Elementary My Dear Majesty



Step into a stunning make-believe world in the first 3D hidden object adventure! The king's daughter has turned into a man-eating monster, and either you find the cure, or it's off with your head! Put your keen powers of observation to work as you search 14 eye-popping locations for clues, perform tasks for a variety of comical characters, and solve over 100 cunning puzzles.
As a detective working at the request of the king, you'll end a pirate mutiny, face a giant dragon, and soar across the galaxy in an alien ship before you learn the truth behind the princess' less than fashionable new look. Each twist of this hilarious tale will take you to another level packed with astonishing details. You'll be able to explore every pretty polygon, too, as you rotate the camera to peek behind bushes, zoom in to watch a shark attack a pair of knights, and control both machines and Mother Nature in an effort to complete tasks.
If you enjoy original and exciting games, Elementary My Dear Majesty is for you! And your whole family. And your friends. And maybe your pet. Play it today, or it's off with your head!158.40 MB

System requirements:
Windows XP, Vista or 7 / 1 GHz processor / 1024 MB RAM / DirectX 9.0 or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

29 Kasım 2011 14:13

oyun alışılmış hog'lardan değil.obje ararken ekranda o objenin parıldaması oyunun helecan bölümünü azaltıyor.bu arada yapılması gereken yerler parıldasada sanki biraz ing. bilgisine ihtiyaç var gibi geldi bana..değişik bir oyun.ekranın sağ altında ki oklarla ekranı sağa sola çevirebiliyoruz yada yakınlaştırabiliyoruz.yine bazı puzzle'msı şeylerde o objenin altındaki + ve - ler yardımıyla oynuyoruz.skip yapmak isterseniz solda bilgi kısmındaki > işareti 2 adet olunca tıklanıyor.gözlükler takılaa....

29 Kasım 2011 14:58

4.levela geldim.oynadıkça sever oldum ayol! bu arada sağ alttaki okları ve yakınlaştırmayı sık sık kullanın ki objeleri rahatça bulasınız.bazıları yakınlaştırmadan gözükmüyor.

29 Kasım 2011 15:20

bu arada diğer level'larda meğer eksik şeylerim kalmış.tekrar dönüp onları tamamlayabiliyormuşuz.şaka-maka sardı he !

29 Kasım 2011 17:02

bende indirdim ama henüz başlamamıştım ama şimdi "su" senin yorumları okuyunca hemen başlamak istedim :-)
bakalım akşam oynayacağım

29 Kasım 2011 18:02

Ben kurumuş oaka bi türlü toprak dökemedim, toprak var inventoryde ama alınmıyor pöfff :(

29 Kasım 2011 18:33

meraklı;kurumuş oak ne anacıım? birde kaçıncı leveldesin.ama sen hızlı oynuyorsun kesin ilerdesindir :)

29 Kasım 2011 18:54

3. yorumu yazdım ve 1.level'a geri döndüm ama sil baştan o level ı oynattı :S sonra kaldığım yerden dvm ettim ama şunu anlamadım.level atladıkça diğer levellerida görüyoruz ve bize orda eksik şey varmış gibi sayı gösteriyor.eee? amann neyse :D

29 Kasım 2011 19:05

aaa... kurtun kuyruğunu kestiriyor,kediyi top atışıyla havalara atıyor...kınıyorum bu oyunu :P

29 Kasım 2011 19:11

robota saplanan kılıçlarda robot çok espritmiş :)))))

29 Kasım 2011 19:45

ben korsan gemisine geldiydim, robotu filan halledip emmeee save etmedim ühühühühühühüh, başa mı dönücem şimdi yaaaaa,kooşular ben ağlameyem de kimler ağlasın veeeyyyy.....

29 Kasım 2011 23:36

ya oyun sevimli falan ama beni pek sarmadı daha doğrusu böyle zum yapmaktan ekran çevirmekten falan başım döndü birde sanırım ben - hani şu korku flmi gibi olanlara fena sardığımdanmıdır nedir - içinde gerilim olmayanları eskisi gibi keyifle oynayamıyorum:(
ama oyun genel olarak sevimli bir köşede dursun bakalım çok oyunsuz kalınca elbette geri dönerim:-)

30 Kasım 2011 01:20

ya oyun iyide bu döner mönüsü benim bünyede hafif baş dönmesi,mide bulantısı yarattı! yoksa..yoksa....:P

30 Kasım 2011 01:22

hayır alışmaya çalışıyorum ki diğer 'döner' li oyunları oynayabileyim.dünya kadar adventure var oynayamıyorum bu sebepten.

rumuz:inadıminat

30 Kasım 2011 15:09

level'lara genel bakıldığında çıkan sayılar eksik olan mekanları belitmiyormuş.o bölümde kaç skip yaptığını söylüyor.slide puzzle olan bir oyunda skip yapmamak zor!

30 Kasım 2011 17:48

içmeden sarhoş ediyor adamı bu oyun :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template