındayım bir doktorun üniformasının arka tarafı sanırım ama doktora uymuyor onu aramaya başladım bulan varsa hangi doktordur nerdedir söylerse mutlu olurum teşekkürler bu arada :D

26 Kasım 2011 17:36

adam doktor değilmiş yav bekçiymiş hehe

26 Kasım 2011 17:50

şimdide son kapıdan girdim en yukarı çıktım.ordaki montör gib şeyi yakınlaştırdım strategy guidetaki gibi yaptım olmadı yapanlar nasış yaptını yazabilirmi bi türlü kurtulmadılar ya

26 Kasım 2011 19:11

2.odada bir saat var ve deftere göre sırayla giriliyor.ilk saati sorunsuz girdim.2. saar 7:40 giriyorum ama olmuyor.başka bişeymi yapılacak önce ?

26 Kasım 2011 19:35

ayhançelik,
oyun oto save.ama sen yine de kendine yeni profil açıp o profille oynamayı alışkanlık et bence. oyunda crack için gereken mevcut profillerde bu save sorunu çıkabiliyor.

şekom,
saati girip büyüteç oluşan yere tıklayınca anne kılıklı guguk kuşunun çıkması lazım.ama bunun olması için önce tırnak makasını almış olman gerek.çünkü yapılacak iş tırnakları kesmek.tırnak makası banyo küvetindeydi sanırım

26 Kasım 2011 20:00

tırnakları sorunsuz kestim ve kavanoza koydum.şimdi saat olan mekanda merdivenin altında bir defterimiz var.guideye göre oradaki 2. saati girmem gerekiyor.yani 7.40 işte saate bunu ayarlamama rağmen saatten guguk-muguk çıkmıyor.çıkmadığı içinde yukardaki teyzemin burun işine başlayamıyorum. :(((

26 Kasım 2011 20:34

şimdi tımarhane bölümü 3cü bölümde epey takıldım.merdivenden yukarı ve sağa sonra da ileri gidince solda 2 tane elektronik kilidi olan kapı var.bu kapılardan solda kalanın şifresi için merdivenin sol kata koridordan da sağ odaya gidiyoruz.daha önce çarşaf bağlayıp indiğimiz yerden iniyoruz.ve sol pencereye uçurumdan geri aldığımız merdiveni dayayıp pencereye bakınca kodu görüyoruz.
sağ elektronik kapının şifresi içinse tımarhane alt katta sağdaki odaya gidip yine sağdan kumanda paneli ve ekranlar olan odaya giriyoruz.bir ekrana zoomlanıyor.zoomlayıp sağ altındaki düğmeden monitör görüntülerini tek tek değiştirince bir monitörde kodu görüyoruz.
bu kodlar değişiyor.o yüzden kodları görüp aceleyle kapılara gitmek lazım.

26 Kasım 2011 20:42

sonunu bir türlü getiremedim ya en son yerdeyim :(

26 Kasım 2011 22:03

salak su'dan itiraf:
saati 7:40 yapamam sebebimi açıklıyorum :D çünki tırnakları kavanoza atmışım evet ama bidicik 2 adetini kadının orda çarşaftan almayı unutmuşum.

26 Kasım 2011 22:41

pınar üzerinde V harfi olan 3 daire vardı.ilk mekanda hani uçurumdan doğru çıkılan evde puzzle kutusuna takacaksın o daireleri.puzzle bitince aldığın switch de son açılan deli amcanın olduğu evde üst kattaki monitör gibi şeye takılıp puzzle yapılacak.

26 Kasım 2011 22:54

işte ondan sonrasında kaldım Sis nasıl geçtin orayı

26 Kasım 2011 23:05

o monitöre switch takıldıktan ve 3 aşamalı puzzle yapıldıktan sonrasi yokki zaten pınar.film görüntüsü başlıyor ve bitiyor filmle.
puzzle ise ilki 352 idi galiba.2ci beyaz kareler soldan sağa bi yukarı bi aşağı olcak şekilde.3cü aşamada noktaları sağa sola alacağız ama sırası çıktı aklımdan

26 Kasım 2011 23:26

sonunda bitti teşekkürler Sis :)

27 Kasım 2011 01:10

nihayet!
yorum: harika ve sinir bozucu bir oyundu.oyunun sonunda kamera arkasını bile izledim.müthiş bir ekiple hazırlanmış valla ne diym süperdi.

