Hallowed Legends 2: The Templar Collector's Edition



Strange figures have taken over a small town in Hallowed Legends: Templar! Stop the Knights of the Templar in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game! Travel to your brother and his wife’s hometown and take on an incredible mystery. Scour gorgeous scenes and search for important clues as you track down the terrifying evildoer and save the entire town in Hallowed Legends: The Templar!783,98Mb



İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

Oyunun daha önceki serisini oynamak için:

Hallowed Legends Samhain Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

11 Kasım 2011 00:07

teşekkürler şekocum:)
oyun tabiki çok güzel tek dikkat edilecek şey bazen HOS ekranındaki objeler inv.dekilerle alınıyor.

11 Kasım 2011 17:01

internetime nalet gitsin yüklenmiyor bir türlü.

11 Kasım 2011 19:20

nalet ne acep :))

11 Kasım 2011 19:33

şekom yeni üyeleri de uydurduk bizim jargona :))

11 Kasım 2011 20:09

o kelimeyi düzgün söylersen başına gelirmiş derdi de hep annem :P dikkat ederseniz gelsinde demiyorum direkt gitsin diyorum :))

11 Kasım 2011 21:11

vovv... çok tuttum ben bu naleti pınar :)))

11 Kasım 2011 22:04

bonusda en son objeyi,helene mi kullandınız yoksa 2 adamamı? ben abileri hallettim,ablaya kullanınca nolacaktı acep ?

12 Kasım 2011 09:29

Fileserve den yükliyim dedim, saatlerce yüklenmedi, sinir bastı sonra pc dondu, nalet dediğin böyle olur bence...Şimdi yeniden Wuploaddan yüklemeye çalışıyorum, ühühühühüh....

12 Kasım 2011 15:22

Oyun istediğimiz tarzda bir oyun.Biraz pc'yi kasıyor ama yine de güzel bir oyun..Teşekkürler admin...

12 Kasım 2011 15:48

dün gece sabaha kadar oynadım ve oyun bitmek üzereydi.Uykum gelince kapattım yattım.Bugün oyunu baştan aldı.Beni en çok kahreden bu oluyor.Neden otomatik save bulunmaz bu oyunlarda? Veya manuel save?

12 Kasım 2011 18:32

ayhancelik ile aynı problemi ben de yaşadım. dün biraz oynayıp dışarı çıkmak için kapadım,açtığımda ismimle oynamaya devam ettim,hiç bir problem yaşamadım. yarısını geçtim oyunun ve bugün devam etmek üzere az önce açtım veeee... önceki profilim kaybolmuş,yeniden başla diyor gırrrr.... daha önce kapatınca problem olmadı da şimdi neden oldu anlamadım. oyun kafasına göre profili silmeye karar veriyor galiba :0(

13 Kasım 2011 10:34

hiç sorun yaşamadım çok güzeldi bayıldım. hintler her dakka napıcanızı söylüyot. mekan adlarına dikkat ederseniz hintte ingilice anlamasanız bile isimden o yere gidip muhakkak yapacak bişeyler buluyosunuz. teşekkürler

13 Kasım 2011 19:46

şekom ben ark ı adamlara kullandım.geçit sonsuza kadar kapanmış sonsuza kadar barış içinde yaşayacaklarmış

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template