27 Kasım 2011 01:18

"Su" ve "sis" ilginize teşekkürler..Oyun süpermiş gerçekten..

Oynamayanlar çok şey kaçırmış olurlar...

27 Kasım 2011 01:32

ayhançelik;bencede bu oyunu oynamayan HOG oyunlarından madalya alıp bi üst sınıfa geçemez.bizim için bu oyun doktora gibin :P :P

27 Kasım 2011 01:46

tek kelimeyle harikaydı. credits i de büyük bir keyifle izledim, ne güzel emek vermişler bu kadar. ve çok samimi, içten bir ekiple hazırlanmış oyun, belli oluyor. sizlere de teşekkürler!

27 Kasım 2011 10:21

morgda buzlukta yatanların ayaklarında ki etiketlere tek tek baktım.
koridorda göz muayene tablosu üstünde büyüteçle bişeyler yapılacak ama yapamıyorum.
stratejy de o etiketler sıralanmış ve hepsi değişik renkte. acaba etiketler bişeyle kesilip mi çıkarılacak. itemlerimde sadece tel kesme makası var. kaldım yardım bekliyorum.
ayrıca elimde bi eater mavi, kitap, kırmızı 3 adet bişi, bi anahtar var.

27 Kasım 2011 11:15

aaa yav boşuna uğraşıyormuşum. habire stratejideki gibi renkli yuvarlaklara alıcaz sanıyodum harfleri. meğersem gerek yokmuş ki sadece hangi sırada kaçıncı harf olduğunu 1de başlıyarak not alıp, bu harfleri danışmadaki hemşirenin elinde bulunan harf kutusuna sırayla girmek lazımmış. bende flood çıktı. kutuya flood yazdırınca sağdaki kapı açıldı.

27 Kasım 2011 11:17

TUGE soruyor;
tuge: günaydın arkadaşlar mystery case de bug mu var ben mi çözemedim kemancının yanındaki çukuru bitürlü kazamadım aktif olmuyor oyunu bitiren arkadaşlar şimdiden sağolun
chattan copydir.

27 Kasım 2011 13:20

"Su" Gerçekten çok haklısın.Bu oyundan sonra diğer oyunlar bize yavan gelecek sanırım..Bu oyundaki en güzel şey gizli nesne buldurma olayı olmamasıydı.Daha değişik bir yol izlemişler.Ve gayet güzel olmuş.Hem görsel olarak hem strateji olarak süper bir oyundu..

Ancak kalite ve zorluk olarak Leonardo da vinci'nin şifrelerini hala tek geçerim.

Emeği geçen herkese teşekkürler..

27 Kasım 2011 13:22

Tuge;

oyunda bug yoktu.

27 Kasım 2011 13:55

seslendirmesi eskisinden etkileyici olsada eskisi gibi kafa dinleyici müziği yoktu .
birde o tırnak kesme sivilce patlatma kısmı iğrençti.
son olarak şu hastanedeki insan sesleri hakikaten insanın sinirlerini bozabilecek düzeydeymiş.o kısmı başarılı ama oyun genel olaak heycanlıydı birde skipleri eskisinden daha hızlı yükleniyordu hintleride.ilk kez böyle bir hos oynadım.

27 Kasım 2011 15:09

Bozo aracılığıyla Tüge'ye:kazılacak yeri gösteren fotografı bulmadıysanız aktifleşmemiş olabilir.Not defterinize bakın fotograf oradaysa oyunda sorun var demektir yoksa bulmanız gerek ama nerede olduğunu hatırlamıyorum.

27 Kasım 2011 15:14

Finalde zorlananlar için;
önce çocukların olduğu odaya girilip göz hareketleri takip edilecek.Bu sanıyorum herkeste aynı olmak üzere 3 5 2..Bunu sayıları cihazda yerine konulacak.
Daha sonra diğer yetişkin kadının gözleri yukarı aşağı,yukarı aşağı şeklinde.Buna göre cihaz ayarlanacak..
Diğer kadın ise sola sağa şeklinde göz hareketleri yaparak bize şifreyi verecek.O şifre de yerine doğru olarak yerleştirildiğinde ekranda bir kuru kafa belirecek ve ardından bir patlama meydana gelecek.Çocukları ve kadınları kurtarmış olacağız.Oyunun finali böyle.:))

27 Kasım 2011 15:16

Evet gerçekten şişman kadının tırnak burun kılı temizliği iğrenç ötesiydi.Midesi bulananlardanım bende..

28 Kasım 2011 13:14

teşekkürler su..

28 Kasım 2011 13:37

arkadaşlar yardım edin ben bu oyunla kafayı yiycem. şu danger yazan yerde 2 adet kapı var. bu kapılarda dijital şifre var. sağda ilk açtığımız kapıyı defalarca monitör odasına gidip monitörden yazan şifreyi girmeme rağmen bi türlü açamadım. sona odada herşeye tıkladım koltuğu bikaç kere çevirdim. solda zımbırtıları öttürdüm tekrar bakıp çıkan numarayı girdim kapı açıldı. şimdi soldaki kapıyı gene açamıyorum. stratejide sol kapı içinde monitör odasına gidiliyo ama onun şifresini göstere numaranın altında 21 yazıyo. ilk açtığımızınkinde de 23 yazıyo du.
şimdi hiçb,işekilde kaç numara denedim yok kapı açılmıyo bilen varsa tez elden yardım.

28 Kasım 2011 14:53

bozo 65 ci yorum bu şifreler içindi.bi okusana

28 Kasım 2011 15:06

sağolasın sis o kadar da baktım bu yorumu valla görmedim. hım bişi keşfettim bu sağ odanın şifresi değişmesin diye şifre görününce bidaha düğmeye tıklamadan çıkıp şifre yi girmek lazım. ekranı şifre görünür halde bırakıyoruz. ben o açtamadığımda hep şifreli ekrandan çıkıydum. çıkmayınca oldu.

29 Kasım 2011 10:09

arkadaşlar oyun süperdi dün bitirdim ama aklım hala oyunda çoook güzeldi oynamayanlara şiddetle tavsiye

29 Kasım 2011 20:14

DirectX: 9.2 yi bulamıyorum yardım lütfennn :)

29 Kasım 2011 20:59

çiğdem oyunu kurduktan sonra oyunun klasörü içinde direct x klasörü.

29 Kasım 2011 23:35

bende indirmem gereken bişey zannettim nette arıyorum :))) teşekkürler

29 Kasım 2011 23:46

çiğdem,

oyunun bilgisayarının masa üstüne attığı kısa yolun üstüne ters tıklayıp "dosya konumunu aç" dersen doğrudan oyunun klasörünün (sarı renkli) içine girer.Ve orada directX dosyasını görürsün.

29 Kasım 2011 23:48

Pardon... "sis" gereken cevabı yazmış..:)))

1 Aralık 2011 12:43

arkadaşlar bende dll hatası verdi ne yapmalıyım çokda oynamak istiyorum..

1 Aralık 2011 16:02

kurulan oyun klasörü içinde adı direct x olan bir klasör var.içindeki exeyi çalıştırıp direct x güncelleyin

1 Aralık 2011 16:35

takıldım ben.şimdi koridorda solda kapısında gözlere tıklayarak açılan odada yatan şahsın elindeki isim çizelgesine göre bendeki kod DNA yı kodu bulamıyorum

1 Aralık 2011 16:55

gayeksk,
koridorda sol odada yatan adamın elindeki çizelgeyi kaldırmasını sağlayacaksın.bunun için ne yapıyorduk unuttum ama guidea bakarsan orada gösteriyordu. sonra dna harflerine tıklayıp altındaki kodu göreceksin.o kodu da 43 numaralı yorumda yazıldığı gibi doğum yapan kadının odasında uygulayacaksın

2 Aralık 2011 11:36

Sis sağol ama yok çözemedim bir türlü burda kaldım o çizelgeyi kaldıramıyorum....

11 Aralık 2011 15:40

serinin bütün oyunları gibi mükemmel ... teşekkürler :)

16 Aralık 2011 21:11

muhteşemmmmmmmdiiiiiiiiiiii :)

25 Aralık 2011 21:43

merhaba ben 3 partı indirdim ancak oyunu yüklemeyi beceremedim :(( yardımcı olabilecek varmı??????

25 Aralık 2011 22:33

livia,
aşağıya yazdığım linki bir adres satırına yapıştırın ve gelecek site sayfasında oyun kurma konusunda resimli yardım alabilirsiniz. oyunun kurulacağı klasör içinde adı direct x olan bir klasör var.oyun kurulumundan sonra o direct x exesini çalıştırın.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

20 Ocak 2012 15:41

türkçe yaması çıktımı oyunun

12 Nisan 2012 21:53

LİNJLER YENİLENDİ

Adsız
16 Mayıs 2012 13:59

Merhaba ben oyunu anca oynamaya fırsat buldum da oyun başlarında deniz fenerindeki kapıyı anahtarla açıp içeriye girmek için tıklayınca bir video gösteriyor oyuna dair ve sonra oyun bitiyor bu sorunu nasıl çözebilirim??

16 Mayıs 2012 16:23

adsız oyunu kurduktan sonra kurulan klasörün içinde oyunu full hale getirmek için gereken bilgiyi bulacağın key adlı klasöre bak

Adsız
21 Mayıs 2012 00:59

çoook sevinmiştim ama filefactory partlı indirdim çalışmadı:( diğer linklerde premium istiyor

21 Mayıs 2012 01:08

oyunun kurulan klasörü içindeki direct x adlı klasörü açın exesini çalıştırıp direct x güncelleyin adsız.ayrıca premium isteyebilecek tek link zaten filefactorydir. diğerleri premium istemez

Adsız
21 Mayıs 2012 01:13

kurulmadıki zaten,bu dosyayı açacak prg bulunamadı arayın diyor. ilginize teşekkürler sis:)

Adsız
21 Mayıs 2012 01:19

ayrıca, uploaed linkine girincede

This file exceeds the max. filesize which can be downloaded by free users. If you still want to download this file, we advise you to buy a premium product.yazıyor anlamadım ben:)




Premium Download!
Fullspeed & Parallele Downloads

21 Mayıs 2012 01:30

@Adsız

doğru anladıysam çoklu filefactory linklerinden dosyaları indirdiniz ve "bu dosyayı açacak prg bulunamadı arayın" uyarısı aldınız. inen dosyaların rar dosyası olduğunu düşünürseniz bilgisayarınızda sürümlü bir winrar programı yoksa o inen dosyalartı zaten açamazsınız.

yok yanlış anladıysam ve rardan çıkartma işlemini yaptığınız halde kurulamadı uyarısı alıyorsanız o zaman teknşk destek linkine bakın ( ana sayfa üst kısımda sabit linkler arasında ) ve pc nizde eksik program varsa yükleyin.

Adsız
21 Mayıs 2012 01:41

winrar var yeni oyunlarda sorun yok:)teknik destek linkinden çok yararlandım hepsi yüklü:) neyse uğraşayım biraz teşekkür ederim sis:)

Adsız
26 Mayıs 2012 12:07

Merhaba, ben daha önce deniz fenerinden sonra oyun bitiyor diye yorum yazmıştım. Sanırım bendeki versiyonla alakalı bir durumdu Rapidshare linkinden tekrar indirdim, biraz sabır gerektiriyor ama bir sorun yok kaldığım yerden devam edebiliyorum oyuna, teşekkürler...

5 Haziran 2012 19:21

oyun harika

Adsız
28 Ağustos 2012 20:29

şansa bakın! linkler iptal olmuş

28 Ağustos 2012 21:56

LİNKLER YENİLENDİ

Adsız
9 Aralık 2012 14:42

oyunu kurdum key dosyası yok:(

8 Aralık 2014 13:42

bu bölümünde linkleri sorunlu müsait bir zamanda yenileme imkanın olursa sevinirim

8 Aralık 2014 17:50

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template